Gå til innhold

Den store Minecraft tråden! (Servere i førstepost, support i egne tråder!)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 måneder senere...
  • 2 uker senere...

Ikke hos meg. Det har den aldri gjort :/ Vet at den skal men den dukker ikke opp. Prøvde direct-connect men ingenting fungerte.

Skriv ipconfig i cmd på pcen lan serveren er på så finner du ipen

Så skriver du ipen :portnummeret

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Etter oppdatering til 1.5 (mulig jeg har tatt flere oppdateringer i samme slengen, har hatt en liten pause fra minecraft) fungerer ikke minecart starterne mine lenger. Når jeg setter meg i minecarten ser det ut til at jeg er høyere enn hva jeg var tidligere, og jeg når ikke knappen. Er det en måte å fikse dette på, uten å måtte bygge om? Eller må jeg ganke enkelt plasere knappen høyere opp og koble til med redstone?

Bildet lagt ved: slik er det nå, og dette fungerer altså ikke.

post-120877-0-44222200-1364497872_thumb.png

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg driver å leker meg med nuke i FTB, men lagger kraftig på min low-end PC med alle blokkene som ligger spredd rundt etter eksplosjonene. Nå var den en video jeg så på Youtube for en stund siden og den kisen brukte en kommando for å fjerne alle de blokkene slik at han ikke lagget mer. Er det noen som vet om denne kommandoen? Kan jo hende han brukte en mod til det.

LØSNING:

Muligens han brukte ClearLagg, men jeg skal bruke SPC (Single Player Commands).

Hvis noen har andre løsninger så ikke nøl med å komme med dem :)

Endret av Quazer-
Lenke til kommentar

Skulle akkurat begynne å spille Minecraft igjen etter en pause på noen måneder, også kom jeg på at world-en min er borte siden jeg gjenopprettet maskinen min for noen uker siden... Faen. Jaja, får begynne på en ny, da.

For å unngå dette burde jeg vel lage en server. Er det en lett måte å gjøre dette? På Mac, altså.

Endret av Banksy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...