42 Skrevet 25. mars 2012 Del Skrevet 25. mars 2012 Jeg vil si den beste serveren jeg noen gang har spilt på (og fortsatt spiller på) er McBlocks' servere. Admins og Eiere er norske, er fornuftige og greie. Misbruker ikke rettigheter, og respekterer spillere uansett. Anbefaler på det sterkeste å ta en tur innom Survival: smp.mcblocks.net Creative: smp.mcblocks.net Vært der i dag og bygd hus. Fin server, men virker som om det er en del umodne små unger der. Fyttirakkeren for en krangel det ble da en av de /warpa til et privat sted, daua, og fyren som var der rappa alt han hadde. Chatten ble ubrukelig fordi de bare satt og skrek til hverandre i en halvtime Jepp, sant det. Det er hender veldig ofte at spillere krangler seg imellom, desverre. Mange unge spillere. Likevel er det ganske vanskelig å gjøre noe med det... Lenke til kommentar
Titanium87 Skrevet 25. mars 2012 Del Skrevet 25. mars 2012 Det er vel "bare" veldig unge spillere på minecraft Jeg er i alle fall 10 år eldre enn "ALLE" som har vært inne på serveren min... Skulle gjerne "funnet" noen som var litt eldre Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 26. mars 2012 Del Skrevet 26. mars 2012 Det er vel "bare" veldig unge spillere på minecraft Jeg er i alle fall 10 år eldre enn "ALLE" som har vært inne på serveren min... Skulle gjerne "funnet" noen som var litt eldre Ein "senior" server hadde nok vært bra ja. Sjølv speler eg litt på ein privat server sammen med ein gjeng som eg speler eit anna nettspel med der snittalderen er forholdsvis høg. Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 26. mars 2012 Del Skrevet 26. mars 2012 En server for de over 20 år hadde vært greit. Syns f.eks. hardwork var veldig bra i starten, men nå bærer det preg av å ha en gjennomsnittalder rundt 12 år. 2 Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 26. mars 2012 Del Skrevet 26. mars 2012 Enig med han ovenfor her, men er alderen så høy? xD Men "Extra Biomes XL" fantastisk mod, dog ikke prøvd selv, men ser utrolig bra ut Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 26. mars 2012 Del Skrevet 26. mars 2012 Enig med han ovenfor her, men er alderen så høy? xD Men "Extra Biomes XL" fantastisk mod, dog ikke prøvd selv, men ser utrolig bra ut Ser bra ut, men problemet med biomes i minecraft er at de så små, så tett, og så random. Desert meets tundra meets desert meets jungle. BUrde vært større, og heller hatt flying mounts kanskje det er det dragon eggs kommer til å klekke til Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 26. mars 2012 Del Skrevet 26. mars 2012 Enig med han ovenfor her, men er alderen så høy? xD Men "Extra Biomes XL" fantastisk mod, dog ikke prøvd selv, men ser utrolig bra ut Ser bra ut, men problemet med biomes i minecraft er at de så små, så tett, og så random. Desert meets tundra meets desert meets jungle. BUrde vært større, og heller hatt flying mounts kanskje det er det dragon eggs kommer til å klekke til Det verste er overgangene, (samme skjer når du utvider mapet) at du vil få helt forferdlige områder. Men får nokk prøve den, kansje singleplayer kan bli morsomt igjenn =) Lenke til kommentar
Titanium87 Skrevet 26. mars 2012 Del Skrevet 26. mars 2012 Hadde vært UTROLIG bra med 20+ ja.. men tror man sliter med antallet spillere Er egentlig DRITT lei mas og krangling mellom "små barn" Det er "slit" nok som det er og drifte en server om man ikke skal måtte svare på samme jævla spørsmål 10 ganger om dagen, pluss megling mellom ulike 10åringer Lenke til kommentar
SturlaTheZombie Skrevet 26. mars 2012 Del Skrevet 26. mars 2012 Hadde vært UTROLIG bra med 20+ ja.. men tror man sliter med antallet spillere Er egentlig DRITT lei mas og krangling mellom "små barn" Har hostet server selv jeg og med sånne kranglete 10-åringer i tillegg. Er ikke bare bare. Lurer på hvordan tj holder ut på hardwork. Det er "slit" nok som det er og drifte en server om man ikke skal måtte svare på samme jævla spørsmål 10 ganger om dagen, pluss megling mellom ulike 10åringer Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 26. mars 2012 Del Skrevet 26. mars 2012 Trur ikke de ville sliti med antall spillere. Lenke til kommentar
Titanium87 Skrevet 26. mars 2012 Del Skrevet 26. mars 2012 (endret) Da er det vel bare å sette i gang da Jeg er klar for og "bygge om" min litt.. Det er jo bare for dere og komme å ta over Endret 26. mars 2012 av Titanium87 Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 26. mars 2012 Del Skrevet 26. mars 2012 Hadde vært UTROLIG bra med 20+ ja.. men tror man sliter med antallet spillere Er egentlig DRITT lei mas og krangling mellom "små barn" Det er "slit" nok som det er og drifte en server om man ikke skal måtte svare på samme jævla spørsmål 10 ganger om dagen, pluss megling mellom ulike 10åringer Derfor man har vage regler om at man skal være snill og grei så man kan slå ned på slikt ;P Fungerer også fint å ignorere folk samt directe de til minecraftwiki.net :-D Lenke til kommentar
Brandshal Skrevet 27. mars 2012 Del Skrevet 27. mars 2012 Da er det vel bare å sette i gang da Jeg er klar for og "bygge om" min litt.. Det er jo bare for dere og komme å ta over Hahha, syntes synd på deg med mange 10 åringer... Kan sikkert joine, men må få kjøpt meg Minecraft først Lenke til kommentar
Titanium87 Skrevet 27. mars 2012 Del Skrevet 27. mars 2012 Heh.. hadde en del ned i 7-8års alderen også Lenke til kommentar
SturlaTheZombie Skrevet 27. mars 2012 Del Skrevet 27. mars 2012 Husker jeg hadde en 4-åring på serveren min. Han var så søøøt Lenke til kommentar
Brandshal Skrevet 27. mars 2012 Del Skrevet 27. mars 2012 Heh.. hadde en del ned i 7-8års alderen også 7-8 års alderen ja.. Det var de tidene jeg spilte Runescape og Habbo det (a) Grusome tider å tenke på... Høres ut som du bare har 12- alderen på serveren ^^ Lenke til kommentar
Titanium87 Skrevet 27. mars 2012 Del Skrevet 27. mars 2012 Vet egentlig ikke nå, har brukt mindre tid der i det siste. Men noen av dem er nok 15-16 også Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 27. mars 2012 Del Skrevet 27. mars 2012 Jeg har fått noen overraskelser når jeg fikk vite at folk jeg har spilt og/eller chattet sammen med ingame ikke har vært stort eldre enn 10-12 år gamle. Det er kjekt å vite at det er håp for de som skal ta vare på meg den dagen jeg blir pensjonist! Lenke til kommentar
Titanium87 Skrevet 27. mars 2012 Del Skrevet 27. mars 2012 Ja, mange Utrolig våkne 10-15 åringer på minecraft Utrolig ! Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 27. mars 2012 Del Skrevet 27. mars 2012 Vel. De finnes ikke i de alt for store mengdene, men de er da der blant resten av ugresset! 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå