svelemoe Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Tru meg Gavekort, det er ABSOLUTT verdt pengane. Eg trur du hadde likt Minecraft ganske godt. Gamer.no har testa minecraft. Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 8. august 2010 Forfatter Del Skrevet 8. august 2010 Tru meg Gavekort, det er ABSOLUTT verdt pengane. Eg trur du hadde likt Minecraft ganske godt. Gamer.no har testa minecraft. har nå sittet 5 timer og bygd et digert slott sammen med en venn på den nye survival multiplayer. Dumt at det er mye som ikke funker skikkelig ennå, men det er fortsatt syykt avhengighets skapende 1 Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 8. august 2010 Forfatter Del Skrevet 8. august 2010 Sry for dobbelpost, men tenkte jeg bare måtte si at jeg haaaaaaaaaaaaaater creepers. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Kjøpte det nå. Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 8. august 2010 Forfatter Del Skrevet 8. august 2010 Kjøpte det nå. vel. Si farvel til ditt sosiale liv. 1 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Jeg synes 160kr kommer til å bli en stiv pris, ihvertfall for en fattig student som meg! Jeg har dessverre ikke penger på PayPalen innen da heller! Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Har du brukarnamn på Minecraft Gavekort? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 man trenger kun linke paypal til nettbanken så betaler man "on the fly". skummel funksjon lol. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Har du brukarnamn på Minecraft Gavekort? I do! Blomsterbob! Trodde du måtte godkjenne alle transaksjoner Coon! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 jeg logga bare inn på paypalkontoen og valgte confirm/pay eller hva det står så trekkes det automatisk fra postbanken. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Postbanken? Det trekkes vel direkte fra PayPal-accounten? Det er det som er så greit med PayPal, det er et mellomledd mellom din virkelige bank og svindlere. 1 Lenke til kommentar
apegryn Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 hah morsomt spill, om det kan kalles et spill. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Jeg prøvde en mindre lovlig indev-versjon! Det var helt fantastisk! Det har alle elementene til et ekte rollespill! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Postbanken? Det trekkes vel direkte fra PayPal-accounten? Det er det som er så greit med PayPal, det er et mellomledd mellom din virkelige bank og svindlere. Ja men min paypalkonto er alltid tom, så da hentes det penger fra postbanken hahah. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Jeg prøvde en mindre lovlig indev-versjon! Det var helt fantastisk! Det har alle elementene til et ekte rollespill! Sikker på at det var indev og ikkje infdev? Uansett, Alpha er MYKJE betre. Har du planar om å kjøpe det? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Det er indev, indef fungerte ikke av en eller annen merkelig grunn. Jeg har ikke tilgang på Visa eller har penger på PayPalen, men jeg kan spørre en kompis om han har lyst til å kjøpe det for meg, og jeg betaler kontant! Jeg skal absolutt ha dette spillet! 1 Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Eg kunne gifta det til deg, men blir vel litt vanskeleg å betale meg i kontant Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Hvordan crafter man? Eller går ikke det i gratis versjonen? Hvis man kjøper spillet blir det fullscreen om man laster ned da? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Eg kunne gifta det til deg, men blir vel litt vanskeleg å betale meg i kontant Indeed it will! Takk for gode ord ihvertfall! Hvordan crafter man? Eller går ikke det i gratis versjonen? Hvis man kjøper spillet blir det fullscreen om man laster ned da? Du må kjøpe det for å kunne få nytte av moroa! Gratis-versjonen er bare et kaos av et sandbox-spill! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 jeg logger inn men har ingen elementer tilgjengelige å bygge med. what gibs? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå