Sewero Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 Sitter med 20/5 så vil tro det er bra nok. Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 26. januar 2012 Del Skrevet 26. januar 2012 Noen flinke med redstone her? Jeg skal ha: 2jerndører som skal åpnes av 2knapper. Knapp 1; 0-9 (starter på 0, klikk 1gang = 1) Knapp 2; Space (For å lage mellomrom mellom kombinisasjon) Lever 1; (innenfor døren, skal hindre personer å komme inn, selv med riktig kode) Knapp 3; Fjerner alt, resettes. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QjT4b9 Skrevet 26. januar 2012 Del Skrevet 26. januar 2012 http://www.minecraftwiki.net/wiki/Tutorials/Advanced_Redstone_Circuits Her må være plassen å se. Lenke til kommentar
Titanium87 Skrevet 26. januar 2012 Del Skrevet 26. januar 2012 Dere som har Servere her... Hvordan HW kjører dere på ? Leie server eller egen hjemme i stua ? Jeg selv, har satt av en gammel pc på kottet.. Ikke noe særlig bra, men er heller ikke mange spillere på, enda.... Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 26. januar 2012 Del Skrevet 26. januar 2012 Tenker flesteparten her hoster hjemme. Er vel kun et fåtall som hoster serveren andre steder, pga dyrt, kunnskap etc. (Med mindre du velger no all in 1pack) Lenke til kommentar
SturlaTheZombie Skrevet 26. januar 2012 Del Skrevet 26. januar 2012 Hoster hos Get-sourced jeg. Kjempebra host som anbefales og er ikke særlig dyr heller Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 28. januar 2012 Del Skrevet 28. januar 2012 Til dere som liker å bruke seed generatoren anbefaler jeg http://www.minecraftseeds.info/ utrolig mange kule seeds der Jeg spiller for tiden med seed : infq spawner deg på en øde øy med 1 tre , i bakgrunnen har du en ganske stor mushroom biome , og man trenger ikke lete så forferdelig lenge etter andre øyer. det er et underskudd av trær på øyområdene rundt , de trærne jeg fant gav meg 0 saplings, måtte bygge meg en båt og reise i 2-3 minutter før jeg fant en annen øy med trær 1 Lenke til kommentar
SturlaTheZombie Skrevet 28. januar 2012 Del Skrevet 28. januar 2012 Den seeden så kul ut. Bruker selv et kart av jorda og nå er jeg inni et sted i Stockholm og fullt av Skorpioner ligger og sover på taket mitt :/ Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 Lagde nettopp min først plugin! Nå kan ingen reklamere for andre servere (den fjerner ipen fra chatten , ikke nettadresse, though..) Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 Til dere som liker å bruke seed generatoren anbefaler jeg http://www.minecraftseeds.info/ utrolig mange kule seeds der Jeg spiller for tiden med seed : infq spawner deg på en øde øy med 1 tre , i bakgrunnen har du en ganske stor mushroom biome , og man trenger ikke lete så forferdelig lenge etter andre øyer. det er et underskudd av trær på øyområdene rundt , de trærne jeg fant gav meg 0 saplings, måtte bygge meg en båt og reise i 2-3 minutter før jeg fant en annen øy med trær Ser ut som et 4-5block tre ergo 16-20 plank Hadde nok brukt disse til 1x workbench 1x boat 1x wooden bowl (soppstuing) 1x stick 1x wooden pickaxe og beholdt de siste 3 bitene plank Lenke til kommentar
SturlaTheZombie Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 Kjempegøy og kjempskummelt å spille med mo'creatures. Har blitt spist av krokodiller og innesperret i huset mitt av Skorpioner og blitt stanga av geiter Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 Er det noen server med en klump av diskusjon.no medlemmer noe sted? Hadde vært gøy å spille et sted med noen kjente fjes. Er ute etter survival og PVP - uten at alle dreper hverandre hele tiden. Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 Til dere som liker å bruke seed generatoren anbefaler jeg http://www.minecraftseeds.info/ utrolig mange kule seeds der Jeg spiller for tiden med seed : infq spawner deg på en øde øy med 1 tre , i bakgrunnen har du en ganske stor mushroom biome , og man trenger ikke lete så forferdelig lenge etter andre øyer. det er et underskudd av trær på øyområdene rundt , de trærne jeg fant gav meg 0 saplings, måtte bygge meg en båt og reise i 2-3 minutter før jeg fant en annen øy med trær Ser ut som et 4-5block tre ergo 16-20 plank Hadde nok brukt disse til 1x workbench 1x boat 1x wooden bowl (soppstuing) 1x stick 1x wooden pickaxe og beholdt de siste 3 bitene plank Jeg laget meg en båt og reiste over sjøen til de andre øyene, der møtte jeg en hær av mooshrooms som jeg kverka Masse kjøtt og nok lær til å lage full armor Forøvrig er jeg mektig imponert over hvor mye bedre alt er blitt etter versjon 1 kom ut undervannsravine : Lenke til kommentar
SturlaTheZombie Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 Hva er egentlig en ravine? Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 A ravine is a landform narrower than a canyon and is often the product of streamcutting erosion. Ravines are typically classified as larger in scale than gullies, although smaller than valleys. A ravine is generally a fluvial slope landform of relatively steep (cross-sectional) sides, on the order of twenty to seventy percent in gradient. Ravines may or may not have active streams flowing along the downslope channel which originally formed them; moreover, often they are characterized by intermittent streams, since their geographic scale may not be sufficiently large to support a perennial watercourse. sorry men jeg bare copy pasta fra engelske wikipedia Lenke til kommentar
Weir Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 Kort og greit så er en ravine en stor og dyp sprekk i bakken Lenke til kommentar
EndreAnd Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 Finnest det en Plugin der dei må ta en test for å komme inn på serveren? Fordi der jeg spiller kommer det masse Engelske folk innpå :/ Lenke til kommentar
SturlaTheZombie Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 Hva mener du? Vi har jo whitelist så da skal ikke de kunne komme inn? Takk for svar dere andre Lenke til kommentar
EndreAnd Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 Hva mener du? Vi har jo whitelist så da skal ikke de kunne komme inn? Takk for svar dere andre nei Det er av. Dei som kommer på blir [Gjest] Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 Er det noen server med en klump av diskusjon.no medlemmer noe sted? Hadde vært gøy å spille et sted med noen kjente fjes. Er ute etter survival og PVP - uten at alle dreper hverandre hele tiden. Vet Nyancraft har survival som hoved og en PvP arena der alle kan komme å sloss. Dog, trur ikke det er så mange fra diskusjon som spiller der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå