Nebuchadnezzar Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Skal fortsette med borgen min. Er akkuratt ferdig med lav/vann trapp. Og holder på med enda en trapp i motsatt hjørne. Eneste forskjellen er at fargene skal bli byttet om. Har litt vanskeligheter med å bestemme meg for hva jeg skal fylle borgen med, noen forslag ? De brune brikkene er 5 blokker fra hverandre. Lenke til kommentar
Griznah Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 herlighet, folk vil bare ødelegge jo :O Helt public skjer ikke nei, det blir allowed via invite. Lenke til kommentar
lain Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Invite, evt kun "registrerte" folk som får bygge, resten kan se. Om det er mulig på smp også, og ikke bare på classic. Lenke til kommentar
Griznah Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 AFAIK, kun på classic. Lenke til kommentar
yates56 Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Lite bilde av hva jeg gjorde idag :!: Takk Sub-Lock for at jeg fikk være litt på serveren din Lenke til kommentar
Flin Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Noen spørsmål: Kan man spille MP med den nyeste versjonen eller er det bare i classic? Kan man bare bygge ting i Classic? (Ikke crafte og slikt) Lenke til kommentar
Griznah Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Lite bilde av hva jeg gjorde idag :!: Takk Sub-Lock for at jeg fikk være litt på serveren din haha! så bra:) Godt noen var der ikke bare for å lage kvalm. Bygningen foran mannen din er mitt påbegynte på den andre serveren min, bare ikke fått tid til å fortsette enda..too much stuff to do. Noen spørsmål: Kan man spille MP med den nyeste versjonen eller er det bare i classic? Kan man bare bygge ting i Classic? (Ikke crafte og slikt) Jeg hoster kun den nyeste versjonen (alpha), så mp funker fint der. Jeg kan ingenting om classic, beklager. Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Lite bilde av hva jeg gjorde idag :!: Takk Sub-Lock for at jeg fikk være litt på serveren din Look, no hands! Lenke til kommentar
Flin Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Lite bilde av hva jeg gjorde idag :!: Takk Sub-Lock for at jeg fikk være litt på serveren din haha! så bra:) Godt noen var der ikke bare for å lage kvalm. Bygningen foran mannen din er mitt påbegynte på den andre serveren min, bare ikke fått tid til å fortsette enda..too much stuff to do. Noen spørsmål: Kan man spille MP med den nyeste versjonen eller er det bare i classic? Kan man bare bygge ting i Classic? (Ikke crafte og slikt) Jeg hoster kun den nyeste versjonen (alpha), så mp funker fint der. Jeg kan ingenting om classic, beklager. Ok, da lurer jeg på to ting til som jeg sikkert kan finne ved litt googling, men det virker som du har peiling så jeg spør bare deg. Hvordan hoster jeg alpha og hvordan gjør jeg serveren privat? Lenke til kommentar
Griznah Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 http://www.minecraftforum.net/viewtopic.php?f=1013&t=25110 for å sette opp (har ikke lest guiden, men den er sikkert bra). Jeg bruker en funksjon i en wrapper for å holde uvedkommende unna: http://www.minecraftforum.net/viewtopic.php?f=1012&t=23127 Lykke til! Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Eg fekk ei gul plate frå ein creeper På ein ganske ny save though, så eg må finne diamant. Litt utfordrande når ein er livredd for grotter med skumle monster 1 Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=7vjhooRq3Ek Notch i Bellevue, Washington. Han snakkar også om Herobrine Endret 1. september 2010 av svelemoe Lenke til kommentar
pululf Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Wtf? Høres ut som en vanlig "skremmehistorie" spør du meg Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Notch sa i videoen at "It's a hoax.. Or is it...?" Lenke til kommentar
Dimethyltryptamine Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 http://twitter.com/RavenBurga/status/22610735343 Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Notch sa også i eit intervju at han likte ideen om eit monster som oppførte seg som "The Weeping Angels" frå doctor who. Eg hadde sikkert skutt meg om noko slikt hadde skjedd. Lenke til kommentar
Lange Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Det hadde vært helt fryktelig >< Lenke til kommentar
Griznah Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 (endret) Da er serveren oppe i ny fresh tilstand, egen tråd for den: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1257431 Hei. Jeg har satt opp en minecraft alpha server på: njord.griznah.net. Den er invite-only, bare å be om access her i tråden eller via PM. Det er ikke kits/gratis-materialer på denne serveren med tre unntak: #summon furnace (denne sier seg selv) #summon toolkit (spade, hakke, øks) #summon torches (5 torches hvis man roter seg bort langt dypt nedi en hule uten lys). NB! Kun trusted players+admin kan bruke #summon funksjonen. Per nå er det 1 trusted players, trust is earned. Det er _7_ players regget for øyeblikket. Edit: da er folk litt smått i gang allerede her Jeg må be folk pent om å ta hensyn til hverandre og ikke bygge i stykker andres byggverk, Kardemomme-by! Endret 2. september 2010 av Sub-Lock Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå