Aiven Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Jeg skulle ønske det var mulighet å variere mye mer i farger og slikt på materialene. Maling for eksempel. For eksempel fargestoff og ei bøtte med vann lager X antall farge du kan male tre med. Man kan jo bruke forskjellige materialer men noe av poenget med maling er jo da å slippe å løpe land og strand rundt for de forskjellige stoffene. Maling hadde vært nice ja. Skulle gått an å male alle materialer i alle farger. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 HAHA brukte McGyver som world seed og den mest sinnsyke verdenen oppsto. (Case sensitive) Bruker du Norge som seed får du veldig mye vann og lave områder og øyer. Finnes det noen guide over hva som spawner hva? Maling hadde vært nice ja. Skulle gått an å male alle materialer i alle farger. Jepp. Det hadde blitt ekstra kult om effekten av malingen ble forskjellig avhengig av materialet som ble malt. Planks ble helt glatte, cobblestone ble fargede med mørke flekker og stone ble helfarget men i en mørkere fargetone. 1 Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Noen som IKKE liker måten lyet fungerer på på lavere levels? Ser ikke helt at dette er realistisk heller, et lys er et lys, og stein er stein, såfremst det er samme steinart reflekterer det like mye, og det blir like mye lys rundt fakkelen. Det blir også like mye støv av samme stein, ergo like lite støv i lufta overalt. Jeg vil se hva jeg gjør, og resultatet av det. Noen bygger faktisk stort ved bedrock også. 1 Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Noen som IKKE liker måten lyet fungerer på på lavere levels? Ser ikke helt at dette er realistisk heller, et lys er et lys, og stein er stein, såfremst det er samme steinart reflekterer det like mye, og det blir like mye lys rundt fakkelen. Det blir også like mye støv av samme stein, ergo like lite støv i lufta overalt. Jeg vil se hva jeg gjør, og resultatet av det. Noen bygger faktisk stort ved bedrock også. Enig. Burde gått an å skru det av på serveren. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Jeg synes generelt sett den nye lyseffekten er litt stusselig. Som om noen har pisset på alt av vegger og tak for å si det på en litt infantil men veldig ærlig måte. Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Flott, da blir det fikset ved neste patch, siden det virket samstemt. Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Er det noen norske 1.8.1 pvp faction servere? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Endelig Buildcraft i 1.8.1! Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Det funker ikke skikkelig her. Det som blir mina faller ut i hjørnene og vannet blir ikke pumpa lengre enn til første hjørnet. Har du samme problemet? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Nei, har ingen problemer her. Hos meg er det helt motsatt av 1.7.3 versjonen. Her funker alt som det skal! Eneste jeg har merket er at combustion engines blir mye raskere overopphetet nå. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Alt funka her bare jeg bytta alle pipsa med stonepipes. Golden waterproof pipe funker ikke da så får ikke lagd noe tank system Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Er det jeg som er udugelig som ikke får til å installere BuildCraft? Jeg tror problemet oppstår når jeg skal legge inn modloaderMP, uten at jeg skal være skråsikker... Noen som vil hjelpe en stakkars udugelig fyr? Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 http://www.mediafire.com/file/r49rb7klh65e4sr/mod_pack_installer.jar http://www.mediafire.com/file/sm29eaea3yyyh1b/buildcraft-2.2.0.pack Med disse to kan du laste ned og legge inn automatisk de tingene du trenger. De ligger i posten til utvikleren. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 (endret) Jeg forsøkte den, men jeg får ikke installeren til å funke. "Double-click the file" står det, men da skjer det ingenting. Edit: Forsøker å oppdatere Java, i fall det er det som er problemet. Endret 2. oktober 2011 av Leo_Khenir Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Alt funka her bare jeg bytta alle pipsa med stonepipes. Golden waterproof pipe funker ikke da så får ikke lagd noe tank system Hva slags tank-system tenker du på, hvor du må bruke gold? Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Ja, for å transportere ut igjen fra tankene. Lenke til kommentar
CapitalSheep Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Etter 1.8 synets jeg spillet mistet minecraft feelingen. Nå er jeg redd for at jeg kommer til å slutte å spille det. Lenke til kommentar
Sneeky Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Etter 1.8 synets jeg spillet mistet minecraft feelingen. Nå er jeg redd for at jeg kommer til å slutte å spille det. Dersom du ikke liker endringene kan du jo bare spille en eldre versjon Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Etter 1.8 synets jeg spillet mistet minecraft feelingen. Nå er jeg redd for at jeg kommer til å slutte å spille det. Hva er grunnen til det? Syns 1.8.1 er en stor forbedring fra 1.7.3 jeg... Lenke til kommentar
CapitalSheep Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Er ikke helt sikker. For stor forandring kanskje. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå