Leo_Khenir Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Håhå, jeg fikk en perfekt ny verden med random seed her. Snudde meg litt rundt, ser rett inn i to fjell som er ca sammenvokst. Akkurat der de møtes er det perfekt plass til en (utvendig) 7x7-hytte (som er standardhytta mi). Smekker den opp og nå er det bare å begynne å grave seg nedover. Det vil si. Det er bare å begynne og grave seg nedover etter at jeg har: 1. Tatt backup av my documents + .minecraft 2. Slått av pcen, skrudd opp lokket og dratt ut 5 kilo støv fra vifta. 3. Funnet windows-disken min 4. Formatert og reinstallert OS. 5. Lastet ned Minecraft på nytt. Hurra. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Håhå, jeg fikk en perfekt ny verden med random seed her. Snudde meg litt rundt, ser rett inn i to fjell som er ca sammenvokst. Akkurat der de møtes er det perfekt plass til en (utvendig) 7x7-hytte (som er standardhytta mi). Smekker den opp og nå er det bare å begynne å grave seg nedover. Det vil si. Det er bare å begynne og grave seg nedover etter at jeg har: 1. Tatt backup av my documents + .minecraft 2. Slått av pcen, skrudd opp lokket og dratt ut 5 kilo støv fra vifta. 3. Funnet windows-disken min 4. Formatert og reinstallert OS. 5. Lastet ned Minecraft på nytt. Hurra. Er det virkelig så utrolig vanskelig å fjerne støv en gang i året? En ubrukt tannbørte og trykkluft på boks funker fjell. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Det er jo ett år siden jeg fjernet støv, som nevnt. Videre skal jeg formatere fordi ting begynner virkelig å bli agurk på pcen min. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 (endret) Det var ikke noe støv i vifta mi etter to år i drift. Bråker like jævlig og blir like varm uansett. Only if I could make my own laptop notch Markus Persson We won the interim injunction! We can keep using the name "Scrolls". ZeniMax/Bethesda can still appeal the ruling, but I'm very happy. 3 hours ago Ser ut som Notch og gutta vinner duellen. Kanskje det blir Quake 3 konkurranse allikevel Endret 18. oktober 2011 av Refsa Lenke til kommentar
Weir Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 I kreativ-modus så fløy jeg over 10.000 blokker i samme retning med bare vann. Var noen bittesmå øyer her og der, men ikke noe å skryte av. 1 Lenke til kommentar
Wutwut Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Fargene... De er overalt... O_o Prøv å få et litt mer profesjonelt design. Vær fokusert på farger og layout. Det hjelper ikke om innholdet er knallbra om presentasjonen er elendig. Takk for at du sier ifra skal tenke mer på det til neste gang ;D Lenke til kommentar
Jonulf Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Tenkte jeg skulle poste noen bilder av mitt siste lille prosjekt Hva synes dere så langt? Tar litt tid siden jeg ikke kan sitte hele dagen med minecraft 3 Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Nice katedral , du hadde fått +1 om dette hadde vært bygd i survival Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Hvordan får en til å fly i creative mode? Lenke til kommentar
Jonulf Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Dobbeltap på hoppeknappen. Personlig synes jeg det er kjekkere å bygge enn å mine, og da blir det til at jeg bruker mye tid i creative mode Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 (endret) Takk! EDIT: Hva burde jeg bruke om jeg vil hoste en server? Og hvilke texture pack anbefalere folk? Endret 19. oktober 2011 av _LarZen_ Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Dobbeltap på hoppeknappen. Personlig synes jeg det er kjekkere å bygge enn å mine, og da blir det til at jeg bruker mye tid i creative mode Jeg hadde også brukt mer tid i creative hvis det bare hadde vært noen grunn til å bygge redstonemekanismer der. Jeg synes dog det er noe av det artigste, og da holder jeg meg i survival. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Takk! EDIT: Hva burde jeg bruke om jeg vil hoste en server? Og hvilke texture pack anbefalere folk? Det innstaleres på clienten ikke servern. Lenke til kommentar
3rl3nd Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Takk! EDIT: Hva burde jeg bruke om jeg vil hoste en server? Og hvilke texture pack anbefalere folk? JohnSmith er den beste texturepacken i mine øyne Lenke til kommentar
Wutwut Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Fargene... De er overalt... O_o Prøv å få et litt mer profesjonelt design. Vær fokusert på farger og layout. Det hjelper ikke om innholdet er knallbra om presentasjonen er elendig. Fortsatt kanskje litt OT, men hva syntes du om det nyeste innlegget da? Er det greit? Eller for lite igjen på en måte? http://pridecake.blogspot.com/ Lenke til kommentar
TheSoapmaker Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 http://www.megaupload.com/?d=N1JMY2VA Hva syns dere om mitt parthenon tempel? Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Bygd double iron doors i natt på hovedinngangen pressureplates på utsiden med lås, og push button på innsiden med lås da tar jeg natt Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Eg har laga ein automatisk reed-farm, rundt to og ein halv stack per hausting. Har også vedlikeholdt diamantfabrikken min, equivalent exchange <3 Får 7-8 stacks med diamantar om eg lar minecraft idle medan eg er på skule. Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Jeg har ikke hoppet inn i mod verdenen enda i MC, redd for at spillet skal bli kjedelig Selv om de fleste mod reviews jeg har sett på Youtube virker svært lovende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå