vesleengen Skrevet 19. august 2013 Del Skrevet 19. august 2013 Kommer så garantert til å få høre det nå men.. Minecraft har blitt KJEDELIG. Så og si alle updates siden "Adventure update" har tatt minecraft i nøyaktig motsatt rettning en det jeg håpet spillet skulle. Og hver gang det kommer en update som skal "ta spillet tilbake til gamle røtter/vanskelighet" så blir jeg dypt skuffet. Det finnes ingen utfordring i spillet. Det er langt mellom oppdateringene, og det som kommer i oppdateringene er stort sett selvutvikla versjoner av gamle populære mods. Finner heller ingen gode servere lenger. Enten er de for strenge og har ingen spillere, eller så er det for løssluppent på regler med for mange spillere (ofte drittunger). Har flere ganger de siste halvåret forsøkt å komme meg tilbake i spillet, ved å starte nye verdener, testet seeds som så bra ut, spilt flere coustum maps og forsøkt meg på servere og å holde min egen server. Men akk ei. resultater er det samme hver gang.. Får lysten tilbake i ca 2-3 dager.. Lenke til kommentar
EndreAnd Skrevet 4. september 2013 Del Skrevet 4. september 2013 Helt enig at Minecraft blir bare kjedeligere og kjedeligere. Savner helt ekstremt den følelsen som jeg hadde i BETA 1.7.3, der alt var så gøy. Problemet er at hvis jeg går tilbake til 1.7.3, så er det masse bugs der, som er veldig irriterende. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 4. september 2013 Del Skrevet 4. september 2013 Kjenner meg igjen i det dere skriver. Har spilt siden Alpha og etter min mening så var siste gode updaten overgangen til Beta med den nye lysenginen. 1 Lenke til kommentar
SUSE and Pepsi Skrevet 4. september 2013 Del Skrevet 4. september 2013 Helt enig at Minecraft blir bare kjedeligere og kjedeligere. Savner helt ekstremt den følelsen som jeg hadde i BETA 1.7.3, der alt var så gøy. Problemet er at hvis jeg går tilbake til 1.7.3, så er det masse bugs der, som er veldig irriterende. Har spilt 1.7.3 siden jeg begynte å spille MC, av to grunner: 1. PC'en min takler bare 1.7.3 og eldre (Min tidligere PC var en gammel dritt) 2. Og jeg datt av lasset med oppdatering 1.8.1. Etter denne kjørte Minecraft seg litt ut i feil spor. Har prøvd nyere, men går alltid tilbake til 1.7.3. Lenke til kommentar
SUSE and Pepsi Skrevet 4. september 2013 Del Skrevet 4. september 2013 Minecraft blir kjedelig ofte for meg. Har man inspirasjon og idéer er det jo greit, men når man er tom for idéer er det bare å "derpe" rundt uten noe å gjøre. - og det blir kjedelig i lengden. Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 Dere har ikke prøvd og kjøre inn noen mods da?Ta en titt på FTB, se om det er noe dere liker der. Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 Minecraft har blitt kjedeligere. Det er greit med meir innhold (sjølv om enkelte nok vil påstå at det strider litt mot det superenkle konseptet som Minecraft bygger på), men eg synest også at ein i stor grad dilter etter poppulære mods utan å bringe noke særlig spennande til spelet. Dei siste oppdateringane har også vært prega av at det nye innholdet berre er av små finurligheiter som dei fleste spelerane ikkje kjem til å bruke mykje tid på. I staden så burde dei enten fokusere på bug-fixes og optimalisering, eller så burde ein legge til større utfordringer som gjer spelet meir interesant. Eg ser blandt anna at survival versjonen ligger inne i ei identitetskrise der ein ikkje heilt veit korleis den skal utviklast vidare. Her burde ein enten gå fullt ut på overlevelsesbiten med å legge inn farer rundt kvart hjørne og behov for både mat, drikke, husly og varme. Eller så burde dei bygge vidare på den rettninga som dei per i dag ser ut til å gå for, adventure sjangeren. Minecraft starta som eit reint bygge spel, deretter blei det meir bygging og utforskning, så la ein til litt fiender. Men deretter så har det vært så mange personer inne i bildet at Minecraft har blitt ein blanding av mange sjangere der ingen av sjangerane er spesielt gode. Spelet er for innholdslaust til å være eit godt adventure-spel, kampsystemet er for dårlig til å være eit godt action-spel, byggemuligheitene er for begrensa til å være eit godt bygge-spel, osv. Men det skal uansett bli spennande å sjå korleis Minecraft kjem til å utvikle seg. Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 Dere har ikke prøvd og kjøre inn noen mods da? Ta en titt på FTB, se om det er noe dere liker der. Prøvd flere mods, men alle sliter også med identitet. Man får magi, teknikk, produksjon og utforsking inn i en og samme pakke, der alle drives av hver sin energitype og krever latterlig med ressurser. Det er gøy i 5-6 timer, men da har man det som trengs til å starte masseproduksjon og maskineri så alt går av seg selv, og vips så har man ingenting å gjøre igjen Lenke til kommentar
Manzanaz Skrevet 6. september 2013 Del Skrevet 6. september 2013 Hei, har startet en ny Minecraft server kalt; WonderCraft. Den er helt ny og trenger staff, og spillere ! Ingen lag, Bukkit, Survival, 24/7. Ip: WonderCraft.Spillvert.no:25784 Manzanaz Lenke til kommentar
Manzanaz Skrevet 6. september 2013 Del Skrevet 6. september 2013 Hei, har startet en ny Minecraft server kalt; WonderCraft. Den er helt ny og trenger staff, og spillere ! Ingen lag, Bukkit, Survival, 24/7. Ip: WonderCraft.Spillvert.no:25784 Manzanaz Beklager IP: WonderCraft.Spillvert.no:25874 Lenke til kommentar
Itek Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 Egentlig en skam at minecraft ikke har firkantegg. 5 Lenke til kommentar
Svigermors drøm Skrevet 24. september 2013 Del Skrevet 24. september 2013 (endret) Hvor lenge varer en anvil? Min har begynt å slå sprekker etter bare litt bruk.. blir den dårligere og dårligere for hver gang? dyrere og dyrere for hver gang ? Edit: Fant ut av det..! An anvil will last about 25 uses on average. Fryktelig lite for 31 jern Endret 24. september 2013 av Svigermors drøm Lenke til kommentar
nagina Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 Har noen prøvd seg på Athene sin nye mc server? Er meget hardcore med alltid 200 spillere, masse events for å vinne razer gear etc. Har ikke fått lest så mye om det men er i allefall slik at hvis du dør så blir du banned i 2 timer. Mc.gamingforgood.net tror jeg er adr. Lenke til kommentar
kvisvik Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 for de som kan være interessert i det startet jeg en episode av MC, skal få noe Adventure maps inn snart. http://www.youtube.com/watch?v=ciPC_Hx8UR0 Lenke til kommentar
EndreAnd Skrevet 9. oktober 2013 Del Skrevet 9. oktober 2013 for de som kan være interessert i det startet jeg en episode av MC, skal få noe Adventure maps inn snart. http://www.youtube.com/watch?v=ciPC_Hx8UR0 Ser bra ut! Er det en mulighet for at du kan ta på Fancy og Smooth lightning? Lenke til kommentar
nagina Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 Må bare poste denne http://m.youtube.com/watch?v=99BWcIbc2C8 Lenke til kommentar
kvisvik Skrevet 20. oktober 2013 Del Skrevet 20. oktober 2013 hei folkens. Jeg har drevet litt med vanilla minecraft (snapshots) nå i det siste, og kom idag ut med en ny episoden: http://www.youtube.com/watch?v=k4xaC-WQrRI . Vurderer nå å starte opp med noe modspacks spilling, og tenkte litt på yogscast Moonquest (modsene, en samling med galacticcraft etc). Er dette en grei modpack eller? Om det er noen som vil joine på litt spilling på yt, med MC en gang er det også bare å si i fra. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 23. oktober 2013 Del Skrevet 23. oktober 2013 De fleste serverene jeg legger til er enten døde eller ingen liv. Noen som har lyst på en noob på serveren deres? Lenke til kommentar
Iguil Skrevet 23. oktober 2013 Del Skrevet 23. oktober 2013 De fleste serverene jeg legger til er enten døde eller ingen liv. Noen som har lyst på en noob på serveren deres? Hehe, nå som jeg endelig har fått somlet meg til å lage tråd og side kan du jo gjerne sjekke ut mc.corelan.no hvis du vil https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1546596 Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 23. oktober 2013 Del Skrevet 23. oktober 2013 (endret) lakusland;serveren drives av Lakus som er forumsveileder på serveren.selve serveren består av en god del forumfolk..verdenen ble nylig resetta, så alle har startet fra scratch igjen.dette er pga. patch 1.7 og de nye biomene som legges til.hovedverden er survival, med en liten tilleggsverden som er i creative.alt står bedre forklart her.https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1427705 De fleste serverene jeg legger til er enten døde eller ingen liv. Noen som har lyst på en noob på serveren deres? Endret 23. oktober 2013 av Sangesland Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå