Woltox Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Noen her som spiller på IC serveren til GodCraft? Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Noen som har bug med seeds? Kan ikke plante to ved siden av hverandre. Lenke til kommentar
Louigi Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 En venn prøver å få pre5 til å virke, men minecraft starter ikke i det hele tatt når pre5 .jaren er lagt inn... Funker helt fint med pre4, så skjønner ikke hva som er problemet... Noen som har vært borti det før? Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Var det 11/11/11 minecraft skule bli released? Lenke til kommentar
Blodappelsin Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 http://en.wikipedia.org/wiki/Minecraft 18. nov. Lenke til kommentar
major_stuen Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Beklager hvis den har vært oppe før.. http://www.youtube.com/watch?v=QfKtrGczyBs Lenke til kommentar
agskaali Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Jeg og en venn ser etter en server som vi kan leke oss litt på, ikke noe seriøst ellerno Forslag? Lenke til kommentar
Bastardo Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Jeg og en venn ser etter en server som vi kan leke oss litt på, ikke noe seriøst ellerno Forslag? Stigern.dyndns.org, stabil og oppe 24/7 Er med whitelisting da, men skriv på forumet på stigern.net, og det blir fiksa Lenke til kommentar
madsc90 Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Jeg driver og bygger en helautomatisk tre-farm med buildcraft. Har søkt en del rundt etter design, men har ikke funnet noe bra. Derfor måtte jeg designe selv, og nå er jeg så godt som ferdig. Det eneste som gjenstår er å lage en dispenserklokke og å samle inn bjørkesaplings. Designet ble til slutt veldig bra, og baserer seg på 4 fillers, et par piston-BUDs, og vannoppsamling av utbyttet. En diamond pipe trengs også for å fylle på rette fillers med henholdsvis saplings, dirt og ull (random materiale brukt for å holde fillere i uferdig stand). Fillerene er drevet av steam engines som kjører på charcoal laget av noe av utbyttet. Systemet fungerer altså totalt automatisk. Hvis folk er interessert kan jeg laste opp noen bilder. Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 (endret) Litt skamløs egenreklame: http://www.youtube.com/watch?v=zcr89Z4hH0s Har fått endel spørsmål, så her er litt info: Serien skal selvsagt fullføres. Vi holder nå på med å spille inn materiale, så Bjørn kan legge ut episoder, den måneden jeg er i USA nå i november/desember. Endret 2. november 2011 av Avien 2 Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Hvis jeg har sett han her! herobrine i virkeligheten så har jeg freaka ut helt Lenke til kommentar
Moqien Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Folk burde ta seg en tur innoom www.networld.no mc.networld.no ! server som har 99% uptime og aktive mods og admins slik at griefing blir det MINIMALT med! Lagt igjen flere hundre timer der Creative OG Survival ! Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Kommer Minecraft i full release i morgen?? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354 Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Nei. Det kommer under minecon, 18-19 nov. Lenke til kommentar
EndreAnd Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Hei :!: er det noen som kan tipse meg et bra gaming headsett under 1000lappen? Lenke til kommentar
reversfaen Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Jeg har sennheiser 555hd som funker awesome, men jeg anbefaler deg å prøve en annen del av forumet med slike spørsmål Lenke til kommentar
EndreAnd Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 jeg er ny her btw Hvor mye koster det? Lenke til kommentar
reversfaen Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Google it (: 1 Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 www.prisguide.no er også veldig nyttig til slikt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå