svelemoe Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 Eg trur dette er det einaste minecraftsamfunnet som faktisk blir forbanna når notch lagar nye ting... 4 Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 jeg merker at jeg ikke spiller like mye som før , av en eller annen grunn. MEN jeg har et kjærlighetsforhold til spillet, og sjekker notch sin blogg, twitter konto og er innom her 4 ganger om dagen Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 Jeg håper dette dyret her blir vanskelig å ta! 1 Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 Håper du kan fange de og bruke de til flyving og beskyttelse, hadde vært genialt. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 Prøver meg på en liten Minecraft Bukkit tutorial serie. Har ferdig Episode 1. Episode 2 og 3 må bare bli rendered og opplastet så kommer de også. http://www.youtube.com/watch?v=0mglN5Aaw4Y Lenke til kommentar
CapitalSheep Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 Nå er det nok minecraft for meg til notch bestemmer seg for å ikke ødelegge spillet. Jeg likte dette spillet fordi det var et simpelt kreativt spill der du måtte finne resursene selv og uendelig med urørt natur. Nå må jeg passe på at jeg ikke sulter i hel, bli griefet av endermen og bli spist av drager. Tror jeg skal holde meg til 1.7 hvis jeg skal forsette å spille. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 Satset det sosiale livet mitt på dette. Lenke til kommentar
Borkiz Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 (endret) Tror det skjer hvis den sliter med å holde seg oppe, men så langt jeg har erfart skjer det ikke noe mer enn det. Flere bilder av dragen på twitter/notch nå! Endret 7. oktober 2011 av Borkiz Lenke til kommentar
42 Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 Satset det sosiale livet mitt på dette. .....Wow Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 response code: 500 for url: http://session.minecraft.net/game..... Flere som har fått den? Kommer meg ikke inn på multiplayer serveren lenger nå Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 har spydd ut errors når jeg prøver å joine servere i kveld ja, skjer med andre også, så er nok loginserver som sliter Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 Minecraft Pocket Edition funker faktisk ganske bra på Htc desire. Bortsett fra touch controllen som her helt forferdelig Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 Til dere som whiner om drager. De skal jo kun være i en ny realm kalt ender. Er jo bare å la være å dra dit hvis dere ikke liker det. Og gå glipp av eventuelle andre bonuser som måtte være der? Jeg whiner forøvrig ikke om drager, men den er stygg - såpass føler jeg for å si. Ellers sier jeg meg enig i mas222, Minecraft var mer moro når fokuset lå på å bygge. Jeg føler ikke at creative mode byr på det samme. Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 Minecraft Pocket Edition funker faktisk ganske bra på Htc desire. Bortsett fra touch controllen som her helt forferdelig Hvor får man Minecraft Pocket Edition? Lenke til kommentar
Lange Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Eg trur dette er det einaste minecraftsamfunnet som faktisk blir forbanna når notch lagar nye ting... Husker du ikke da Notch skulle gjøre at torches brente ut etter en stund? Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Akkurat det med torches , og at de skulle brenne ut var ikke noe god plan. det skjønte notch også selv. var det ikke snakk om at alle allerede utplasserte torches skulle omgjøres til lanterns ? Det hadde blitt katastrofe Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Haha ja, sannsynligvis den verste ideen jeg har hørt så langt i Minecraft. Hadde gjort hulevandring til et mareritt! For ikke å snakke om creeper-spawning. Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 BTW ; Flere som får java exeption error eller noe sånt ? Jeg tok portalen ned til nether, hele nether var buggy . Jeg kunne ikke engang ta livet av meg selv for å komme opp igjen. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Jeg skjønner ikke helt hvorfor det må være med drager i det hele tatt. Finn på noe annet. En flyvende vepsecreeper som skyter enhjørningstøv. Something! Er så lei av drager. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå