Gå til innhold

Den store Minecraft tråden! (Servere i førstepost, support i egne tråder!)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Wow. Jeg begynte å gå tom for inspirasjon og tenkte jeg skulle se om det var noen her på diskusjon som spilte det også. Det var det visst, ja ... Mine små byggverk er jo rent rene dukkehusene i forhold til det mange av dere har bygd. :p Får se om jeg ikke får litt inspirasjon av bildene deres og greier å sette fantasien i gang igjen nå.

Lenke til kommentar

For ca. 2 dager siden så prøvde eg gratis versjonen av singleplayer og litt senere multiplayer. Og eg ble så hekta att eg ikke gidde å gjøre noe annet. Og i går så anskaffet eg meg Minecraft Alpha og er enda mer hekta. Hvorfor er eg hekta?

:new_woot:

Fordi Minecraft inneholder et virus ved navn W32/Nikotin.AL som sender signaler til hjernen din og uløser endorfiner!

Lenke til kommentar

For ca. 2 dager siden så prøvde eg gratis versjonen av singleplayer og litt senere multiplayer. Og eg ble så hekta att eg ikke gidde å gjøre noe annet. Og i går så anskaffet eg meg Minecraft Alpha og er enda mer hekta. Hvorfor er eg hekta?

:new_woot:

Fordi Minecraft inneholder et virus ved navn W32/Nikotin.AL som sender signaler til hjernen din og uløser endorfiner!

Pass på no, kan hende at folk tar deg seriøst :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...