Gå til innhold

Den store Minecraft tråden! (Servere i førstepost, support i egne tråder!)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Henger mest på dette forumet. Om man vil ha lava som beveger seg må man forandre en fil slik, at spillet er i 256 bit og ikke 512

Her tror jeg kanskje du har misforstått litt. Uansett, det er riktig at om man downscaler teksturene, så får man tilbake animert lava. Det er imidlertid et kompromiss som flere teksturmakere har vært villige til å leve med, for å få bedre grafikk. Hvor mange bits spillet kjører på har med antall farger å gjøre. Det som er relevant her, er om terrengteksturfilen er på 256x256 pixler (som originalt), eller 512x512.

Lenke til kommentar

skaffa meg detta kjempe spillet igår å kan ikke si no annet en at det er de mest velbrukte 10 euroene jeg noensinne har brukt!

men har to spørsmål.

1. hvor i all verden er minecraft installasjons mappa?!? jeg finner den ikke :p

2. oppdaterer spillet seg automatisk ettersom det kommer nyere versjoner? (bruker alpha)

Lenke til kommentar

instalsjons mappen ligger i apps mappen, bare å skrive %apps% i kjør, så skal den ligge der (er jo ikke store spillet, bare 0.2MB + evnt verden du spiller i som kommer på en 5-10 MB, blir større jo mer du utforsker)

spillet oppdaterer seg hver gang det kommer en ny oppdatering, anbefaler deg å følge med på bloggen til Notch (han som lager spillet) for å vite hva som kommer i oppdateringene (så samt det ikke er seacret update, men da er det bare å google) og masse annet rundt spillet. f.eks at han nå er i USA for å snakke med folk fra Valve :D

Lenke til kommentar

instalsjons mappen ligger i apps mappen, bare å skrive %apps% i kjør, så skal den ligge der (er jo ikke store spillet, bare 0.2MB + evnt verden du spiller i som kommer på en 5-10 MB, blir større jo mer du utforsker)spillet oppdaterer seg hver gang det kommer en ny oppdatering, anbefaler deg å følge med på bloggen til Notch (han som lager spillet) for å vite hva som kommer i oppdateringene (så samt det ikke er seacret update, men da er det bare å google) og masse annet rundt spillet. f.eks at han nå er i USA for å snakke med folk fra Valve :D

takker for et utfyllende svar :)

å vis jeg skal avinstallere MC så sletter jeg bare denne mappen? jeg spør bare siden den ikke er i win 7 lista over programmer som kan fjernes osv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...