KatrinaS Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Hva mener du? Vi har jo whitelist så da skal ikke de kunne komme inn? Takk for svar dere andre nei Det er av. Dei som kommer på blir [Gjest] Åja nå skjønner jeg Lenke til kommentar
frds Skrevet 3. februar 2012 Del Skrevet 3. februar 2012 (endret) Hvorfor begynner Minecraft å lagge/hakke når jeg har spilt 5 minutter? edit, spille online, men er ikke det som er årsaken. nvm fikset det Endret 3. februar 2012 av frds Lenke til kommentar
madsc90 Skrevet 3. februar 2012 Del Skrevet 3. februar 2012 Kan være flere grunner. 1: Båndbredde. Er du sikker på at både serveren og du har nok av internett å ta av? 2: Memory leak. Trykk F3 når du opplever det, og se hva som står der. Lenke til kommentar
frds Skrevet 3. februar 2012 Del Skrevet 3. februar 2012 Lurer på en ting til. Hvordan slår jeg av hunger baren, husker jeg gjorde det i beta. Er det forsatt mulig å gjøre dette i properties eller en annen fil? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 4. februar 2012 Del Skrevet 4. februar 2012 Er sent til partyet, prøvde først Minecraft for fullt for en uke siden. Dilla litt frem og tilbake i survival mode før jeg fant ut at minecraft er den perfekte substituett for min nå avdøde (pgs plassmangel) modellbyggingshobby. De siste par dagene har gått med til å gjenskape USS Defiant fra Star Trek. Driver fortsatt på med interiøret, men utsiden på det 170 meter/blocker lange skipet er ferdig. Funksjoner så langt: *Belysning der belysning bør være *I skala - 1m = 1 block, brukte Spritecraft og MCedit til å konvertere blueprints av skipet til basisskjelett så selve hovedformen er helt riktig *Bru laget etter planer på nett *8x "photon torpedo launchere" (les: dispensere som skyter piler gjennom lava så de tar fyr) fordelt på 4 par, to på hver side av skipet, hvor pulse phaser emitterne er på orginalen. Styres av redstone koblinger fra brua. "Jeffrey's tube" gir tilgang til en mine cart stasjon som gir rask tilgang til refill av piler (de 4 parene befinner seg innenfor et rektangel på ca 100x20 blocks, så langt mellom hver) *Shuttle bay med en Type 10 shuttlecraft (Chaffee) så likt orginalen som det er mulig å lage småting i Minecraft. Selve shuttlebayen er rimelig ulik orginalen da det ikke er plassmessing mulig å lage horisontale fungerende dører av den størrelsen jeg trenger. Shuttle bay "dørene" er derfor en vegg av vann, eller "force field" som vi kaller det i koko-land. *Ready room med replicator....dispenser...xD Fortsatt en hel masse styr som skal inn. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354 Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 Er sent til partyet, prøvde først Minecraft for fullt for en uke siden. Dilla litt frem og tilbake i survival mode før jeg fant ut at minecraft er den perfekte substituett for min nå avdøde (pgs plassmangel) modellbyggingshobby. De siste par dagene har gått med til å gjenskape USS Defiant fra Star Trek. Driver fortsatt på med interiøret, men utsiden på det 170 meter/blocker lange skipet er ferdig. Funksjoner så langt: *Belysning der belysning bør være *I skala - 1m = 1 block, brukte Spritecraft og MCedit til å konvertere blueprints av skipet til basisskjelett så selve hovedformen er helt riktig *Bru laget etter planer på nett *8x "photon torpedo launchere" (les: dispensere som skyter piler gjennom lava så de tar fyr) fordelt på 4 par, to på hver side av skipet, hvor pulse phaser emitterne er på orginalen. Styres av redstone koblinger fra brua. "Jeffrey's tube" gir tilgang til en mine cart stasjon som gir rask tilgang til refill av piler (de 4 parene befinner seg innenfor et rektangel på ca 100x20 blocks, så langt mellom hver) *Shuttle bay med en Type 10 shuttlecraft (Chaffee) så likt orginalen som det er mulig å lage småting i Minecraft. Selve shuttlebayen er rimelig ulik orginalen da det ikke er plassmessing mulig å lage horisontale fungerende dører av den størrelsen jeg trenger. Shuttle bay "dørene" er derfor en vegg av vann, eller "force field" som vi kaller det i koko-land. *Ready room med replicator....dispenser...xD Fortsatt en hel masse styr som skal inn. Ett ord: Superawesome! Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 Noen som vet om en bra server med Redpower/IC/Computercraft ? (med alle de) Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 Hvordan slipper jeg at mobs spawner i huset mitt? Har lys over alt, ingen innganger som ikke er lukket. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 Hva slags mobs er det snakk om? Om det er husdyr: Ikke bruke gress som gulv. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 Pass på at du ikke har hull under huset ditt. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 Hull under kan forklare en del Da blir det å tette alt under snart ^^ Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 (endret) enklere å lyse opp alle grotten enn å tette dem forøvirg er edderkopper noe drit, de kommer seg inn (over) overalt Endret 5. februar 2012 av Slettet+89234341 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354 Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 De kan ikke klatre over sandstone ^^ Pleier å fylle igjen hull under hus etc. med 1x1 mellomrom, da spawner det ikke noe der, samtidig sparer man jorden, om det er mangelvare. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 Grotene like under er lyst opp. Lenke til kommentar
madsc90 Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 Edderkopper kan heller ikke klatre på undersiden av blokker. Så hvis man lager gjerde to blokker høyt, hvor den øverste raden stikker en ut i forhold til den nederste, er man trygg mot alt. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 Tok dette bildet når jeg tuslet rundt på en server jeg spiller på Lenke til kommentar
Wutwut Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 (endret) En liten live commentary xD Se om du har fritids .. http://www.youtube.com/watch?v=sqsDq6desyw Endret 8. februar 2012 av PrideCake Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 Kun meg som assosierer denne med MC? Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 Redstone hjelp; Kort fortalt; Leveren skal bestemme om knappene kan brukes eller ikke (Lås 0/1) Kan du ikke hjelpe, ikke svar! Lenke til kommentar
SturlaTheZombie Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 Kun meg som assosierer denne med MC? Jeg tror det ja 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå