Heraldes Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 Leter etter en god minecraft SMP server. Trenger ikke være PvP, hvertfall ikke PvP orientert siden jeg liker å bygge med andre. Roleplay er kult. Har vært medlem av et par virkelig bra communities før for 1-2 år siden. Ser helst at hovedpoenget med serveren er å bygge "sivilisasjoner" eller lignende! PM hvis du vet av en server som ligner! Lenke til kommentar
D02 Skrevet 8. september 2012 Del Skrevet 8. september 2012 Leter etter en god minecraft SMP server. Trenger ikke være PvP, hvertfall ikke PvP orientert siden jeg liker å bygge med andre. Roleplay er kult. Har vært medlem av et par virkelig bra communities før for 1-2 år siden. Ser helst at hovedpoenget med serveren er å bygge "sivilisasjoner" eller lignende! PM hvis du vet av en server som ligner! Virker som det er hardwork serveren du er på leting etter Gå inn på minecraft.no for å lese mer om serveren 1 Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 9. september 2012 Del Skrevet 9. september 2012 Noen som vet om noen bra SMP(uten PvP)/RP servere? Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 16. september 2012 Del Skrevet 16. september 2012 Har aldri spilt Minecraft å har tenkt å starte med det snart Har sett noen Rooster Teeth/Achievement Hunter videoer, og fikk veldig lyst å spille det. Tror jeg leste at PC-versjonen er mer oppdatert enn Xbox-versjonen? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 16. september 2012 Del Skrevet 16. september 2012 PC-versjonen er ganske enkelt overlegen på alle mulige måter. Jeg hater å drive med "reklame", men det er en linjk i signaturen min 1 Lenke til kommentar
SLi Skrevet 16. september 2012 Del Skrevet 16. september 2012 Jepp, PC versjonen gruser xbox versjonen på alle måter Er tilfeldigvis en link i min sigg og 1 Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 17. september 2012 Del Skrevet 17. september 2012 (endret) Nå er jeg i gang... som Snake... Fra Lakusland Endret 17. september 2012 av aBaDmAn91 Lenke til kommentar
D02 Skrevet 18. september 2012 Del Skrevet 18. september 2012 Var ikke et lite bygg/slott du startet å bygge da Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 19. september 2012 Del Skrevet 19. september 2012 Var ikke et lite bygg/slott du startet å bygge da Hva, hvem? Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 22. september 2012 Del Skrevet 22. september 2012 Hvilken server er dette? Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 22. september 2012 Del Skrevet 22. september 2012 Hvilken server er dette? Det er min private save. Lenke til kommentar
SLi Skrevet 22. september 2012 Del Skrevet 22. september 2012 Du burde starte å spille online! Det er veldig morsomt å kunne vise fram mesterverkene sine! Logg på mc.lakusland.net om du vil, kjempefin server Finnes også servere hvor du bygger med evig blokcs.. men.. det er liksom ikke like morsomt.. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 25. september 2012 Del Skrevet 25. september 2012 Hvilken server er dette? Det er min private save. Lyst til å dele med deg? Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 25. september 2012 Del Skrevet 25. september 2012 Hvilken server er dette? Det er min private save. Lyst til å dele med deg? Hæ? Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 25. september 2012 Del Skrevet 25. september 2012 Det hadde vært kult om han kunne dele saven med oss! Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 28. september 2012 Del Skrevet 28. september 2012 Okay, hva er disse rottene som dukker opp, og bare formerer seg? De ødelegger steinene, og jeg finner ingenting om de på Wikipediaen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354 Skrevet 28. september 2012 Del Skrevet 28. september 2012 Okay, hva er disse rottene som dukker opp, og bare formerer seg? De ødelegger steinene, og jeg finner ingenting om de på Wikipediaen. Silverfish http://www.minecraftwiki.net/wiki/Silverfish Om du liker de, anbefaler jeg adventure-mappet SuperHostile, Kaizo Caverns. Vilt mye silverfish der. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 28. september 2012 Del Skrevet 28. september 2012 Okay, hva er disse rottene som dukker opp, og bare formerer seg? De ødelegger steinene, og jeg finner ingenting om de på Wikipediaen. Silverfish http://www.minecraft...wiki/Silverfish Om du liker de, anbefaler jeg adventure-mappet SuperHostile, Kaizo Caverns. Vilt mye silverfish der. Ah, takk for den! Vi innså at vi hadde mikset stein med egg, og hadde bygd opp hele huset av egg. 2 Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 28. september 2012 Del Skrevet 28. september 2012 Så, la meg presentere høyhuset jeg er i gang med å bygge sammen med min 7 år gamle bror som er på besøk i helga. Kjempekos! 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå