Dimethyltryptamine Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 (endret) EDIT: Den peker mot hvor du spawner. Endret 10. september 2010 av lordbost 2 Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Wow. Jeg begynte å gå tom for inspirasjon og tenkte jeg skulle se om det var noen her på diskusjon som spilte det også. Det var det visst, ja ... Mine små byggverk er jo rent rene dukkehusene i forhold til det mange av dere har bygd. Får se om jeg ikke får litt inspirasjon av bildene deres og greier å sette fantasien i gang igjen nå. Lenke til kommentar
Griznah Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Nå er serveren min oppdatert. Lenke til kommentar
Dimethyltryptamine Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 (endret) Lava buckets work as a fuel for furnace now. Endret 10. september 2010 av lordbost Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Nå er serveren min oppdatert. Er det mulig å få invite? Nick: Blomsterbob Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Lava buckets work as a fuel for furnace now. Tøft, eg testar no kor lenge den varar. Litt dumt at ein mistar bøtta då. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Noen som vet om en texture pack med gode vannteksturer? Jeg bruker Brown & Bloom nå, men vannet ser fælt ut, grått og statisk. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Ei bøtte med lava smeltar 100 cobblestone. Lenke til kommentar
Erav Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Monstere har med i patchen da, for MP altså. dog suger det greit at det ikke går an å drepe dem... Lenke til kommentar
maya86 Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Da er bmunds server oppe med den nye oppdateringa Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 (endret) Omg digg med ny update:D Gleder meg til monsters funker 4 real i MP. Endret 10. september 2010 av Frederick_ Lenke til kommentar
Griznah Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Monstere har med i patchen da, for MP altså. dog suger det greit at det ikke går an å drepe dem... Man må (burde) jo ikke skru på den enda. Mine servere er den avskrudd. Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 11. september 2010 Forfatter Del Skrevet 11. september 2010 hm.... spillet mitt klikker bare etter oppdateringen.... Lenke til kommentar
Weir Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 For ca. 2 dager siden så prøvde eg gratis versjonen av singleplayer og litt senere multiplayer. Og eg ble så hekta att eg ikke gidde å gjøre noe annet. Og i går så anskaffet eg meg Minecraft Alpha og er enda mer hekta. Hvorfor er eg hekta? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 For ca. 2 dager siden så prøvde eg gratis versjonen av singleplayer og litt senere multiplayer. Og eg ble så hekta att eg ikke gidde å gjøre noe annet. Og i går så anskaffet eg meg Minecraft Alpha og er enda mer hekta. Hvorfor er eg hekta? Fordi Minecraft inneholder et virus ved navn W32/Nikotin.AL som sender signaler til hjernen din og uløser endorfiner! Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 For ca. 2 dager siden så prøvde eg gratis versjonen av singleplayer og litt senere multiplayer. Og eg ble så hekta att eg ikke gidde å gjøre noe annet. Og i går så anskaffet eg meg Minecraft Alpha og er enda mer hekta. Hvorfor er eg hekta? Fordi Minecraft inneholder et virus ved navn W32/Nikotin.AL som sender signaler til hjernen din og uløser endorfiner! Pass på no, kan hende at folk tar deg seriøst Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Tsk! Notch selger som hakka møkk uansett! Dessuten er det bare bra at de fortsatt har et sosialt liv. Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 (endret) Da er også tjnome serveren update, og restore etter en uheldig hendelse. Mer info kan du lese det i servertråden I need some sleep Endret 11. september 2010 av Tj-nome Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Eg kan ikkje bruke Doku's texture pack lenger, får heilt klaustrofobi Etter at eg såg filmsnutten frå brocraft (dei hadde Doku's) der Herobrine dukka opp, er eg heilt paranoid. Lenke til kommentar
Cryztek Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Tror ikke du skal være redd for herobrine: http://minecraftwiki.net/wiki/Herobrine Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå