Gå til innhold

Den store Minecraft tråden! (Servere i førstepost, support i egne tråder!)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Leter etter en LP'er som holdt på for ca 1,5 år siden ihvertfall. Mener å huske at navnet var et kort ord (rimelig sikker på at det startet med E) etterfulgt av et tosifret tall (mener å huske det var 37 men det kan ikke garanteres). Ellers kan det nevnes at fyren var glad i regnbuer, spilte vanilla og endret litt på standard texture pack selv. Tror jeg så ham rundt Beta 1.2 eller noe slikt.

Noen som har peiling på hvem jeg snakker om?

Lenke til kommentar

Noen som spiller Tekkit på forumet? Jeg har en bitteliten server gående med Tekkit Survival Mode på.

Serveren har enda bare plass til 10 stykker, da den egentlig var ment til meg og mine venner. Muligheten for å skaffe flere slots bør være til stedet om det blir nødvendig.

aiglos.dlinkddns.com:25570

Ikke ødelegg andre byggninger, ikke stjel fra kister. Verdenen er relativt ny, så det er lite byggverk på den enda.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Leter etter en LP'er som holdt på for ca 1,5 år siden ihvertfall. Mener å huske at navnet var et kort ord (rimelig sikker på at det startet med E) etterfulgt av et tosifret tall (mener å huske det var 37 men det kan ikke garanteres). Ellers kan det nevnes at fyren var glad i regnbuer, spilte vanilla og endret litt på standard texture pack selv. Tror jeg så ham rundt Beta 1.2 eller noe slikt.

Noen som har peiling på hvem jeg snakker om?

Jeg veit bare om en med tosifret tall: Docm77, på E veit jeg Etholabs.

Lenke til kommentar

Hva er enkleste måten å breede villageres? Driver å lager en borg med landsby på serveren jeg er på og trenger innbyggere :)

Jeg gjorde det ved å stenge villagers inne i et hus ved å sette en blokk utafor døra. Deretter putta jeg masse dører oppå taket slik at testificatene tror at det er fullt av hus i byen( de får kun barn om det er plass til fler i byen).

Pass på så det som skjedde med meg ikke skjer med deg! Tonnevis med testificates får spillet til å tilte fullstendig!

Lenke til kommentar

Noen her som har ping-problemer nå? På flere servere får jeg over 1 sekund i ping. Når jeg spiller merker jeg det vet at lyden henger en god del etter, men ellers er gameplayet fint. Og er det noen som vet om en måte jeg kan ordne dette på? Jeg har ingen mods aktivert for øyeblikket og har skrudd av snoopers uten at det hjelper.

Lenke til kommentar

Project MOB!

We are working on a project there we making a new mob fight game, and we need help with building an awesome map.

We let only Experienced Players help us.

You need to be good with bulding off detailed buildings

and Terrain.

You need to add one of our creators to get whitelisted on our map Project!

Creators

This project uses version 1.4 of minecraft.

You must be over 16 years old!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...