MittParadoX Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 Har plukket opp Ironforge prosjektet igjen. klarte ikke og la være håper jeg får det ferdig denne gangen. http://www.youtube.com/watch?v=G2FkwwRpVIc 2 Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 12. november 2011 Del Skrevet 12. november 2011 Noen som kan finne på et navn til serveren min? det er plass til 50 spillere og er en survival server Navnet nå er Survivalcraft-Realcraft, men trenger nytt navn Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 12. november 2011 Del Skrevet 12. november 2011 Survival of the Craftiest Survival of the Fifties Girls only Survival Server Hot chicks only Survival Server Lord of the Crafts All Hail Almighty Notch Survival Server Nude Celebrities Survival Server Crafty McPinkerton Survival Server Sirvivalification Survival of The Walking Crafters Dawn of the Crafty Survivalcraft Your Craft Nightmare Night on Minecraft Street Beverly Hills Craft Steve Jobs Memorial Server Steve Jobs Survival Free pictures of nude women Survival Server You're welcome. 3 Lenke til kommentar
Technin3 Skrevet 12. november 2011 Del Skrevet 12. november 2011 Satt opp den gamle ds2.norcraft mappen, sikker på at mange savner den. 79.160.229.65:13337 <--- join Madecraft Lenke til kommentar
sirk800 Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 det er tøft i the end når vi skal drepe enderdragon Lenke til kommentar
reversfaen Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 wtf: http://youtu.be/Au4cqkCly_o Lenke til kommentar
Th3BTK Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Har aldri spilt Minecraft men jeg vurderer å kjøpe meg det når det kommer ut nå. Kommer det ut 18 november og hvor kan man kjøpe det? Lenke til kommentar
Starbuck Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 minecraft.net, der får du også all informasjon du skulle lure på. Lenke til kommentar
3rl3nd Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 kjøp det før det kommer ut. du får det billigere Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Jeg syns endermens har blitt et betydelig problem , og de er ikke mye morro. De plukker jo som alle vet med seg all slags blokker og plasserer den ned en annen plass,noe som resulterer i at ja ... det du har brukt hundrevis av timer på og skape, det begynner sakte men sikkert å forfalle i kulissene. Plutselig finner jeg ene siden av borgveggen borret gjennom av hull, eller plutselig mangler det deler av stammen på et tre. Eller at de bryter seg inn i hytta / huset / borgen og gjør faenskap. Jeg ønsker at endermens bare kan plukke visse blokker, som fks sand. håper dette blir gjort noe med , vist ikke må jeg ta toget til sverige og prate med notch , og det er kaldt på denne tiden av året Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 I RC2 har endermen fått enorm oppussing. Dei er mykje vanskelegare å drepe, og er veldig uforutsigbare. Har ikkje sett at dei har plukka så mange blokker helder. Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Jeg syns endermens har blitt et betydelig problem , og de er ikke mye morro. De plukker jo som alle vet med seg all slags blokker og plasserer den ned en annen plass,noe som resulterer i at ja ... det du har brukt hundrevis av timer på og skape, det begynner sakte men sikkert å forfalle i kulissene. Plutselig finner jeg ene siden av borgveggen borret gjennom av hull, eller plutselig mangler det deler av stammen på et tre. Eller at de bryter seg inn i hytta / huset / borgen og gjør faenskap. Jeg ønsker at endermens bare kan plukke visse blokker, som fks sand. håper dette blir gjort noe med , vist ikke må jeg ta toget til sverige og prate med notch , og det er kaldt på denne tiden av året Ja.. Har dødd på grunn av de et par ganger også... Var litt uforsiktig en gang med en stor gjeng Skeletons. Spurtet tilbake til huset og kom meg inn døren med bar 1 hjerte igjen, men ikke mat til rergen. Men så kom det jammen ikke en Enderman og plukker ut vinduet mitt så Skeleton kan skyte inn FFFFFFFFFFFFUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU Lenke til kommentar
Th3BTK Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Kan denne pcen kjøre Minecraft på det beste? Lenke til kommentar
3rl3nd Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Kan denne pcen kjøre Minecraft på det beste? tuller du? tror ikke du trenger Sååååå god pc til minecraft.... den vil funke den ja Lenke til kommentar
Th3BTK Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 (endret) det er bra fordi det er den jeg har Endret 14. november 2011 av Th3BTK Lenke til kommentar
CapitalSheep Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Når jeg trodde notch ikke kunne gjøre minecraft dårligere etter å ha lagt til drager og endgame, la de til de nye lydene. Spillet jeg kjøpte var fokusert på kreativitet og ikke adventure. Det neste blir vell storyline. Etter 1.8 kom ut har jeg neste ikke åpnet minecraft. 1 Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Jeg har en venn som spiller Minecraft nesten hele døgnet. Jeg mener det kan da ikke være sunt og spille hele døgnet men :!: Han sier at spillet er utrolig kult og at Minecraft er ett bra spill. Så jeg har tenkt til å kjøpe det. Er det noen som kan forklare meg om oppdragene i spillet og litt nærmere informasjon om Minecraft Takker på forhånd Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Når jeg trodde notch ikke kunne gjøre minecraft dårligere etter å ha lagt til drager og endgame, la de til de nye lydene. Spillet jeg kjøpte var fokusert på kreativitet og ikke adventure. Det neste blir vell storyline. Etter 1.8 kom ut har jeg neste ikke åpnet minecraft. Storyline + slutt har og kommet. Eller iallefall en slutt nå når det blir "released" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå