Gå til innhold

Den store Minecraft tråden! (Servere i førstepost, support i egne tråder!)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette er en avasert dør som gjør mye mer enn bare og åpne og lukke seg. Om man bygger denne på en server for eksempel. Kan man la dørene stå åpne når man arbeider, mens når det er mer bygging inne, kan man lukke dørene. Dørene kan også bli låst. Kan du låse dine dører ? ;)

nei, men jeg kan jo bare grave meg inn i huset: P, men morsomt fotdet.

så at man kan få togvognen til å kjøre av seg selv. vet du hvordan man gjør det?

:)

Lenke til kommentar

Sigh... Ja, selvfølgelig lager man en avansert dør og plasserer den foran en liten trehytte... Tenk litt. Hvordan skal du kunne grave deg inn i basen, når den er dekt av en dyp lava-vollgrav med sand på innsiden, og kanoner på toppen ? Faktisk så er døren det svakeste leddet, selv om jeg har planer for feller der og =)

Borgen jeg bygger nå har grunnflaten 140*135 ^^ Skal dekke den med en svær lavamur.

Powered minecarts er artige saker. Har ikke bygget noen slike selv, men her en en kort video.

Denne kan optimeres, men det får bli deres sin jobb =)

Lenke til kommentar

Ingen som har en side over "nyttige" avanserte redstone-kretser? Blir litt svimmel av å se sånne store, bortsett fra at den Nebuchadnezzar poster over her faktisk ser nyttig ut. Hva gjør spaken som er rett på den høyre døra? Spaken til venstre forsto jeg låste døren fra "utsiden"...

Lenke til kommentar

Ingen som har en side over "nyttige" avanserte redstone-kretser? Blir litt svimmel av å se sånne store, bortsett fra at den Nebuchadnezzar poster over her faktisk ser nyttig ut. Hva gjør spaken som er rett på den høyre døra? Spaken til venstre forsto jeg låste døren fra "utsiden"...

Den holder oppe døra :)

Lenke til kommentar

Selv bryr det meg ikke så veldig om monstre kommer helt enda, viktigere er det ting kan dø igjen. Er sååå lei av de udødelige hønene som prøver å drukne seg selv til det uendelige :p

(Edit: det er jo selvsagt samme delen, men måtte bare gjøre poeng ut av det)

Endret av arthoz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...