Gå til innhold

Den store Minecraft tråden! (Servere i førstepost, support i egne tråder!)

Anbefalte innlegg

Jeg vil si den beste serveren jeg noen gang har spilt på (og fortsatt spiller på) er McBlocks' servere.

Admins og Eiere er norske, er fornuftige og greie. Misbruker ikke rettigheter, og respekterer spillere uansett.

Anbefaler på det sterkeste å ta en tur innom :)

Survival: smp.mcblocks.net

Creative: smp.mcblocks.net

Vært der i dag og bygd hus. Fin server, men virker som om det er en del umodne små unger der. Fyttirakkeren for en krangel det ble da en av de /warpa til et privat sted, daua, og fyren som var der rappa alt han hadde. Chatten ble ubrukelig fordi de bare satt og skrek til hverandre i en halvtime

Jepp, sant det.

Det er hender veldig ofte at spillere krangler seg imellom, desverre. Mange unge spillere.

Likevel er det ganske vanskelig å gjøre noe med det...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er vel "bare" veldig unge spillere på minecraft :p

Jeg er i alle fall 10 år eldre enn "ALLE" som har vært inne på serveren min...

Skulle gjerne "funnet" noen som var litt eldre :p

Ein "senior" server hadde nok vært bra ja. Sjølv speler eg litt på ein privat server sammen med ein gjeng som eg speler eit anna nettspel med der snittalderen er forholdsvis høg.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

Enig med han ovenfor her, men er alderen så høy? xD

Men "Extra Biomes XL" fantastisk mod, dog ikke prøvd selv, men ser utrolig bra ut

Ser bra ut, men problemet med biomes i minecraft er at de så små, så tett, og så random. Desert meets tundra meets desert meets jungle. BUrde vært større, og heller hatt flying mounts :p kanskje det er det dragon eggs kommer til å klekke til :D

Lenke til kommentar

Enig med han ovenfor her, men er alderen så høy? xD

Men "Extra Biomes XL" fantastisk mod, dog ikke prøvd selv, men ser utrolig bra ut

Ser bra ut, men problemet med biomes i minecraft er at de så små, så tett, og så random. Desert meets tundra meets desert meets jungle. BUrde vært større, og heller hatt flying mounts :p kanskje det er det dragon eggs kommer til å klekke til :D

Det verste er overgangene, (samme skjer når du utvider mapet) at du vil få helt forferdlige områder.

Men får nokk prøve den, kansje singleplayer kan bli morsomt igjenn =)

Lenke til kommentar

Hadde vært UTROLIG bra med 20+ ja.. men tror man sliter med antallet spillere :p

Er egentlig DRITT lei mas og krangling mellom "små barn"

Det er "slit" nok som det er og drifte en server om man ikke skal måtte svare på samme jævla spørsmål 10 ganger om dagen, pluss megling mellom ulike 10åringer :p

Lenke til kommentar

Hadde vært UTROLIG bra med 20+ ja.. men tror man sliter med antallet spillere :p

Har hostet server selv jeg og med sånne kranglete 10-åringer i tillegg. Er ikke bare bare. Lurer på hvordan tj holder ut på hardwork.

Det er "slit" nok som det er og drifte en server om man ikke skal måtte svare på samme jævla spørsmål 10 ganger om dagen, pluss megling mellom ulike 10åringer :p

Lenke til kommentar

Derfor man har vage regler om at man skal være snill og grei så man kan slå ned på slikt ;P

Fungerer også fint å ignorere folk samt directe de til minecraftwiki.net :-D

Lenke til kommentar

Jeg har fått noen overraskelser når jeg fikk vite at folk jeg har spilt og/eller chattet sammen med ingame ikke har vært stort eldre enn 10-12 år gamle.

Det er kjekt å vite at det er håp for de som skal ta vare på meg den dagen jeg blir pensjonist!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...