Nebuchadnezzar Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 (endret) Jeg spiller litt... http://www.youtube.com/watch?v=r3Z_WRIHYTs http://www.youtube.com/watch?v=e5ZxtZpu8-8 Endret 25. august 2010 av Nebuchadnezzar Lenke til kommentar
D02 Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 hvorfor så mye for å få døren til å gå opp? :/ hvor finner du de tegningene over hvordan det skal se ut? Lenke til kommentar
Nebuchadnezzar Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Dette er en avasert dør som gjør mye mer enn bare og åpne og lukke seg. Om man bygger denne på en server for eksempel. Kan man la dørene stå åpne når man arbeider, mens når det er mer bygging inne, kan man lukke dørene. Dørene kan også bli låst. Kan du låse dine dører ? Lenke til kommentar
D02 Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Dette er en avasert dør som gjør mye mer enn bare og åpne og lukke seg. Om man bygger denne på en server for eksempel. Kan man la dørene stå åpne når man arbeider, mens når det er mer bygging inne, kan man lukke dørene. Dørene kan også bli låst. Kan du låse dine dører ? nei, men jeg kan jo bare grave meg inn i huset: P, men morsomt fotdet. så at man kan få togvognen til å kjøre av seg selv. vet du hvordan man gjør det? Lenke til kommentar
Nebuchadnezzar Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Sigh... Ja, selvfølgelig lager man en avansert dør og plasserer den foran en liten trehytte... Tenk litt. Hvordan skal du kunne grave deg inn i basen, når den er dekt av en dyp lava-vollgrav med sand på innsiden, og kanoner på toppen ? Faktisk så er døren det svakeste leddet, selv om jeg har planer for feller der og =) Borgen jeg bygger nå har grunnflaten 140*135 ^^ Skal dekke den med en svær lavamur. Powered minecarts er artige saker. Har ikke bygget noen slike selv, men her en en kort video. Denne kan optimeres, men det får bli deres sin jobb =) Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Bruker du noen mods, Nebu? I tilfelle hvilke? Synes stort sett alt så mye bedre ut enn hos meg. Lenke til kommentar
Nebuchadnezzar Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 http://www.minecraftforum.net/viewtopic.php?f=25&t=21302& Henger mest på dette forumet. Om man vil ha lava som beveger seg må man forandre en fil slik, at spillet er i 256 bit og ikke 512 Lenke til kommentar
Dimethyltryptamine Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Fikk dette etter en tur ned i hulen ved huset mitt, er fremdeles en haug med ressurser der men ble nødt til å gå opp da jeg gikk tomt for inventory plass. Lenke til kommentar
Dimethyltryptamine Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Dette er resultatet etter å ha vært nede i hulen to ganger. Noen som har noen ideer til hva jeg kan bruke alt redstonen til? Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Du kan jo se Nebuchadnezzar sin andre video på denne siden av tråden. Lenke til kommentar
Boris Yeltsin Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Dette er resultatet etter å ha vært nede i hulen to ganger. Noen som har noen ideer til hva jeg kan bruke alt redstonen til? Du kan ta en titt her. Tror det står noe nyttig om redstone der Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Ingen som har en side over "nyttige" avanserte redstone-kretser? Blir litt svimmel av å se sånne store, bortsett fra at den Nebuchadnezzar poster over her faktisk ser nyttig ut. Hva gjør spaken som er rett på den høyre døra? Spaken til venstre forsto jeg låste døren fra "utsiden"... Lenke til kommentar
Louigi Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Ingen som har en side over "nyttige" avanserte redstone-kretser? Blir litt svimmel av å se sånne store, bortsett fra at den Nebuchadnezzar poster over her faktisk ser nyttig ut. Hva gjør spaken som er rett på den høyre døra? Spaken til venstre forsto jeg låste døren fra "utsiden"... Den holder oppe døra Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 (endret) Altså, "låser" døren i åpen posisjon, uansett om pressure platene blir tråkka på? Det var jo ikke dumt. Får prøve meg på denne i kveld, da Endret 26. august 2010 av Leo_Khenir Lenke til kommentar
Lange Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Kjøpte spillet og spilte noen timer. Driti meg ut nok til å begynne en ny ordentlig game. Har ikke prøvd MP enda, men hvis det er SP bare med flere folk har dette spillet utrolig med potensiale Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Det som er meninga Lange, men MP er buggy og mangler monstre akkurat nå Lenke til kommentar
Boris Yeltsin Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 MP = Bare bygg og have fun! SP = Overlev zombie attack. Ganske morsomt, for da har du et "press" på deg hele tiden. Gleder meg når zombie-attack kommer til MP, og at MP stabiliserer seg litt. Lenke til kommentar
Erav Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Det som er meninga Lange, men MP er buggy og mangler monstre akkurat nå Hvis du ser Minecrafts Public To Do List kan du se at survival mode multiplayer er next action. Dvs. at mobs snart vil komme. Han har jo fått inn kyllinger og griser, dag og natt. mangler bare små detaljer som minecarts og småtteri. Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 (endret) Selv bryr det meg ikke så veldig om monstre kommer helt enda, viktigere er det ting kan dø igjen. Er sååå lei av de udødelige hønene som prøver å drukne seg selv til det uendelige (Edit: det er jo selvsagt samme delen, men måtte bare gjøre poeng ut av det) Endret 26. august 2010 av arthoz Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Bruksområde for redstone: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå