Mr. Hermonella Skrevet 7. august 2012 Del Skrevet 7. august 2012 Vil jungle castle og sand castle komme selv om serveren har vært online lenge? Må det bare være i ett område hvor ingen har vært før? Vil tro at det må være ett sted laga etter oppdateringa. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 7. august 2012 Del Skrevet 7. august 2012 Nvm, fant ut svaret selv så lenge området ikke er vært i før kan det skapes nye ting ja Fant 2 jungle castles og 3 sand castles på 1 time Lenke til kommentar
Slureven Skrevet 7. august 2012 Del Skrevet 7. august 2012 Jeg vil anbefale DNS BETTER THEN TECHNIC, http://dnstechpack.weebly.com/ Mye bedre en technic packen. Den har 83 mods installed, med alle de populære blandt mange andre helt råe. Det er også en server pack også. Lenke til kommentar
Sprutopp Skrevet 7. august 2012 Del Skrevet 7. august 2012 sjekk ut norcraft.tk, der er det norske servere som er på 24/7 og kjempe gøy survival og alt mulig Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 Deilig med nytt GUI samt 3d items Nå, savner jeg bare shaders mod Lenke til kommentar
Svigermors drøm Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 Nettopp laget et server for meg og mine kompiser. Kun jeg har spilt på den og har funnet et problem; jeg lagger ekstremt. Min data lagger aldri når jeg spiller Minecraft foruten at spillet fryser i ny og ne men Minecraft flyter veldig bra på andre online-servere. Noen som vet hva årsaken kan vere ? Kjører bukkit og hamachi Hvilken plugin bør jeg bruke for å skifte spawn ? Finnes det en plugin som gjør at kun du kan ta vekk egne blokker for å unngå griefing ? Samtidig vil jeg at jeg (admin) kan fjerne dem om noen har blokkert noe på pur faen Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 Hamachi er problemet. det er LAAAAANGT i fra noe løsning om du vil ha en laggfri server for mer enn to personer. Lenke til kommentar
Svigermors drøm Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 (endret) Det funket bra når vi var 5 stykker på vanilla, ikke bukkit. Er det ikke mulig og gi mer ram ? Edit: Fant nå ut at det kun jeg som lagger, mine venner lagger ikke :/ Endret 13. august 2012 av Hunterra Lenke til kommentar
kyllingman2 Skrevet 14. august 2012 Del Skrevet 14. august 2012 Hei! Jeg eier en offisisell server som heter "Superior Minecraft", den er ikke norsk, men jeg som eier den er norsk. Den er 24 / 7 hosted i New York, USA, med 1GB/s opplastning hastighet, den er på en SSD, og ikke en HD. Vi har plenti av RAM, så det burde ikke være noe særlig mye lag i det hele tatt. Med mitt internet har jeg en latency på omtrent 300-500MS. Serveren er bukkit, med masse kule ting som flere verdener og mye mere. Den er en creative server, men jeg tenker også på å lage en Tekkit server snart! Hvis det går som jeg håper, tar det ikke mer enn et par uker før den er oppe! IP'en er: play.superiormc.beastnode.net Det hender vi har små problemer med noen plugins, men det går for det meste ganske bra! Lenke til kommentar
kyllingman2 Skrevet 14. august 2012 Del Skrevet 14. august 2012 Nettopp laget et server for meg og mine kompiser. Kun jeg har spilt på den og har funnet et problem; jeg lagger ekstremt. Min data lagger aldri når jeg spiller Minecraft foruten at spillet fryser i ny og ne men Minecraft flyter veldig bra på andre online-servere. Noen som vet hva årsaken kan vere ? Kjører bukkit og hamachi Hvilken plugin bør jeg bruke for å skifte spawn ? Finnes det en plugin som gjør at kun du kan ta vekk egne blokker for å unngå griefing ? Samtidig vil jeg at jeg (admin) kan fjerne dem om noen har blokkert noe på pur faen Jeg anbefaler WorldGuard for å beskytte områder, og du kan bruke Essentials til å sette spawnen . Lenke til kommentar
Crepnut Skrevet 14. august 2012 Del Skrevet 14. august 2012 Fått opp en Factions PvP server med Økonomi og PvP arena. Laget en hjemmeside til serveren. Men mangler litt folk, vi er bare 7-8 stykker. Dette er en server på fast host, og oppe 24/7. Så er bare for folk å slenge seg på å prøve. Pluginsene vi har er blant annet: Faction, Essentials, Chestshop, War, iGates, Worldborder m.m Dette er en server hvor vi kjemper om plassen og stjeler litt av hverandre så som sagt en PvP Survival Faction server. Ta en tur innom www.ubestemt.net og les litt om den. Det er også en Dynmap link der. Ip: minecraft.ubestemt.net:26165 Lenke til kommentar
Svigermors drøm Skrevet 15. august 2012 Del Skrevet 15. august 2012 Sliter fortsatt med heavy lagg på min bukkit. Noen som vet hvorfor og hva jeg må gjøre for å kurere problemet? Vil det funke med optifine ? Bruker Hamachi, kan ikke bruke noe annet da jeg ikke har passord til port-forwarding og jeg vet ikke hvordan det gjøres Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 15. august 2012 Del Skrevet 15. august 2012 For det første, ordet "lagg" er ikkje noko. For det andre, det fins ein tråd for serverrelaterte spørsmål, men det kan hende det er clienten din. Har du lav fps, eller har du forsinkelser? Har du nyaste Java? Lenke til kommentar
Svigermors drøm Skrevet 15. august 2012 Del Skrevet 15. august 2012 (endret) Ja, prøvd der og men ingen svar. Fant nå ut at det gjelder på alle servere, ikke bare min. Hadde 120 fps for 5 dager siden, nå har jeg 10.. Hva skiver jeg i cmd for og finne ut hvilken java ? Tror jeg lastet ned 7 Har også prøvd å skrive inn xms og xmx i batch-fil men får "unable to acces to jarfile", noen andre metoder og gi mer ram til clienten ? Endret 15. august 2012 av Hunterra Lenke til kommentar
Svigermors drøm Skrevet 18. august 2012 Del Skrevet 18. august 2012 Noen som vet om en god plugin som gjør at creepere ikke sprenger store hull ? Lenke til kommentar
Bandaloginzih Skrevet 23. august 2012 Del Skrevet 23. august 2012 Heisann! Vi kjører en norsk MC Server: CRM PVP Server Griefing er lov, så her er det bare å kose seg med å ødelegge for de som liker det! Velkommen! //Langz Lenke til kommentar
Harepuz Skrevet 29. august 2012 Del Skrevet 29. august 2012 (endret) Heisann! Vi kjører en norsk MC Server: CRM PVP Server Griefing er lov, så her er det bare å kose seg med å ødelegge for de som liker det! Velkommen! //Langz Slang meg med en liten stund før jeg dro på jobb i dag, og det virket ganske gøy. Fikk ikke testa alt, da jeg var mest opptatt med å sanke ting. Tingene jeg sanket endte i lavaen, da, så jeg må omtrent starte på nytt. Uansatt, poenget mitt var at det virket lovende! Edit: Jeg stusser litt ved at du kaller den "norsk". Alle snakket jo engelsk. Ikke at det gjør meg noe, men just saying. Endret 29. august 2012 av thormario Lenke til kommentar
12christer12 Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 Hei jeg eier en god server selv. IP:84.212.139.198 Owner:12christer12 vi håpper dere liker den;) e det noe dere vil ha det kontakt Owner ,admin den e en norsk server på hele tida;) plase til 60 stykker kommer det flere øker vi;) hilsen 12christer12 Lenke til kommentar
Tobeass Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Har akkurat begynt å spille minecraft igjen etter en laaaaang pause. Sist jeg spilte hadde "The Nether" akkurat blitt lagt til. Har merket at det har kommet mye nytt. Noen som har lyst til å gi meg en kjapp oppsummering av det viktigste? Nye items, nye monstere, nye ting å gjøre generelt osv? Lenke til kommentar
Wutwut Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Ny oppstartet server! World of Arkonia! Hei til alle Minecraft spillere ute der.Har nettopp åpnet en ny server, kommer til å være åpen 24/7. Det er en building/survival server, som går utpå å tjene penger ved å kjøpe og selge ting. Med pengene kan du kjøpe materialer til å bygge, osv. Eller du kan prøve å bli den rikeste på serveren. Det er opp til deg hvordan du vil spille. Vi har plugins mot griefing, og WorldGuard for protecting, så du trenger ikke å være redd for at noe blir ødelagt eller borte. Det vil også bli quester og konkurranser senere som du kan delta i for å tjene mer penger. Om dette høres ut som noe for deg, bare å ta en titt innom. IP: 213.52.27.182 - PrideCake Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå