Gå til innhold

Den store Minecraft tråden! (Servere i førstepost, support i egne tråder!)


Anbefalte innlegg

Noen som vet om en middels stor minecraft server PvE der admin/eier klarer og oppføre seg, uten å ljuge, missbruke rettigheter?

Begynner å miste håpet til Minecraft Servere..

Jeg har en server med gode regler, gode admins, bra world, PVP. Men serveren er ikke public endå! send meg en PM så kan du tha en sneak preview i serveren :). Har hadd servere helt siden alpha men da minecraft var i alpha så hadde jeg classic server

 

 

Her er foresten et morsomt bilde når jeg og en venn tester ut sån sitte plugin for stoler :p

post-214933-0-95167300-1332039633_thumb.png

Endret av fsx v1.1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen som vet om en middels stor minecraft server PvE der admin/eier klarer og oppføre seg, uten å ljuge, missbruke rettigheter?

Begynner å miste håpet til Minecraft Servere..

Nå vet ikke jeg hvilke admins du har vært borti eller hva de har gjort, men det er ikke så lett å eie en server selv om man faktisk spiller genuint. Ingen tror du gjør ting genuint hvis du bygger bra eller faktisk har mange resursser.

Endret av Marius E
Lenke til kommentar

Noen som vet om en middels stor minecraft server PvE der admin/eier klarer og oppføre seg, uten å ljuge, missbruke rettigheter?

Begynner å miste håpet til Minecraft Servere..

Nå vet ikke jeg hvilke admins du har vært borti eller hva de har gjort, men det er ikke så lett å eie en server selv om man faktisk spiller genuint. Ingen tror du gjør ting genuint hvis du bygger bra eller faktisk har mange resursser.

*

Elsker når servere sier at de lager egne plugins, gjør alt lovelig. så brått ser du under skallet at de bare koppierer og spawner ting..

 

Å være admin på en MCBans server må jo være ganske deilig, spessielt å banne folk man ikke liker.

 

Jaja-

Lenke til kommentar

Minecraft er hva du gjør det til selv :)

 

Men det hjelper veldig med hyggelige medspillere.

Det er også viktig å finne en server som har "dine preferanser"

det er mye forskjellig spilling man må ta hensyn til.

Noen eksempler på hva som gjør det vannskelig å lage en server for alle.

*PVP

*NonPVP

*Creative

*Survival

*Vanilla

*Lag/Teams/Factions/etc

*RPG

lista er Veldig lang.

Bruker du noe kan du nesten glemme noe annet.

 

Derfor kan det bli veldig vanskelig å finne "riktig blanding" både for han som lager serveren og han som skal finne en server og spille på.

 

Lykke til ;)

 

(Mange servere tar gjærne imot spørsmål og "requests" :) )

Lenke til kommentar

Jeg vil si den beste serveren jeg noen gang har spilt på (og fortsatt spiller på) er McBlocks' servere.

Admins og Eiere er norske, er fornuftige og greie. Misbruker ikke rettigheter, og respekterer spillere uansett.

Anbefaler på det sterkeste å ta en tur innom :)

Survival: smp.mcblocks.net

Creative: smp.mcblocks.net

Lenke til kommentar

Det er laget en egen tråd for spørsmål rundt server problemer.

 

For å svare kjapt på spørsmålet ditt. Bukkit er ikke oppdatert for 1.2/1.2.3 enda så det vil ikke funke. Du må nok ta til takke med den offisielle server programvaren til Minecraft. Eventuelt bruke en unstable test build til Bukkit

Endret av Refsa
Lenke til kommentar

Det er laget en egen tråd for spørsmål rundt server problemer.

 

For å svare kjapt på spørsmålet ditt. Bukkit er ikke oppdatert for 1.2/1.2.3 enda så det vil ikke funke. Du må nok ta til takke med den offisielle server programvaren til Minecraft. Eventuelt bruke en unstable test build til Bukkit

 

Åja, takk for svaret :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

Jeg vil si den beste serveren jeg noen gang har spilt på (og fortsatt spiller på) er McBlocks' servere.

Admins og Eiere er norske, er fornuftige og greie. Misbruker ikke rettigheter, og respekterer spillere uansett.

Anbefaler på det sterkeste å ta en tur innom :)

Survival: smp.mcblocks.net

Creative: smp.mcblocks.net

 

Vært der i dag og bygd hus. Fin server, men virker som om det er en del umodne små unger der. Fyttirakkeren for en krangel det ble da en av de /warpa til et privat sted, daua, og fyren som var der rappa alt han hadde. Chatten ble ubrukelig fordi de bare satt og skrek til hverandre i en halvtime

Lenke til kommentar

Det er laget en egen tråd for spørsmål rundt server problemer.

 

For å svare kjapt på spørsmålet ditt. Bukkit er ikke oppdatert for 1.2/1.2.3 enda så det vil ikke funke. Du må nok ta til takke med den offisielle server programvaren til Minecraft. Eventuelt bruke en unstable test build til Bukkit

 

Klart det fungerer... Men du må bruke en DEV eller BETA verson...

 

Sjekk www.koobana.com Der bruker vi nyeste verson av CraftBukkit ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...