Phoenix8 Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 nå er klokka 18:26 og ingen servere oppe? Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 (endret) min har da vært oppe i hele dag? edit: det hadde den ikke vært ser jeg:P Endret 2. september 2010 av thiscouldbeanyone Lenke til kommentar
Griznah Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 nå er klokka 18:26 og ingen servere oppe? Min har vært oppe siden i formiddag den. Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 nå er klokka 18:26 og ingen servere oppe? tj sin har vært oppe siden kl 12 i dag, ip= 128.39.147.163 Lenke til kommentar
Neppoi Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Notch sa også i eit intervju at han likte ideen om eit monster som oppførte seg som "The Weeping Angels" frå doctor who. Eg hadde sikkert skutt meg om noko slikt hadde skjedd. O.O det hadde virkelig vært ille >.> Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 2. september 2010 Forfatter Del Skrevet 2. september 2010 Notch sa også i eit intervju at han likte ideen om eit monster som oppførte seg som "The Weeping Angels" frå doctor who. Eg hadde sikkert skutt meg om noko slikt hadde skjedd. O.O det hadde virkelig vært ille >.> Noen som kan fortelle meg hva dette er? Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Youtube og google kan Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 2. september 2010 Forfatter Del Skrevet 2. september 2010 Youtube og google kan Huff.... Jeg må prøve å sove vertfall 2 timer i døgnet... Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Slike monstre i Minecraft?..... ... .. . | | Neeei!! 2 Lenke til kommentar
mesteryoda Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 har et par lagrings kister jeg skulle ha likt å flytta til min nye base (de er fulle med ting) kan jeg ødelegge de å plukke dem opp sånn som med arbeids benken eller blir kistene og tinga i dem ødelagt? Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Dersom du ødelegger en kiste, vil innholdet bli spredd utover bakken og du må plukke det opp på nytt. Supertrikset er å legge minecart tracks mellom basene, og lage storage minecarts (konstrueres ved å sette en kiste oppå en minecart), flytte alt innholdet fra de stasjonære kistene til vognene, plukke opp de tomme stasjonære kistene, og så dytte hele driten bortover. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Hvordan kan jeg sikre meg at minecarts kan dytte meg oppover fjell? Opplever ofte at de enten stopper eller kjører revers på grunn av motbakker.. Lenke til kommentar
Louigi Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Hvordan kan jeg sikre meg at minecarts kan dytte meg oppover fjell? Opplever ofte at de enten stopper eller kjører revers på grunn av motbakker.. Prøv med en minecart som du sitter i fremst, og så en minecart mellom, og powered minecart bakerst Lenke til kommentar
Erav Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Hvordan kan jeg sikre meg at minecarts kan dytte meg oppover fjell? Opplever ofte at de enten stopper eller kjører revers på grunn av motbakker.. Prøv med en minecart som du sitter i fremst, og så en minecart mellom, og powered minecart bakerst dette funker jo ikke. Hvordan får man en powered minecart til å gå for seg selv? Jeg må alltid høyretrykke, og da beveger den seg alltid fra meg Lenke til kommentar
Nebuchadnezzar Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Hvorfor ikke bare lage en booster? Lenke til kommentar
Dimethyltryptamine Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 hva brukte du for å lage det bildet? Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Du kan bruke program som Cartograph. Link Lenke til kommentar
Louigi Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Hvordan kan jeg sikre meg at minecarts kan dytte meg oppover fjell? Opplever ofte at de enten stopper eller kjører revers på grunn av motbakker.. Prøv med en minecart som du sitter i fremst, og så en minecart mellom, og powered minecart bakerst dette funker jo ikke. Hvordan får man en powered minecart til å gå for seg selv? Jeg må alltid høyretrykke, og da beveger den seg alltid fra meg Den går den veien du står når du trykker ja, så derfor må du stå bak toget og trykke, for så å løpe og sette deg inn i fremste vogna Lenke til kommentar
Flin Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Jeg sitter fast i en litt dårlig loop :/ 1. Dra ned i huler for å finne fete ting 2. Finne fete ting 3. Dø på grunn av en eller annen dum ting Lenke til kommentar
lain Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Du må ha litt tålmodighet unge mann. Om du jobber deg nedover med et greit tempo, og bygger/miner hele veien, så kan du sikre deg mot mange "fallgruver". Jeg fylte akkurat inventory med 37x64 stone, på tide å fortsette på fortet litt, begynner å ta form nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå