svelemoe Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 (endret) Kva slags tekkit-versjon kjører serveren på? 2.1.0? 3.0.0? edit:kom meg inn, men gjekk instantly tom for memory. Jævla java Endret 14. mai 2012 av svelemoe Lenke til kommentar
Zetheus Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 2.1.0 kjører vi. Er ikke stabile nok builds ute av 3.0.0 til at vi forsøker det enda. Lenke til kommentar
Zetheus Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 Kva slags tekkit-versjon kjører serveren på? 2.1.0? 3.0.0? edit:kom meg inn, men gjekk instantly tom for memory. Jævla java Du kan stille det inn i launcheren om du har mer tilgjengelig minne Så at du hadde en kort visitt Lenke til kommentar
reds Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 Hva skal man gjøre når man har full personalia på en 13 år gammel griefer som har herpa rundt på serveren min i natt? Lenke til kommentar
reds Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 Vil gjerne si ifra til gutten at det er kjipt å ødelegge for andre uten å gå over noen grenser. Lenke til kommentar
MPCME Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 Kan dere legge til denne serveren i førsteposten? Servernavn: Craft-Meup IP: 109.189.238.199:25565 Lenke til kommentar
Daron Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 Vil gjerne si ifra til gutten at det er kjipt å ødelegge for andre uten å gå over noen grenser. Ikke si ifra til han.. Ring mammaen hans.. Skal han oppføre seg som en liten dritt, så kan han behandles som en.. 2 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 Du banner han fra serveren din og sender MC-brukernavnet hans til andre servereiere slik at de kan blackliste han. Å gå ut med navn osv på en 13 år gammel gutt på grunn av noe han gjorde i et spill er rett og slett lavt. 1 Lenke til kommentar
reds Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 (endret) Lakus, å legge ut navn eller annen identifikasjon her eller andre steder er langt under etisk lavmål, og kun for noen blokker i et spill? Jeg håper ikke at noen av dere tror det kommer til å skje. Endret 14. mai 2012 av Marius E Lenke til kommentar
SturlaTheZombie Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 En som utga seg som en morder på 30 år (han var 10) sa masse og at han skulle drepe folk og visste hvor de bodde osv. Saken ble deretter politianmeldt og den ble fulgt opp. Tipper han angrer etterpå. (kjenner en som kjenner hann som forteller om det. Jeg var der imens han sa det (i mc)) Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 Lakus, å legge ut navn eller annen identifikasjon her eller andre steder er langt under etisk lavmål, og kun for noen blokker i et spill? Jeg håper ikke at noen av dere tror det kommer til å skje. Man kan aldri vite på internett. Ikke noe personlig mot deg Lenke til kommentar
reds Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 No offense taken. Har sagt ifra til et par nøkkelpersoner på de serverne der han er involvert som admin eller medeier. Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 15. mai 2012 Del Skrevet 15. mai 2012 Jao, er vel bare å ha banliste tilgjengelig for andre server admins, samt si ifra spesifikt til evnt andre steder hvor han har ansvar etc. =) Lenke til kommentar
SturlaTheZombie Skrevet 15. mai 2012 Del Skrevet 15. mai 2012 No offense taken. Har sagt ifra til et par nøkkelpersoner på de serverne der han er involvert som admin eller medeier. Hva med å sende bevis/logg på det han har gjort? Da vil det bli større sjanse for at de tror deg. Ellers blir det liksom slik: "hei jeg kjenner han. Han er veldig dum derfor sier jeg at han griefer.." Lenke til kommentar
reds Skrevet 15. mai 2012 Del Skrevet 15. mai 2012 Så klart er bevis vedlagt, ellers er det bare en tom påstand. Lenke til kommentar
SturlaTheZombie Skrevet 15. mai 2012 Del Skrevet 15. mai 2012 Så klart er bevis vedlagt, ellers er det bare en tom påstand. Å da så misforsto jeg Lenke til kommentar
Benleo Skrevet 20. mai 2012 Del Skrevet 20. mai 2012 Hva skal man gjøre når man har full personalia på en 13 år gammel griefer som har herpa rundt på serveren min i natt? Har du fått raparert det eller? Anbefaler deg å bruke hawkeye, vis du bruker bukkit da. Da vil du enkelt kunne rulle tilbake vis noen ødelegger noe. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 20. mai 2012 Del Skrevet 20. mai 2012 Satt opp en stock server, men sliter med at folk bare faller ut. Får bare opp "generic.reason", så jeg skjønner ikke helt hva som skjer. Finnes det noen løsninger. Lenke til kommentar
andygray Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Hei. Vi har satt opp en tekkit server med div mods - Secure chest - Mulitverse - Dead mans chest - permissionbukkit og towny vil komme Server er oppe 24/7 med ups bacup, auto bacup hver natt Kraftig server men begrenset antall slots for ytelse fordeler. Admins er : Andygray Nixxiro mask16 Salg av tomter osv er med, i tilleg egen creative verden og pvp arena. Adresse er: tangveien4.no-ip.org:25566 Det er whitlist på server meld på whitlist på [email protected] kan denne legges inn i hovedpost Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå