Dimethyltryptamine Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 "Why Ender Dragons won't spawn in the main world" http://www.youtube.com/watch?v=XTpFDRZExAg&feature=feedu Lenke til kommentar
Wutwut Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 En kjapp tour jeg tok av den nye servern, den har vært oppe i 48 timer og kommer til å være 24/7. http://www.youtube.com/watch?v=85lMlTPM-zk IP: 109.247.39.60 Hva syntes dere? ^^ Hva kunne jeg gjort bedre, hva var bra? Osv osv. Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Refsa, du virker stødig på redstone circuits. Automatkanon, jeg har en vanlig kanon fra minecraftwiki, sidemating, maks 12 (ellers går TNT av found out the hard way). Men istedet for å bruke sand, går det ikke å få et piston til å kjøre tnt fra sida, så jeg har mer enn 12 skudd. Sand må det jo være til slutt, men mer enn 12 er alltid bra. Saken er at jeg må ha et stempel som går 5 ganger, så stopper, resten av loopen går, så 5 ganger inn (lengda på kanonen). Der det røde er skal det feedes 5 TNT inn før resten av loopen kjøres (5 piston dytter tnt inn i kanonen, som tennes og skytes, rinse and repeat) Lenke til kommentar
frds Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Har 2 online servere også lurer jeg på om det går ann å legge disse sammen, altså ta bygningene og det som er på den ene serveren å flytte over på den andre? Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Har 2 online servere også lurer jeg på om det går ann å legge disse sammen, altså ta bygningene og det som er på den ene serveren å flytte over på den andre? Det er mulig med forskjellige map-editors. For eksempel McEdit! Lenke til kommentar
frds Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Jepp, skal teste det ut Lenke til kommentar
3rl3nd Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 (endret) skal du legge ting fra et map til ett annet bruker du bare MCedit EDIT: er det noen som vet om noen modder som gjør minecraft litt mer "fresh" f.eks water shader, osv. kansje litt kul fokus osv. tenker til å bruke i youtube-filmer Endret 12. oktober 2011 av 3rl3nd Lenke til kommentar
Romis Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 (endret) How is this possible, I don't even!? Also: Lekte meg også litt på serveren min: Endret 12. oktober 2011 av Romis Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 (endret) *snup* Joda, altså jeg hadde alt ferdig om ikke jeg hadde en liten redstone bit inn til resten av TNT'en som avfyrte hele dritten. Rundt 1 times arbeid rett i søpla :!: Endret 13. oktober 2011 av Refsa Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 *snup* Joda, altså jeg hadde alt ferdig om ikke jeg hadde en liten redstone bit inn til resten av TNT'en som avfyrte hele dritten. Rundt 1 times arbeid rett i søpla :!: Auda Jaja, bygg i obsidian eller i bedrock da Er jo ikke verre enn det. Men lading foran eller bak er iallefall bedre enn sidelading, iallefall i form av mengde. Som jeg har det nå er det maks 12 skudd, som er lite når det er helautomatisk. Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Jeg har en "foreløpig" løsning på matingen. Stemplene står på skrå, så de kan få mating fra siden. Siden grensen er 13, så er den lengste alltid 13 eller mindre. Tre svinger senere har jeg et magasin som er enormt og klumpete, MEN på 30 skudd, istedet for 11(maks 12/13). Kjekt Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Nesten slik min så ut også. Styra med noe slikt da jeg mekka et selvbyggende bilde. Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 How is this possible, I don't even!? Also: Lekte meg også litt på serveren min: Man kan bruke et pcprogram(link), leke litt med det, så finner du ut ossen du skal bygge opp sangen i minecraft. Lenke til kommentar
schnibri Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 hei! Jeg har litt problemer når jeg skal starte minecraft på pcen min. jeg har en acer aspire 5242g, i7 prosessor, 8 gb ram og ati radeon hd mobility 5650. hver gang jeg skal prøve og starte minecraft skjer dette.. http://www.youtube.com/watch?v=GOEVhGIh6ic hver så snill og hjelp meg Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 (endret) Nesten slik min så ut også. Styra med noe slikt da jeg mekka et selvbyggende bilde. Sorry, no fraps from me. MEN, jeg har bilder dog Forbanna PNG-filer og latskap mtp. å ikke orke å starte Photoshop. Men de duger antar jeg EDIT: Kanonen er snudd 180grader på det siste siden jeg måtte fyre over all TNTen, følte meg ikke trygg på den. Men når den er snudd så er den trygg og funker meget flott. Automatkanon med 30 skudd i minuttet dog Endret 13. oktober 2011 av SevenTenSplit Lenke til kommentar
Dimethyltryptamine Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 1.9-pre4 Client: http://assets.minecraft.net/1_9-pre4/minecraft.jar Server: http://assets.minecraft.net/1_9-pre4/minecraft_server.jar 1 Lenke til kommentar
norgi Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Har store problemer og lage en enkel breeding bay. Jeg vil har dyrene eller ihvertfall ungene ute i en åpen område, dem skal ikke leve hele sitt liv i en minecart^^. Har tenkt å sette opp noen i minecarts for å breede også skal ungene vokse opp ute og bli slaktet når dem er stor. Men jeg får ikke til at ungene lande i vannkanalen. Har prøvd det der med å har minecarts hengende over luft, men minecartracken sprette bare opp når jeg flytte dem over. Lenke til kommentar
TheSoapmaker Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 La ikke merke til noe nytt i prelease 4..? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå