Griznah Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Hei folkens. Er det behov for en public server til? Jeg snakker da om en 24/7 som ikke har problemer med 7 samtidige brukere (kanskje enda flere tilogmed). Jeg kan forsåvidt gjøre den invite-only, men hvor det bare er å sende meg en PM for å bli lagt til (for å unngå helt random folk). Hvis det er ønske for det, så svar i tråden her, hvis det er minst 5 stk som er interesserte så skal jeg starte den opp. Verden kan endte bli en fresh blank en, eller en kopi av den arthoz og jeg har postet bilder fra: Yes/no? Fresh/copy? Helt public/invite-only for alle på forumet? Lenke til kommentar
Boris Yeltsin Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 (endret) Jeg har nettopp begynt å leke meg med vann. Heftige greier. ei bøtte oversvømte hele slotte mitt! Hei folkens. Er det behov for en public server til? Jeg snakker da om en 24/7 som ikke har problemer med 7 samtidige brukere (kanskje enda flere tilogmed). Jeg kan forsåvidt gjøre den invite-only, men hvor det bare er å sende meg en PM for å bli lagt til (for å unngå helt random folk). Hvis det er ønske for det, så svar i tråden her, hvis det er minst 5 stk som er interesserte så skal jeg starte den opp. Verden kan endte bli en fresh blank en, eller en kopi av den arthoz og jeg har postet bilder fra: Yes/no? Fresh/copy? Helt public/invite-only for alle på forumet? er med på en invite-only med en fresh start med kits, selvfølgelig! Morsommere å være med å bygge noe, enn å se noe som allerede er bygget, selv om den verdenen er mega nice. Endret 31. august 2010 av Tiugama Kaa Lenke til kommentar
Boris Yeltsin Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 (endret) meh, dobbelpost. Endret 31. august 2010 av Tiugama Kaa Lenke til kommentar
Neppoi Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Jeg har nettopp kjøpt spillet men får ikke start det, den sier done loading og skjermen fryser. Er det noen som vet hvorfor/har opplevd det samme og/eller vet hvordan det kan, hvis det kan. Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Jeg har nettopp kjøpt spillet men får ikke start det, den sier done loading og skjermen fryser. Er det noen som vet hvorfor/har opplevd det samme og/eller vet hvordan det kan, hvis det kan. Velkommen til forumet og Minecraft! Prøv å oppdater din versjon av Java og skjermkortdrivere. Lenke til kommentar
Boris Yeltsin Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Jeg har nettopp kjøpt spillet men får ikke start det, den sier done loading og skjermen fryser. Er det noen som vet hvorfor/har opplevd det samme og/eller vet hvordan det kan, hvis det kan. Velkommen til forumet og Minecraft! Prøv å oppdater din versjon av Java og skjermkortdrivere. Var det jeg gjorde når jeg opplevde problemer. Funket for meg Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Hei folkens. Er det behov for en public server til? Jeg snakker da om en 24/7 som ikke har problemer med 7 samtidige brukere (kanskje enda flere tilogmed). Jeg kan forsåvidt gjøre den invite-only, men hvor det bare er å sende meg en PM for å bli lagt til (for å unngå helt random folk). Hvis det er ønske for det, så svar i tråden her, hvis det er minst 5 stk som er interesserte så skal jeg starte den opp. Verden kan endte bli en fresh blank en, eller en kopi av den arthoz og jeg har postet bilder fra: Yes/no? Fresh/copy? Helt public/invite-only for alle på forumet? Eg hadde likt invite-only, kanskje slik at folk ikkje kjem inn om dei er heilt nye. Bmund for eksempel kan gå god for folk. Hadde vore artig å få sett den episke verda frå bildet, men etter 1-2 døgn med den kan alle få ein fresh start. Det hadde vore veldig kjekt med ein skikkeleg RP server. Me har allereie 3-4 serverar med kits, og det er meir enn nok. Mods/admins kan gi ut working furnace [iD 62) for ein viss pris, og kanskje drive butikkar. Alt blir så mykje meir "ekte" når ein har arbeida for det. Eg føler at SMP med kits blir heilt likt classic multiplayer. Vi har ikkje mobs enno, men so what? dei er berre gode for litt adrenalin og TNT. Eg seier ikkje at det er unødvendig med mobs, men dei trengs ikkje nødvendigvis for å nyte spelet utan kits. Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Jeg også begynner å føle for å kvitte meg med kits, men når jeg spør de som spiller mest hos meg svarer de som regel det samme. Hvis de vil grave og være redd for zombier osv spiller de SP. Lenke til kommentar
Griznah Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 (endret) Serveren jeg (eventuelt) setter opp kommer til å ha tre kits så lenge man mister alt man har hvis man crasher, det er så fryktelig surt å måtte lage selv ei hakke for å komme i gang igjen. #summon furnace (denne sier seg selv) #summon toolkit (spade, hakke, øks) #summon torches (5 torches hvis man roter seg bort langt dypt nedi en hule uten lys). NB! Kun trusted players+admin kan bruke #summon funksjonen. Siden bmund sin er så restriktiv, så vil jeg at min skal være hakket mindre, en PM her på forum med minecraft username vil være nok for å bli added som allowed. Blir det griefing så får vi se på det ytterligere. I tilfelle grief så vil det ikke være mye som blir borte, da jeg kommer til å ta backup av verdenen et par ganger om dagen. Nå er en kopi av "den episke verdenen fra bilder" oppe på njord.griznah.net Helt åpent, hvem som helst kan komme inn for nå. Antall interessenter so far: 4 Endret 31. august 2010 av Sub-Lock Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Må si det virke interessant ut Lenke til kommentar
Markus1802 Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Skal selv kjøpe Minevraft snart for å teste survival og mp Men må finne meg et passende brukernavn Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Er det ingen som har noen servere oppe? Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 min har vært oppe en srund, men tror ikke det er noen som er på Lenke til kommentar
Sitronade Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Sub-Lock @ Jeg stemmer hverfall for en helt ny blank map. Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 da har vi lagd en egen tråd for Tj-nome sin server, tråden finner du HER er ikke så mye info der enda, men skal fylle ut så mye som mulig i løpet av kvelden Lenke til kommentar
Griznah Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Sub-Lock @ Jeg stemmer hverfall for en helt ny blank map. Det er planen det ja, blir blankt nytt map, men har "epic verden" oppe på request. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Persister: http://www.minecraftforum.net/viewtopic.php?f=1012&t=25214 Bør kanskje leggast til i første post Lenke til kommentar
Lange Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 (endret) Blir nok mer populært med MP når survival blir fiksa. Håper å få se noen servere som er oppe konstant. Så kan jeg gjøre bytte fra singleplayer til multiplayer for godt. Endret 31. august 2010 av Lange Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Ser meg ikke helt enig i å droppe kits før det kommer update som adder mobs, og fikser kiste og ovn. Da må man faktisk dele på godene og hjelpe hverandre med å overleve og bygge i starten og man vil få jevnere utbygging ettervert som folk får saker. Hjelper lite om jeg må bruke halve dagen på å samle stein til en 20x5 høy mur, for å så miste alt av det andre når jeg må ta en tur i senga.. Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 med persister beholder man i allefall items i inventory. et lite skritt på veien om ikke annet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå