fsx v1.1 Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Lenge siden jeg har postet her siden jeg har tatt en pause ifra minecraft! Noen flere opptateringer til minecrafT? Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Itek: Ja, og ja, det kan være oppslukende. Lenke til kommentar
SturlaTheZombie Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Lenge siden jeg har postet her siden jeg har tatt en pause ifra minecraft! Noen flere opptateringer til minecrafT? Det meste får du svar på i klienten til minecraft. Er ikke så mye nytt annet enn at betafasen er over og den fulle versjonen har kommet ut. Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Så det er en engangsavgift? Off.. har på følelsen at spillet kan ødelegge noe av skolehverdagen Du betaler bare en gang, med mindre du glemmer passordet ditt da! Og ja, spillet ødelegger skolehverdagen! Lenke til kommentar
SturlaTheZombie Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 Dette er det mest achengihetsfulle spillet jeg vet om. Det ødelegger litt for skolegangen, men det er nesten verdt det for minecraft. Jeg har lært mye mer om pc og Java osv. Og jeg har fått lyst til å få arbeid innen datateknologi etter minecraft dukket opp. Spillet anbefales på det sterkeste Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 Spill med venner og kjente online, og møt andre på norske servere. Lenke til kommentar
SturlaTheZombie Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 Det er det som er det beste med minecraft: multiplayer PvP-servere er veldig gøy også. Spiller på mcpvp.com veldgig stor og morsom server. Serveren jeg spilte på før ble lagt ned og nå skal jeg og noen venner starte en public en snart Lenke til kommentar
EndreAnd Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 hei! Jeg har problemer med plug-inen "IChat" har sett masse på youtube men navnet endrer seg ikke kan desverre ikke ta bilder. dette er hva jeg har skrevet: # iChat Variable Config # This is now the only method for defining variables users: Drakia: prefix: '&6' groups: Admin: prefix: '&4' suffix: '&2' Default: prefix: '&5' suffix: '&2' world: users: Drakia: prefix: '&a' Hva er galt her? Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Du har brukt spacebar og ikke tab for å skille linjene? Husk å dytt "prefix:..." ut med spacebar tilsvarende en tab. BTW, så har vi en tråd for serverproblemer, etc. Lenke til kommentar
SturlaTheZombie Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 http://www.youtube.com/user/BananaTheZombie/videos Kanalen min jeg jobber med minecraft videoer nå. Har akkurat lagt inn en ny serie Lenke til kommentar
LordTikTak Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 (endret) *masse text som ikke er så viktig* SMP servere: NorgPlay: mc.norgplay.net:25576 Hardwork.no: mc.hardwork.no Norminecraft.net: 193.37.152.48 DreamCraft: server.dreamcraft.no Snowrazer: snowrazer.dyndns.org:25566 Festuz: festuz.net:25565 Norcraft: mc.norcraft.no Griznarnia: mc.griznah.net mc.aaslan.net: mc.aaslan.net MineBubbles: 84.234.237.84:25565 Norwegian Universe: mc.noruni.com www.supermine.net: mc.supermine.net NorthCraft: 81.167.72.215:25565 ds2.norcraft: 79.160.229.65:13337 Må advare deg! Dette spillet er syyykt avhengighets skapende. *Enda mere text* Hei! Kan Buildnorge få plass på denne listen? MVH -Buildnorge's stab IP: mc.buildnorge.org Forum: buildnorge.org Endret 17. januar 2012 av LordTikTak Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 17. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2012 Kan Buildnorge få plass på denne listen? MVH -Buildnorge's stab IP: mc.buildnorge.org Forum: buildnorge.org done Lenke til kommentar
Weir Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 Kanskje endre Hardwork.no til Minecraft.no i samme slengen? Lenke til kommentar
LordTikTak Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 Kan Buildnorge få plass på denne listen? MVH -Buildnorge's stab IP: mc.buildnorge.org Forum: buildnorge.org done Tussen takk Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354 Skrevet 20. januar 2012 Del Skrevet 20. januar 2012 Lurer du på hvordan en plugin lages, eller vil se en plugin bli laget live? Da vil jeg anbefale alle sammen å se på Tjnome sin livestream nå, hvor han skal lage en bukkitplugin fra scratch. Tjnome er grunnleggeren av Hardwork, Norges største server, og arbeider i kode-teamet til Minecraft.no. Han studerer i tillegg programmering på Universitetet i Agder. Anbefaler alle å følge med! Linkety Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 Er det ikke lagret opptak noe sted? Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 Noen som spiller på nyancraft her da? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354 Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 Er det ikke lagret opptak noe sted? Om det er plugin-lagingen du lurer på, så skal det ligge her: http://no.twitch.tv/tjnome# Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 Jeg sliter med å tilkoble meg til online servere, har også en annen i huset her jeg vet har samme problem, får bare opp "can't reach server" selv om jeg vet at andre får koblet seg til serverne. Lenke til kommentar
SturlaTheZombie Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 Bra nok nett? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå