Jakke Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 Jeg er faktisk enig med Martin jeg. Klarer du ikke følge tutorial, så burde du ikke bruke mods! 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 har du sletta META-INF ? Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 har du sletta META-INF ? Ja Jeg er faktisk enig med Martin jeg. Klarer du ikke følge tutorial, så burde du ikke bruke mods! Vis du ikke klarer og følge en tutorial for og starte datan, så burde du ikke bruke data! Hører du hvor dumt svar det er? Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 Vis du ikke klarer og følge en tutorial for og starte datan, så burde du ikke bruke data! Hører du hvor dumt svar det er? Nei. 2 Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 fjortis forum 1 Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 (endret) Vil dere ikke hjelpe så lar dere heller være å svare, så enkelt er det. fsx, er moden laget for den Minecraft-versjonen du bruker? Endret 19. november 2011 av Thor. 1 Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 Vil dere ikke hjelpe så lar dere heller være å svare, så enkelt er det. fsx, er moden laget for den Minecraft-versjonen du bruker? Hva mener du? vis du mener om moden er laget for den minecraft versjon jeg bruker så ja Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 (endret) Ja, om Minecraft og mod passer sammen. Fint om du viser til mod og forteller hvilken minecraft-versjon du kjører. Jeg kan prøve å installere selv, og se om jeg får samme problem. Endret 19. november 2011 av Thor. Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 (endret) Ja, om Minecraft og mod passer sammen. Fint om du viser til mod og forteller hvilken minecraft-versjon du kjører. Jeg kan prøve å installere selv, og se om jeg får samme problem. planes http://www.minecraft...tils-teams/#MLM minecraft 1.8.1 Endret 19. november 2011 av fsx v1.1 Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 (endret) Har ikke 1.8.1 så jeg får ikke gjort så mye, beklager. :/ Men du kan prøve å ta det hele fra starten av, under påloggings-skjermen velger du force update og begynner med en ny og blank minecraft. Lykke til! Følg videoen så går det sikkert bra! Endret 19. november 2011 av Thor. Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 Den moden funker ikke til 1.0 tror jeg Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 Vil dere ikke hjelpe så lar dere heller være å svare, så enkelt er det. Nei. Når man ikke forklarer problemet bedre, så fortjener man å få like difuse svar tilbake. Vi andre skal ikke drive å tippe hva problemet hans er. 2 Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 Glemte helt at force update oppdaterer til nyeste versjon. Dumme meg.. Martin, gjør heller som meg og spør. Det tar deg ti sekunder, om det er for mye så bare la vær å svare.. 1 Lenke til kommentar
Jekay Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 Tilbakestill Minecraft.jar hvis dere vil tilbake til 1.8.1 da Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 Noen som følger med på live stream? http://pitforge.com/minecon-day-2/ minecon Lenke til kommentar
madsc90 Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 Jeg synes de gjentatte supportspørsmålene fra fsx ødelegger tråden. De er for dårlig formulert, og om for snevre ting til at det er fornuftig å forvente at noen her inne kan svare på dem. Den gjennomsnittlige leseren er ikke interessert i å lese "Minecraft-fly-modden virker ikke. Hjelp!" i annenhvert innlegg. Forslag: Opprett en egen support-tråd, og forbehold denne til inspirerende bilder av flotte byggverk, idélufting, designhjelp og generell minecraft diskusjon. Eventuelt ville det vært enda bedre å benytte den aktuelle modden sitt eget forum. 7 Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 Jeg synes de gjentatte supportspørsmålene fra fsx ødelegger tråden. De er for dårlig formulert, og om for snevre ting til at det er fornuftig å forvente at noen her inne kan svare på dem. Den gjennomsnittlige leseren er ikke interessert i å lese "Minecraft-fly-modden virker ikke. Hjelp!" i annenhvert innlegg. Forslag: Opprett en egen support-tråd, og forbehold denne til inspirerende bilder av flotte byggverk, idélufting, designhjelp og generell minecraft diskusjon. Eventuelt ville det vært enda bedre å benytte den aktuelle modden sitt eget forum. Dette er en minecraft tråd! da kan man ta support også! Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 110% enig med madsc90. 6 Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 Det er først nå tråden blir ødilaggt med de idiotiske diskusjons inleggene om "Fsx ødilegger tråden" etc... Det er først nå tråden blir ødilaggt med de idiotiske diskusjons inleggene om "Fsx ødilegger tråden" etc... Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 Det er først nå tråden blir ødilaggt med de idiotiske diskusjons inleggene om "Fsx ødilegger tråden" etc... Ødilaggt blir den i alle fall ikkje. 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå