Lange Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 Regner med at den har blitt vist før, men lurer på hvor man kan finne hele den sangen. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 går jo ann, men da er det alt eller ingenting.. Hva mener du med alt eller ingenting? Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Enten alle monsterne på eller ingen av monsterne skrudd på. Lenke til kommentar
reversfaen Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Enten alle monsterne på eller ingen av monsterne skrudd på. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Hvorfor skulle det ikke gå an å skru av hver enkelt? Lenke til kommentar
reversfaen Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Hvorfor skulle det ikke gå an å skru av hver enkelt? Because that, sir, is racism. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Hvorfor skulle det ikke gå an å skru av hver enkelt? Because that, sir, is racism. Then i guess im a racist. 2 Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Noen som kan vise meg hvordan jeg kan lage en redstone circuit som gir meg noe som hjerteslag? Av-på, av-på, av-på. 1-clock og pulse sustainer gir meg bare jevne lange pulser Lenke til kommentar
TheSoapmaker Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Lag en sirkel med redstone wire og en repeater per side. Sett alle på 2-3 klikk. Så legger du en redstone torch ved siden av wire og ødelegger den med engang. Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Det blir en vanlig clock generator som lager et jevnt av-på-av-på, jeg må ha et ujevnt, av-på... av-på. Skal ha en foss ut av en vegg, som er styrt av stempler, den skal komme i så tynne flak som mulig, som de du kan lage med bøtte. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Altså, på 4 tikk skal du ha puls på 1 tikk og så tre tikk med av? Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 F.eks. ja. eller 2 på 6 av, men det kan fikses med pulse sustainer regner jeg med. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Nå bare fabulerer jeg, men hva om du kobler en klokke inn på en RS NOR latch på BEGGE input'ene, men med R'input litt forsinket etter S'input'en? Kan ikke det funke? Lenke til kommentar
Dimethyltryptamine Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Dragene begynner å se nokså bra ut Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 F.eks. ja. eller 2 på 6 av, men det kan fikses med pulse sustainer regner jeg med. Så den skal bare slippe ut litt og litt vann hele tiden? Det kan gjøres ganske lett egentlig. 6+ redstone repeaters og du har fiksa det. Om jeg har forstått riktig. Lagde like greit en video om det: http://www.youtube.com/watch?v=qbCyGRSTevg Lenke til kommentar
TheSoapmaker Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Er disse dragene fra en prelease 4 eller no? Jeg har ikke sett en eneste en på prelease 3. Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 F.eks. ja. eller 2 på 6 av, men det kan fikses med pulse sustainer regner jeg med. Så den skal bare slippe ut litt og litt vann hele tiden? Det kan gjøres ganske lett egentlig. 6+ redstone repeaters og du har fiksa det. Om jeg har forstått riktig. Lagde like greit en video om det: http://www.youtube.com/watch?v=qbCyGRSTevg Såfremst min innebygde metronom ikke tar helt feil, så var det fortsatt en jevn takt. Pga måten jeg bygger på går ikke det (pistons og vann er ett hakk inn fra muren, så vannet MÅ ut vann rett før det kan falle utfor. Derfor må det være slik jeg beskriver det) Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Når det er slik ser jeg at du trenger en 1på3av puls. Kan mekkes med RS NOR latch og noen redstone repeaters. Mekka en ny video du kan sjekke ut for det: http://www.youtube.com/watch?v=nj27yDsNQKY En pulser på 1 og av 3. du kan stille inn på 4 av redstone repeaterne for hurtigheten på pulsen. Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Og du har også testet og bekreftet min teori om at vannet skal kunne komme ut i så små puljer Ergo kan det bli et fint watershow når det er 10 pistons i bredda og en del repeaters Lenke til kommentar
madsc90 Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Jeg lagde det du beskriver for en stund siden. Du må lage en vanlig klokke og hente output fra flere steder i kretsen. Disse kobler du sammen via inverters slik at de ikke påvirker hverandre. Kan legge ut bilder hvis du vil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå