Griznah Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 inni helvete da Kan jeg komme å se hos dere? Så jo råtøft ut! Dette er den andre serveren min faktisk, som arthoz og lain (m.fl.) spiller på. Lenke til kommentar
Visslarr Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Er det noen norske Freebuild servere som er oppe og går eller? Tenkte faktiskt att jeg skulle lage en, men bare hvis det blir folk som kommer da. Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Tjnome's Minecraft server er oppe 24/7 og du kan bygge hvor du vill så lenge du ikke bygge oppå andre sitt. Bilde fra Cartograph: Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Da var mitt nyeste prosjekt startet, 2830 dirt block sirkelareal er basen å bygge på \o/ Gruer meg til å til å gjøre resten egentlig Lenke til kommentar
Griznah Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Pfft, du gruer deg aldri, du lever jo og ånder for minecraft om dagen Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Om noen er interessert i å bygge sin hjemby/en annen norsk by i minecraft classic har jeg opprettet en tråd for det her. Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Wow, ri gris mens man er afk i 30min ved ukjent vann/land = arthoz brukte 10minutter i båt før han fant fram til riktige delen av verden igjen, skummelt men moro Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Hallais! Har nettopp testet ut minecraft Hvordan server spiller dere på? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Hovedsaklig Bmund sin, men der trenger du invite. Liker også godt å spille SP. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Nokon som hugsar kvar ein finnar musikk-filene til jukeboxa? Var det i minecraft.jar? Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Hovedsaklig Bmund sin, men der trenger du invite. Liker også godt å spille SP. Hvordan får jeg invite ? Er blitt forelsket... Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 (endret) Du kan si farvel til ditt sosiale liv de neste dagene! Bare husk å legge deg før klokken 04:00, og å gå på skolen dagen etterpå. Invite får du her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1253773 Endret 8. september 2010 av Gavekort Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Du har også server her på diskusjon der du ikke treng invite for å komme inn: Tj-nome sin Minecraft server Lenke til kommentar
Erav Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 minecraft netverket nede? kommer ikke inn på noen servere. selv de jeg har invite på Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 (endret) Fra twitter xnotch jebus, now my blog died. less than 10 seconds ago via web Endret 10. september 2010 av Fluesoppen Lenke til kommentar
Erav Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Aawww.. Men noen som har hørt fra fredags patchen? Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Du kan alltids lese Notch sin blogg. Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 I følge hanselv (xnotch) på twitter så kommer den sent i kveld for han skal kode hele dagen =) Lenke til kommentar
Griznah Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 njord.griznah.net Hei. Jeg har glemt å si fra at serveren kommer til å være noe nede i morra, og kanskje litt ustabil. Sikkert tidsrom: 10-12, men kanskje ustabil frem til ca. kl 22. Fiber skal fysisk flyttes og så skal nettverksutstyr oppgraderes, noe som kan påvirke stabilitet til alt er gjennomført. Beklager dette på det sterkeste. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Noen som har oppdatert serveren sin med nyeste update? + Added server-side inventory+ Made the server save player locations when they leave the server + Made chests work in SMP + Made signs work in SMP + Made furnaces work in SMP + Added monsters=false to server.properties. You can turn it on for experimental monsters, but you can’t hurt them directly yet. (Fire works, though!) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå