CapitalSheep Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Himmelretningen ble byttet slik at opp på kartet nå er nord. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Jeg er så vandtmed å spille på server og der går kompasset mot home. Link i signaturen min Lenke til kommentar
Populært innlegg FrankBjarne Skrevet 13. desember 2011 Populært innlegg Del Skrevet 13. desember 2011 Man trenger ikke annonsere for sin server på være jævla side... 10 Lenke til kommentar
MyNameIs? Skrevet 22. desember 2011 Del Skrevet 22. desember 2011 Noen som har problemer med multiplayer? Lenke til kommentar
DanieI Skrevet 23. desember 2011 Del Skrevet 23. desember 2011 Synes Minecraft lagger utrolig mye på MacBook Pro, tror dere laggen forsvinner om jeg oppgraderer til 8gb RAM? Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 23. desember 2011 Del Skrevet 23. desember 2011 Synes Minecraft lagger utrolig mye på MacBook Pro, tror dere laggen forsvinner om jeg oppgraderer til 8gb RAM? Minecraft er ikke bare minneintensivt men også prosessoren intensivt. Vet ikke hvor godt mac os bruker minne, men jeg klarte meg med 2gb i windows. Lenke til kommentar
DanieI Skrevet 23. desember 2011 Del Skrevet 23. desember 2011 Har hørt at Mac bruker mer minne enn vanlig pc. Lenke til kommentar
EndreAnd Skrevet 24. desember 2011 Del Skrevet 24. desember 2011 GoD JuL alle sammen <33 http://www.youtube.com/watch?v=QljsX7SYCtI&context=C3727ae5ADOEgsToPDskJ88oW4_7TuIwHWcaYTujBG Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 24. desember 2011 Del Skrevet 24. desember 2011 Har hørt at Mac bruker mer minne enn vanlig pc. Den nyeste programvareoppdateringen til Apple, OS X Lion, krever en del RAM ja. Min MacBook Pro med 4GB trengte 4GB til før den ble like rask som før oppdateringen. Lenke til kommentar
hakonvl Skrevet 24. desember 2011 Del Skrevet 24. desember 2011 Synes Minecraft lagger utrolig mye på MacBook Pro, tror dere laggen forsvinner om jeg oppgraderer til 8gb RAM? Minecraft er ikke bare minneintensivt men også prosessoren intensivt. Vet ikke hvor godt mac os bruker minne, men jeg klarte meg med 2gb i windows. Vet ikke helt hva slaks skjermkort som sitter i disse Macene, men jeg vil tro det er det som setter en stopper. Som Mr. A sier så er 2gb nok i Windows, men skolelaptopen min med 2gb klarer det allikevell ikke grunnet skjermkortet. Tror jeg har rundt 20fps mot 80-150fps på den andre maskina jeg har med nvidia 9600 grafikk og 4gb RAM under Linux. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 25. desember 2011 Del Skrevet 25. desember 2011 Den nyeste programvareoppdateringen til Apple, OS X Lion, krever en del RAM ja. Min MacBook Pro med 4GB trengte 4GB til før den ble like rask som før oppdateringen. Oppdaterte du, eller reinstallerte du som på en ny maskin? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 25. desember 2011 Del Skrevet 25. desember 2011 Fresh install her ihvertfall. Ingen tvil om at Lion krever mer enn 4gb for å kjøre like raskt som med Snow Leopard. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 25. desember 2011 Del Skrevet 25. desember 2011 Fresh install her også. Lenke til kommentar
EndreAnd Skrevet 31. desember 2011 Del Skrevet 31. desember 2011 Godt nyttår alle sammen! 1 Lenke til kommentar
Wutwut Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 Minecraft livestream. Norsk Anyone see? http://www.justin.tv/pridecakestream Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Noen som har noen kule livestreams i planen fremover? Følger hjerne med på andres :thumbup: Lenke til kommentar
EndreAnd Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 hei, jeg og MCserver skal kjøpe server! er det noen leier bort en server? for 1gb for 50-70kr i månden? Lenke til kommentar
Itek Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 hmm, spørsmål: Jeg er helt ny i gamet og lurer derfor på en del småting: Er minecraft gratis å spille? - jeg har spilt litt på den utdaterte versjonen inne på minecraft.net, men den høres ikke ut som hva broren min har snakket om...med farer om natten, ting man skulle lage seg osv. Regner med at svaret jeg håper på å få vil besvare hvorfor jeg ikke har deler som fakler osv...osv også. Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Minecraft koster 19.95 euro / ca 150,- Nok Grunnen til at du ikke har mye av det broren din har er fordi du spiller på en utdatert versjon av spillet og mange elementer var nok ikke utviklet da dette var det nyeste.. PS: Spillet er verdt hver eneste krone, bare for å friste deg enda mer! Lenke til kommentar
Itek Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Så det er en engangsavgift? Off.. har på følelsen at spillet kan ødelegge noe av skolehverdagen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå