TheSoapmaker Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Har planer om å lage en bok på minecraft nå. Den skal hete Mein Kraft. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 That joke has never been used before. Lenke til kommentar
TheSoapmaker Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Satt egentlig å tenkte på det.. "NOEN må jo ha brukt den 20 000 000 ganger før meg." Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Enchantments er fett, hadde Fire Aspect IV på et sverd i stad og da ble alle fiender satt i flammer på første slag. Noen som har testet ut å reparere items som er enchantet? Lenke til kommentar
3rl3nd Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 jeg tenker jeg skal lage en time lapse video. og derfor trenger jeg en som filmer og en som bygger. jeg lurer da på hvordan jeg kan spille med to brukere på samme pc. eller trenger jeg to pcer? Lenke til kommentar
Erratum Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Dragene er bare for å irritere bethesda sant? 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Sa ikke notch en god stund tilbake at drager var noe han hadde tenkt på? 1 Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Med Efficiency IV gikk det veldig fort å mine! I tillegg var Silk Touch utrolig genialt for å hogge finstein, gress osv. Lenke til kommentar
Jekay Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Sa ikke notch en god stund tilbake at drager var noe han hadde tenkt på? Jepp, og community har hatt lyst på det lenge http://getsatisfaction.com/mojang Lenke til kommentar
Borkiz Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 Enchantments er fett, hadde Fire Aspect IV på et sverd i stad og da ble alle fiender satt i flammer på første slag. Noen som har testet ut å reparere items som er enchantet? Ja, det mister magien og blir normalt igjen da. Ihvertfall ble det det i PR3. 1 Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 *snup* Joda, altså jeg hadde alt ferdig om ikke jeg hadde en liten redstone bit inn til resten av TNT'en som avfyrte hele dritten. Rundt 1 times arbeid rett i søpla :!: Quota den første og beste jeg fant. Jeg får nå til å slippe vannet fra fossen på annenhver samtidig i små plater, men ikke alle, og ikke annenhver, kanskje fordi siden de er nært renner vannet fra watersource på siden også elns. Skal teste mer. PS! Jeg måtte la vannet renne rett ned istedet for horisontalt ut. Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 Whoy, etter en lengre pause (hakke rørt minecraft noe særlig siden 1.2 eller 1.3) så har en kompis endelig fått øynene opp for spillet, så da blir det nok hardcore parkour gaming i helga. Det blir nok litt småroting med vanlig SMP, men siden det er et middels LAN så hadde det kanskje vært tøft å prøvd ut noen av de mer organiserte typene. Så litt på the hungergames greiene og det virket jo skamtøft, men om dere vet om flere maps / konsepter som funker bra så skrik ut! Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 Melonseeds finns bare i de nye gruvegangene som kom i 1.8.1 update ? Eller vokser de vilt ? Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 Jeg fant 24 stk i gruvegangene iallefall. Faen de blå edderkoppene er skumle! De løper sykt fort, og de hopper over deg. Men selv når tre stk angrep meg så var det ikke merkbart mye HP jeg mista. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 Jeg fant 24 stk i gruvegangene iallefall. Faen de blå edderkoppene er skumle! De løper sykt fort, og de hopper over deg. Men selv når tre stk angrep meg så var det ikke merkbart mye HP jeg mista. Er det ikke de som poisoner deg a? Slik at du mister hunger i samme slengen? Husker ihvertfall fra 1.8 preview fra Yogscast at de kom ned på et halvt hjerte av de blåe edderkoppene. Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 Jeg fant 24 stk i gruvegangene iallefall. Faen de blå edderkoppene er skumle! De løper sykt fort, og de hopper over deg. Men selv når tre stk angrep meg så var det ikke merkbart mye HP jeg mista. Er det ikke de som poisoner deg a? Slik at du mister hunger i samme slengen? Husker ihvertfall fra 1.8 preview fra Yogscast at de kom ned på et halvt hjerte av de blåe edderkoppene. Ble sulten ja, men hjertene forsvant ikke så fort at det gjorde noe. Spiller på SMP, så aner ikke hvilken stock vanskelighetsgrad det er. Det var verre å møte zombier nosound enn tre edderkopper synes jeg egentlig. Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 Da må jeg ut på en liten utflukt og finne melonseeds skjønner jeg Lenke til kommentar
Wutwut Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 Building Contest på Building Universe atm. Vinner får Architect mode osv, noen som vil joine? Kom og se om dere vil hvertfall IP: 109.247.39.60 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-ZQr2eN Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Build server 24/7 BuildNstuff ; 84.48.47.249 Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Nå har faenmeg pcen min begynt å gå så innihelvetes varm når jeg spiller Minecraft - til det punktet at den slår seg av. 98C på GPU og rundt 85C på begge kjernene til prosessoren. Hurra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå