Lumpness Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 fuck ! rota meg vekk på private servern jeg har med 4 kompiser Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 fuck ! rota meg vekk på private servern jeg har med 4 kompiser /tp Lumpness Kjempesnill venn av Lumpness Lenke til kommentar
Bark1Steinar Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Eller bare få koordinatene til vennene dine og begynn å gå Lenke til kommentar
Bastardo Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 0 er spawnpoint ? Nope. Men pleier ikke være så langt unna. Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Okey , takk for info jeg skulle bare gå meg en tur for å sjekke ut den nye biomekoden som kom i siste update, så var det gjort. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Buildcraft og Equivalent Exchange er epic Starta på skyblock challenge med dei modsa, og har no fabrikk som lagar 3-4 diamantar i timen, automatisk Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Vil ha en fix for pistons i SMP. Det er irriterende at pistons, som er lagd for å brukes i maskiner som elevators og doors, ikke skal funke som de skal i SMP, bare i SSP. Lag skal være grunnen, men alt kan kompenseres for. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 I towny, hvordan vet man hva 1 rect er? Er 1 rect 16x16 blocks? Skal utvide byen min. Lenke til kommentar
Wutwut Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Join helt flat building server, Building Universe. Det er en helt ny 24/7 server. Vi har hatt oppe før, men det var hostet på dårlig nett, nå er det på et 40/40 mbit, nett. Så den tåler en god del folk på Bare å joine! IP: 109.247.39.60 Lenke til kommentar
TheSoapmaker Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 Får beskjed om at det er utdatert server. Bruker du 1.8? Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 Fiksa vingene litt ser det ut til... Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 HELVETE. Idag ble jeg spama med AVO grief team flere som har blitt angrepet? my grief på serveren her er youtube link http://www.youtube.com/watch?v=t3IUONiBd5E&feature=channel_video_title Dem kan faen reise til helvete Lenke til kommentar
Dimethyltryptamine Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 Enda et nytt bilde av en drage Lenke til kommentar
D02 Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 (endret) minner meg veldig på de lego dragene jeg fikk når jeg var mindre. Spesielt med de vingene liker dem bedre nå, men regner med det kommer flere oppdateringer på den edit: ser notch har prøvd seg med og legge på farger Endret 9. oktober 2011 av D02 1 Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 Synes de burde legge til en meny der man kan velge hvilken monster og dyr som kan spawne, og om de gjør skade. Hadde iverfall vært kjekt på servere der man ellers må kjøre plugins for uskadeliggjøre monster. 2 Lenke til kommentar
reversfaen Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 Synes de burde legge til en meny der man kan velge hvilken monster og dyr som kan spawne, og om de gjør skade. Hadde iverfall vært kjekt på servere der man ellers må kjøre plugins for uskadeliggjøre monster. går jo ann, men da er det alt eller ingenting.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå