reversfaen Skrevet 22. oktober 2012 Del Skrevet 22. oktober 2012 Ser ut til at Minecraft.net sliter. Åpna sida for å se om de fortsatt var nede og nå står følgende der: "Search hotels, Book direct. Relax. Finding the perfect hotel isn’t about luck. It’s simply knowing the right place to look. Welcome to Room Key" *clap* Lenke til kommentar
V5R1X Skrevet 22. oktober 2012 Del Skrevet 22. oktober 2012 Æsj, jeg som har fått ny PC og skulle til å laste ned Minecraft... Noen som har og/eller gidder å slenge opp setup-fil til nyeste versjon her? Lenke til kommentar
EndreAnd Skrevet 24. oktober 2012 Del Skrevet 24. oktober 2012 Veldig lite aktivitet her :/ Lenke til kommentar
reversfaen Skrevet 24. oktober 2012 Del Skrevet 24. oktober 2012 Da har jeg endelig fått ordna meg en atomreaktor \o/ Skikkelig pimpa er den og, med force field og greier ;O Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 24. oktober 2012 Del Skrevet 24. oktober 2012 Ikke for å reklamere (for mye), men i anledning bytte av serverhardware åpner vi gamle serveren for alle og lar alle bruke Creative Gamemode. Logg på 37.59.183.130 og test Tråden til serveren er her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1427705 Lenke til kommentar
Anzure Skrevet 18. februar 2013 Del Skrevet 18. februar 2013 Oppdatere denne og evt. fjerne serverene som er nedlagt? Lenke til kommentar
Svigermors drøm Skrevet 27. februar 2013 Del Skrevet 27. februar 2013 (endret) Er det et kjent problem med LAN i 1.4.7 ? Vi kommer oss ikke innpå. Får koden 0.0.0.0:XXXXX , er det riktig? Har dårlig nett, kan det være problemet? Endret 27. februar 2013 av Hunterra Lenke til kommentar
Sverre26 Skrevet 2. mars 2013 Del Skrevet 2. mars 2013 Er det et kjent problem med LAN i 1.4.7 ? Vi kommer oss ikke innpå. Får koden 0.0.0.0:XXXXX , er det riktig? Har dårlig nett, kan det være problemet? lan dukker opp nederst i multiplayer listen Lenke til kommentar
Svigermors drøm Skrevet 2. mars 2013 Del Skrevet 2. mars 2013 lan dukker opp nederst i multiplayer listen Ikke hos meg. Det har den aldri gjort :/ Vet at den skal men den dukker ikke opp. Prøvde direct-connect men ingenting fungerte. Lenke til kommentar
Sverre26 Skrevet 2. mars 2013 Del Skrevet 2. mars 2013 Ikke hos meg. Det har den aldri gjort :/ Vet at den skal men den dukker ikke opp. Prøvde direct-connect men ingenting fungerte. Skriv ipconfig i cmd på pcen lan serveren er på så finner du ipen Så skriver du ipen :portnummeret Lenke til kommentar
Henrik™ Skrevet 28. mars 2013 Del Skrevet 28. mars 2013 Etter oppdatering til 1.5 (mulig jeg har tatt flere oppdateringer i samme slengen, har hatt en liten pause fra minecraft) fungerer ikke minecart starterne mine lenger. Når jeg setter meg i minecarten ser det ut til at jeg er høyere enn hva jeg var tidligere, og jeg når ikke knappen. Er det en måte å fikse dette på, uten å måtte bygge om? Eller må jeg ganke enkelt plasere knappen høyere opp og koble til med redstone? Bildet lagt ved: slik er det nå, og dette fungerer altså ikke. Lenke til kommentar
Dj Frost Skrevet 6. april 2013 Del Skrevet 6. april 2013 Kan jeg lage et map med world edit i creative mode for så å bruke dette på en survival server? Eller blir det noe kluss når mapet er startet i creative? PS: Dette er helt nytt for meg, så er klar over at spørsmålet er dumt Lenke til kommentar
Henrik™ Skrevet 7. april 2013 Del Skrevet 7. april 2013 Jeg tror det skal gå fint, det er bare å flytte world-mappen som du får når du lager en ny verden, til der du vil ha den for serveren. Det gjør ingenting om mappet er startet i creative eller survival. Lenke til kommentar
Quazer- Skrevet 12. april 2013 Del Skrevet 12. april 2013 (endret) Jeg driver å leker meg med nuke i FTB, men lagger kraftig på min low-end PC med alle blokkene som ligger spredd rundt etter eksplosjonene. Nå var den en video jeg så på Youtube for en stund siden og den kisen brukte en kommando for å fjerne alle de blokkene slik at han ikke lagget mer. Er det noen som vet om denne kommandoen? Kan jo hende han brukte en mod til det. LØSNING: Muligens han brukte ClearLagg, men jeg skal bruke SPC (Single Player Commands). Hvis noen har andre løsninger så ikke nøl med å komme med dem Endret 12. april 2013 av Quazer- Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 13. april 2013 Del Skrevet 13. april 2013 (endret) Skulle akkurat begynne å spille Minecraft igjen etter en pause på noen måneder, også kom jeg på at world-en min er borte siden jeg gjenopprettet maskinen min for noen uker siden... Faen. Jaja, får begynne på en ny, da. For å unngå dette burde jeg vel lage en server. Er det en lett måte å gjøre dette? På Mac, altså. Endret 13. april 2013 av Banksy Lenke til kommentar
Quazer- Skrevet 13. april 2013 Del Skrevet 13. april 2013 (endret) Eller ta backup av singleplayer world(ene) dine. På en USB minnepinne f.eks. Endret 13. april 2013 av Quazer- Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 13. april 2013 Del Skrevet 13. april 2013 Hvordan gjør jeg det? Lenke til kommentar
Henrik™ Skrevet 13. april 2013 Del Skrevet 13. april 2013 Verdenene dine blir lagret i <brukernavn>/AppData/Roaming.minecraft/saves (med mindre du har funnet en måte å få lagret dem et annet sted). Der finner du en mappe for hver verden, mappene heter det samme som verdenene. Bare kopier disse. Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 13. april 2013 Del Skrevet 13. april 2013 Dette er da på Mac? Hvordan skal jeg finne fram til den mappen, via Terminal? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå