Gå til innhold

Den store Minecraft tråden! (Servere i førstepost, support i egne tråder!)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Heyy :p Har laget en slags spillblogg x) Men hvertfall, uansett, kommer til å skrive litt om Minecraft og sånt, så det kan være interresant .. Bare lurer på hva dere syntes og hva jeg kan skrive om :)

Klikk her!

Protip: Sign up for AdSense og få reklameinntekter på bloggen din. :)

og jeg ville fåreslå en litt mer catchy navn. kanskje : Pride-blogg

• Liker 1
Lenke til kommentar

Ja, men lurer på åssen det er når jeg er under 18? Merker de det? Om jeg skriver mitt navn og nummer?

Vet ikke, det funka fint med meg, og jeg er under 18. Har tjent ca 500kr, men har ikke orka å cashe de ut enda. :p

Ouh nice :D Da prøver jeg, kan vel ikke skade om man blir merka uansett? :)

Lenke til kommentar

Ja, men lurer på åssen det er når jeg er under 18? Merker de det? Om jeg skriver mitt navn og nummer?

Vet ikke, det funka fint med meg, og jeg er under 18. Har tjent ca 500kr, men har ikke orka å cashe de ut enda. :p

Ouh nice :D Da prøver jeg, kan vel ikke skade om man blir merka uansett? :)

Nei, worst case scenario: Man blir permabanna fra alt som er connecta til gmail adressen du har brukt. :p

Lenke til kommentar

Nei, worst case scenario: Man blir permabanna fra alt som er connecta til gmail adressen du har brukt. :p

:ph34r:

Jaja, hva er oddsen? x) Du er ikke blitt merka? Men er det noe mere styr enn å ordne det greiene du får spørsmål om, og hvor og når kan du velge å cashe inn?

Får du det i post, på bankkort, paypal, ?? (Sorry om det er noob spørsmål haha x)

Men takker for svar.

og jeg ville fåreslå en litt mer catchy navn. kanskje : Pride-blogg

Takker for forslag, tenker jeg skal ordne noe bedre etterhvert :D

Endret av PrideCake
Lenke til kommentar

Må man oppgi skatteinformasjon? Jeg har ikke frikort eller noe, og da vil man jo og bli busted? x)

Nei, blogging går som hobby, og da skal man tjene ganske mye før man må begynne å skatte.

Hmm, det sto at man skulle det på info om AdSense greia. Jaja x)

Lenke til kommentar

Heyy :p Har laget en slags spillblogg x) Men hvertfall, uansett, kommer til å skrive litt om Minecraft og sånt, så det kan være interresant .. Bare lurer på hva dere syntes og hva jeg kan skrive om :)

Klikk her!

Fargene...

De er overalt... O_o

Prøv å få et litt mer profesjonelt design. Vær fokusert på farger og layout. Det hjelper ikke om innholdet er knallbra om presentasjonen er elendig.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Satt opp et basic layout for en side jeg holder på med. Har tenkt til å legge opp skriftlige og videoviste tutorials til minecraft og bukkit. Eventuelt andre ting folk trenger som har med PC å gjøre. Alt er ikke ferdig som sagt da teksten noen steder er litt for stor/liten. Må også jobbe inn et automatisk system for alt jeg legger inn på forsiden i PHP eller et annet språk for dette. Slik at alt havner i en database og arkivet.

Sjekk ut her og gi meg gjerne en slags respons.

(PS. Video seksjonen viser den samme videon alle sammen.)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...