Phoenix8 Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 syns det er kjedelig å spille alene når man kan spille med mange Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 syns det er kjedelig å spille alene når man kan spille med mange +1 Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 hva gjør man når ingen servere til folka her er oppe? Pisker Sub-Lock til den er oppe igjen! Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 evnt joiner Tj sin på 128.39.147.163 1 Lenke til kommentar
Griznah Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 hva gjør man når ingen servere til folka her er oppe? Pisker Sub-Lock til den er oppe igjen! haha E: 2010-08-29 22:58:38 [iNFO] [CONSOLE] say Uptime: 223:14:29 Nedetid kun for å oppgradere server Lenke til kommentar
Lange Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 syns det er kjedelig å spille alene når man kan spille med mange Ikke så lenge det ikke finnes fare elementer utenfor fall damage på MP. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Minecraft blir meir og meir populært, og over 4600 har kjøpt spelet på 24 timar. Notch har det siste døgnet hatt ei bruttolønn på over 46000 euro, 367000 norske kroner. Det er rundt 15000 kr timelønn. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 7 millioner på litt over 1 år er ganske sykt Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 (endret) Vil anbefale videoane til youtube-brukaren davidr64yt. Han har ei serie som heiter X's Adventures in Minecraft, hittil er det meir enn 8 timar med gameplay ein kan sjå, med kommentarar til. Artig å sjå nokon starte frå scratch liksom. Edit: Eg fann også ein texture pack eg likte veldig godt. http://www.minecraftforum.net/viewtopic.php?f=25&t=25676 Endret 30. august 2010 av svelemoe Lenke til kommentar
Kaptein... Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Min server på "catinahat.org" / "84.202.61.56" er oppe å går. Har også en åpen VT server om noen trenger / ønsker det :-) Btw: er på spawn area-protection så man må gå ca 10m bort fra spawn for å kunne lage/grave noe :-) Lenke til kommentar
Phoenix8 Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 hvilke servere spiller folka på? Lenke til kommentar
Dimethyltryptamine Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 (endret) EDIT: Endret litt på gif'en, så det ikke er like enkelt og se når den starter på nytt. Endret 30. august 2010 av lordbost Lenke til kommentar
SpecR Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 (endret) Hvorfor man ikke bør prøve å lage lava-oppvarmet bad i huset... Endret 30. august 2010 av SpecR Lenke til kommentar
Boris Yeltsin Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Hvorfor man ikke bør prøve å lage lava-oppvarmet bad i huset... Haha, fikk meg til å legge meg med et smil! No offence, syns det var litt komisk! Note to self: dont play with lava! Lenke til kommentar
Nebuchadnezzar Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Hvorfor ikke. Om man er litt forsiktig så går det fint. Denne trappen går ned til bedrock, litt styr å bygge. Og huset brente opp en gang, men man lærer av sine feil. Lenke til kommentar
Lange Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Hvorfor man ikke bør prøve å lage lava-oppvarmet bad i huset... Heller et eksempel på hvorfor du skal ha steinfliser på bade. Lenke til kommentar
SpecR Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Hvorfor man ikke bør prøve å lage lava-oppvarmet bad i huset... Heller et eksempel på hvorfor du skal ha steinfliser på bade. Hadde det, men treveggen ved siden av (minst en blokk unna) tok av en eller annen grunn fyr. Did not see that coming Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Hvorfor man ikke bør prøve å lage lava-oppvarmet bad i huset... Haha, fikk meg til å legge meg med et smil! No offence, syns det var litt komisk! Note to self: dont play with lava! indeed. Første gangen jeg spilte lagde jeg meg et trehus. Så dro jeg på en liten tur etter ores og kom tilbake med 4 bøtter lava. Skulle laga lava foss ned fra trehytta. Det jeg ikke tenkte på var at når lavaen traff bakken traff den stammen til treet også. Ikke et vakkert syn. Lenke til kommentar
SpecR Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Jepps. Man lærer hele tiden i dette geniale spillet Tror det blir borg oppå grunnmuren som står igjen Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 (endret) Mitt nåværende prosjekt er en borg som står på søyler, dvs at minst mulig av selve borgveggen er i kontakt med bakken (creeper-forsikring). Det eneste er inngangspartiet, som jeg har bygd inn i en skråning og benyttet Nebuchaddnezzars video om låsbare dobbeldører lenger bak i denne tråden for å lage et litt proft inngangsparti. Har en gruvesjakt ned til bedrock hvor jeg graver ut cobblestone og henter lava til opplysning, samt at jeg bor på en strand, så jeg har fri tilgang på sand rett utenfor døren. Fant også min første forsyning av clay (leire) i går, så nå har jeg ~40 blokker med brick (rød murstein), da man trenger 4 clay bars for å lage 1 brick block. Fornøyd med utnyttelsen der. Lurer på å lage en peis i the great hall. Edit: Oh, når jeg tenkte litt fant jeg på en mye bedre ide. Lager en "peis" i rød brick ved å bygge den som normalt med pipe og hele smæla, og så tømmer jeg en lavabøtte øverst i pipa, som jeg kan lage i glass. Vips, lavalampe som lyser opp hele the great hall (som fortsatt er i prosjektstadiet) Endret 31. august 2010 av Leo_Khenir Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå