SturlaTheZombie Skrevet 27. mars 2012 Del Skrevet 27. mars 2012 Jeg er 14. Alle vennene mine driver og kødder rundt og griefer alle servere de finner mens jeg er snill mot alle, snakker med folk, og hjelper dem. Men så plutselig en dag så er de du har blitt gode venner med ingame plutselig slemme 10.åringer og stjeler alle tinga dine, griefer og snakker stygt til meg helt plutselig. Skjedd mange ganger med meg :/ Er ikke alltid lett å finne de rette. Har gitt opp andre servere nå og begynt å spille med venner og singleplayer. Lenke til kommentar
Brandshal Skrevet 31. mars 2012 Del Skrevet 31. mars 2012 Har en liten server blant venne kretsen, som er survival. Så lurer på en ting, skal holde en liten konkurranse, men vet ikke hva jeg skal ha. Noen tips? Lenke til kommentar
SturlaTheZombie Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 Har en liten server blant venne kretsen, som er survival. Så lurer på en ting, skal holde en liten konkurranse, men vet ikke hva jeg skal ha. Noen tips? PvP? Førstemann til å komme til nether, (aether om du laster ned mod), byggekonkuranse. Kommer ikke på så mye nå, men noen forslag i hvertfall Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 Jeg har fått noen overraskelser når jeg fikk vite at folk jeg har spilt og/eller chattet sammen med ingame ikke har vært stort eldre enn 10-12 år gamle. Det er kjekt å vite at det er håp for de som skal ta vare på meg den dagen jeg blir pensjonist! Mtp våra småpedofile samtaler på hardwork i gamle dager, virka den siste setninga der litt skummel. 3 Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 6. april 2012 Del Skrevet 6. april 2012 (endret) Holder på og lage tnt cannon med magasin og hele pakka Tar drittlangt tid og bygge den siden jeg bruker denne videoen http://www.youtube.com/watch?v=BS61HkJOtkE&feature=plcp&context=C48266a7VDvjVQa1PpcFOCf9NvMZfOtAYJQqyxq4_ki1WcCzFfjLI%3D og setter på pause heletiden mens jeg bygger Her er bilde av den jeg byggde! jobber med og få den prikk lik, hva syns dere? er endå ikke ferdig med og bygge da EDIT: Ferdig med alle blockene! nå trenger jeg bare en redstone expert?? Endret 7. april 2012 av fsx v1.1 Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 7. april 2012 Del Skrevet 7. april 2012 Why make it so advanced? En kanon skal skyte, ikke se vakker ut, den kommer til å misfire en eller anna gang, eller at du gjør en feil, og da er ALT borte. Tro meg, har prøvd! Og en ting jeg alltid har ment, skikkelig redstone funker uten mods og i SMP. Altså en clean bukkit install uten annet enn plugins som Essentials, iChat, PermissionsBukkit osv. Ingen spillendrende mods for spillere, kun tools for admins. Fun fact! Rett etter de siste to bildene fikk jeg misfire og sprengte alle pistons og all redstone vekk, samt det som ikke var obsidian. Skjedde i 1.2.4, ikke i 1.1 som jeg testet kanonen i sist, kan være siden jeg brukte slab på projektilet. 1 Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 7. april 2012 Del Skrevet 7. april 2012 Why make it so advanced? En kanon skal skyte, ikke se vakker ut, den kommer til å misfire en eller anna gang, eller at du gjør en feil, og da er ALT borte. Tro meg, har prøvd! Og en ting jeg alltid har ment, skikkelig redstone funker uten mods og i SMP. Altså en clean bukkit install uten annet enn plugins som Essentials, iChat, PermissionsBukkit osv. Ingen spillendrende mods for spillere, kun tools for admins. Fun fact! Rett etter de siste to bildene fikk jeg misfire og sprengte alle pistons og all redstone vekk, samt det som ikke var obsidian. Skjedde i 1.2.4, ikke i 1.1 som jeg testet kanonen i sist, kan være siden jeg brukte slab på projektilet. Because the cannon will stay in a museum Har en schemtic backup av cannonen Noen som er gode på redstone her? som kan hjelpe meg litt med og få cannonen funksjonell? Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 7. april 2012 Del Skrevet 7. april 2012 Det kan ikke være så avansert når jeg bygde en for hånd uten anvisninger, så post dem her så er det sikkert noen som roper ut Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 7. april 2012 Del Skrevet 7. april 2012 37.59.151.37 er ip til serveren Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 Jeg trodde du fulgte anvisninger/beskrivelser, var det jeg mente. Men jeg kan sikkert se på det imorgen, har Ventrilo så kan vi se om det går Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 Merker at jeg ikke har spilt Minecraft på en stund nå. Er jo kommet så mye nytt.... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 9. april 2012 Del Skrevet 9. april 2012 Ser etter en skikkelig server å spille survival på, noen som kan anbefale meg hvor jeg kan begynne? Lenke til kommentar
TurtleSquirtel Skrevet 9. april 2012 Del Skrevet 9. april 2012 (endret) Vil bare nevne at jeg og noen venner hoster en "Survival Games" server, som er en type Hunger Games map laget av Vareide, og vi prøver å få med så mange som mulig! Hadde vært veldig koselig hvis noen kom inn. Hamachi: SurivalHungerGames Password: 123456 Ip: 5.69.252.244 Vi prøver å komme igang så fort som mulig Endret 9. april 2012 av TurtleSquirtel Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 9. april 2012 Del Skrevet 9. april 2012 Bruk heller 10 minutter på å få til port forward. VELDIG lite attraktivt nå å hoste server gjennom hamachi da det skaper flere problemer enn det fikser.. 1 Lenke til kommentar
TurtleSquirtel Skrevet 9. april 2012 Del Skrevet 9. april 2012 (endret) Okei, takk for tipset! Skal nevne det for han som hoster Endret 9. april 2012 av TurtleSquirtel Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 9. april 2012 Del Skrevet 9. april 2012 Ser etter en skikkelig server å spille survival på, noen som kan anbefale meg hvor jeg kan begynne? Et par av oss fra Siste Ordet (Innlegg.no utgaven) har slengt oss inn her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1427705 Lenke til kommentar
SturlaTheZombie Skrevet 9. april 2012 Del Skrevet 9. april 2012 Anbefaler bestmc. Lever opp til navnet sitt Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 9. april 2012 Del Skrevet 9. april 2012 Dere som er ute etter survival gå på serveren min nettside Survivalcraft-realcraft.net IP er også der (bare les reglene først) Driver også med et megaprosjekt! har en liten by som er powerd by redstone ifra et kraftverk i min faction i dalles så ta deg en tur! du kan også se den tnt cannonen vis du vi! den er dog langt unna folk og jeg må tp deg ditt! bar spør etter norsk2277 i serveren Lenke til kommentar
marti9 Skrevet 21. april 2012 Del Skrevet 21. april 2012 Noen som har "Hunger Games"-server for tiden? Lenke til kommentar
SturlaTheZombie Skrevet 21. april 2012 Del Skrevet 21. april 2012 Hva er det for noe? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå