Qake Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 Noen andre som har hatt problemer med Minecraft.net i dag? Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 "08:53p notch > [18:53:10] http://t.co/zOX9vkD7 <minecraft.net> seems to be suffering from unavailabilititus, poking people randomly." Lenke til kommentar
Thommesen Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 Andre som gunner på med Hardcore her? Hadde vært max awesome å funnet en liten server som kjører alvor. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 30. september 2012 Del Skrevet 30. september 2012 Jeg får ikke logget inn i kveld. Er det andre som også sliter med det? Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 4. oktober 2012 Del Skrevet 4. oktober 2012 (endret) Hva er "best" av Rei eller Zan sin minimap mod? Endret 4. oktober 2012 av aBaDmAn91 Lenke til kommentar
SLi Skrevet 4. oktober 2012 Del Skrevet 4. oktober 2012 (endret) Ehm.. Zan´s er vel den gamle og Rei´s den nye, basert på Zan´s? Zan´s er utdatert er det jeg prøve å si. Endret 4. oktober 2012 av SLi Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 5. oktober 2012 Del Skrevet 5. oktober 2012 Leter etter en LP'er som holdt på for ca 1,5 år siden ihvertfall. Mener å huske at navnet var et kort ord (rimelig sikker på at det startet med E) etterfulgt av et tosifret tall (mener å huske det var 37 men det kan ikke garanteres). Ellers kan det nevnes at fyren var glad i regnbuer, spilte vanilla og endret litt på standard texture pack selv. Tror jeg så ham rundt Beta 1.2 eller noe slikt. Noen som har peiling på hvem jeg snakker om? Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 5. oktober 2012 Del Skrevet 5. oktober 2012 (endret) Savner JourneyMap ;( Likte funksjonen der at du kunne se spillere og mobs på et kart, som du kunne bruke i nettleseren(og IG) så lenge du var kobla til en server. Endret 5. oktober 2012 av Woltox Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 5. oktober 2012 Del Skrevet 5. oktober 2012 Noen som spiller Tekkit på forumet? Jeg har en bitteliten server gående med Tekkit Survival Mode på. Serveren har enda bare plass til 10 stykker, da den egentlig var ment til meg og mine venner. Muligheten for å skaffe flere slots bør være til stedet om det blir nødvendig. aiglos.dlinkddns.com:25570 Ikke ødelegg andre byggninger, ikke stjel fra kister. Verdenen er relativt ny, så det er lite byggverk på den enda. 1 Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 5. oktober 2012 Del Skrevet 5. oktober 2012 Tror jeg stikker innom den en liten tur viss jeg rekker i dag:) Lenke til kommentar
reversfaen Skrevet 12. oktober 2012 Del Skrevet 12. oktober 2012 Kunne noen gjort meg en tjeneste på sjekke ping på serveren 91.121.119.190:25568? Lenke til kommentar
norgi Skrevet 12. oktober 2012 Del Skrevet 12. oktober 2012 Leter etter en LP'er som holdt på for ca 1,5 år siden ihvertfall. Mener å huske at navnet var et kort ord (rimelig sikker på at det startet med E) etterfulgt av et tosifret tall (mener å huske det var 37 men det kan ikke garanteres). Ellers kan det nevnes at fyren var glad i regnbuer, spilte vanilla og endret litt på standard texture pack selv. Tror jeg så ham rundt Beta 1.2 eller noe slikt. Noen som har peiling på hvem jeg snakker om? Jeg veit bare om en med tosifret tall: Docm77, på E veit jeg Etholabs. Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 12. oktober 2012 Del Skrevet 12. oktober 2012 Er nok ingen av dem, den karen jeg snakker om hadde under 10.000 views på videoene sine mener jeg å huske. Etho må vel forøvrig være alles favoritt blant LP'erne? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 12. oktober 2012 Del Skrevet 12. oktober 2012 En LP'er som for nesten to år siden hadde 10k views kan i dag ha flere millioner. Livet på YouTube kan utvikle seg svært raskt. Lenke til kommentar
reversfaen Skrevet 19. oktober 2012 Del Skrevet 19. oktober 2012 Prøvde meg på Testificate-breeding for å få det litt folksomt i byen min + litt fler å handle med. Mistet litt kontroll: Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 20. oktober 2012 Del Skrevet 20. oktober 2012 Hva er enkleste måten å breede villageres? Driver å lager en borg med landsby på serveren jeg er på og trenger innbyggere Lenke til kommentar
reversfaen Skrevet 20. oktober 2012 Del Skrevet 20. oktober 2012 Hva er enkleste måten å breede villageres? Driver å lager en borg med landsby på serveren jeg er på og trenger innbyggere Jeg gjorde det ved å stenge villagers inne i et hus ved å sette en blokk utafor døra. Deretter putta jeg masse dører oppå taket slik at testificatene tror at det er fullt av hus i byen( de får kun barn om det er plass til fler i byen). Pass på så det som skjedde med meg ikke skjer med deg! Tonnevis med testificates får spillet til å tilte fullstendig! Lenke til kommentar
Henrik™ Skrevet 20. oktober 2012 Del Skrevet 20. oktober 2012 Noen her som har ping-problemer nå? På flere servere får jeg over 1 sekund i ping. Når jeg spiller merker jeg det vet at lyden henger en god del etter, men ellers er gameplayet fint. Og er det noen som vet om en måte jeg kan ordne dette på? Jeg har ingen mods aktivert for øyeblikket og har skrudd av snoopers uten at det hjelper. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 21. oktober 2012 Del Skrevet 21. oktober 2012 Gjør ikke noe om serveren henger, er ikke jeg som eier den Lenke til kommentar
Web King Skrevet 21. oktober 2012 Del Skrevet 21. oktober 2012 Project MOB! We are working on a project there we making a new mob fight game, and we need help with building an awesome map. We let only Experienced Players help us. You need to be good with bulding off detailed buildings and Terrain. You need to add one of our creators to get whitelisted on our map Project! Creators Skype: Timp1122 (Sporkyzz) Skype: Christian.bordal (Nordplay) This project uses version 1.4 of minecraft. You must be over 16 years old! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå