arthoz Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 Funnet dungeon med kister i enda da Lange? Litt goodies der =) Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 Til opplysning går både Alpha-serveren og Classic-serveren jeg og mafigo hoster ned fra og med i dag og vil være nede i ~14 dager. Når de kommer opp igjen vil de ledsages av en egen tråd på lik linje med serveren til Bmund. Lenke til kommentar
Dimethyltryptamine Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 http://www.youtube.com/watch?v=DvMlJhNOpNA Lenke til kommentar
Nebuchadnezzar Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 Hvordan det går med basen min Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 Fin underjordisk base, men den var ikke særlig stor... (men da har vi mega underjordisk på våres ) Bilde fra geo: Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 Er det bildet frå serveren din Tj? Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 (endret) Noen har gått berserk med torches :o Venter på at Sub-Lock kommer tilbake fra sin afk-het så jeg kan oppdatere mappet selv Edit: Digger btw den sirkelmonument-tingen, meget lekker! Endret 28. august 2010 av arthoz Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 Henger mest på dette forumet. Om man vil ha lava som beveger seg må man forandre en fil slik, at spillet er i 256 bit og ikke 512 Her tror jeg kanskje du har misforstått litt. Uansett, det er riktig at om man downscaler teksturene, så får man tilbake animert lava. Det er imidlertid et kompromiss som flere teksturmakere har vært villige til å leve med, for å få bedre grafikk. Hvor mange bits spillet kjører på har med antall farger å gjøre. Det som er relevant her, er om terrengteksturfilen er på 256x256 pixler (som originalt), eller 512x512. Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 (endret) Jeps det er bilde fra serveren, ikke bygget så mye enda, siden noen av prosjekta tok, ja lang tid Her er et av prosjekta Det er ganske langt under vatn! Endret 28. august 2010 av Tj-nome Lenke til kommentar
Nebuchadnezzar Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 Vollgraven er 6 brikker dyp, med dobbel lavaspringer. Lenke til kommentar
Sitronade Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 Nice. Spiller du vanlig SP eller på server? Ser veldig ugjennomtrengelig ut. Men det går vel å grave seg under lavaen? Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 (endret) ser ut som om du har noe å finne på der en stund ja Endret 28. august 2010 av thiscouldbeanyone Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 da er map endelig blitt oppdatert, i spoiler siden det er smådigert. Eldre bilder her, er samme pixelplasseringer på alle bildene så kan enkelt se ved back/forward/tabs hva som har blitt forandra 23. 24. 26. 28. August: Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 Imponerande Arthoz. Er det ein server? Er den public? Lenke til kommentar
Griznah Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 Imponerande Arthoz. Er det ein server? Er den public? Det er på en server som jeg hoster, derav listen med forskjellige navn. Har vel ikke planer om å gjøre den public nei, er for lett at griefers stikker innom. Lenke til kommentar
mesteryoda Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 skaffa meg detta kjempe spillet igår å kan ikke si no annet en at det er de mest velbrukte 10 euroene jeg noensinne har brukt! men har to spørsmål. 1. hvor i all verden er minecraft installasjons mappa?!? jeg finner den ikke 2. oppdaterer spillet seg automatisk ettersom det kommer nyere versjoner? (bruker alpha) Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 instalsjons mappen ligger i apps mappen, bare å skrive %apps% i kjør, så skal den ligge der (er jo ikke store spillet, bare 0.2MB + evnt verden du spiller i som kommer på en 5-10 MB, blir større jo mer du utforsker) spillet oppdaterer seg hver gang det kommer en ny oppdatering, anbefaler deg å følge med på bloggen til Notch (han som lager spillet) for å vite hva som kommer i oppdateringene (så samt det ikke er seacret update, men da er det bare å google) og masse annet rundt spillet. f.eks at han nå er i USA for å snakke med folk fra Valve Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Apps? Er det ikkje AppData/Roaming/minecraft? Rett frå hukommelsa, ikkje stol på at det er heilt korrekt. Er ikkje mappa forskjellig frå browser og download versjonane? Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 mene å huske man skriver appdata med % forran og bak ja Lenke til kommentar
mesteryoda Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 instalsjons mappen ligger i apps mappen, bare å skrive %apps% i kjør, så skal den ligge der (er jo ikke store spillet, bare 0.2MB + evnt verden du spiller i som kommer på en 5-10 MB, blir større jo mer du utforsker)spillet oppdaterer seg hver gang det kommer en ny oppdatering, anbefaler deg å følge med på bloggen til Notch (han som lager spillet) for å vite hva som kommer i oppdateringene (så samt det ikke er seacret update, men da er det bare å google) og masse annet rundt spillet. f.eks at han nå er i USA for å snakke med folk fra Valve takker for et utfyllende svar å vis jeg skal avinstallere MC så sletter jeg bare denne mappen? jeg spør bare siden den ikke er i win 7 lista over programmer som kan fjernes osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå