Daron Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 EDIT 3: Flott, den kræsjer allerede på første mod, altså ModLoader. Gjør akkurat som beskrevet i tråden til modden (http://www.minecraftforum.net/topic/75440-v181-risugamis-mods-everything-updated/) for Mac, men da lukker bare spillet seg når jeg prøver å logge inn. har ikke hatt noe hell i å få modloader til å funke jeg heller... gjort alt riktig.. også prøvd å slette alt og begynne på nytt.. no go... Tror jeg skal forsøke å finne et sted å øaste ned minecraft versjon 1.7.3 istedenfor.. og så bruke Buildcraft og industrial mod.. den komboen virket helt syk.. Merket jeg har gått litt lei vanlig minecraft.. Litt kjedelig at du kan bygge alt du strengt tatt trenger i løpet av de 10 første minuttene i spillet.. Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Tv, build/industrial craft, gressklipper, rulletrapper, heiser mod =) Minecraft singleplayer mods er mye bedre enn multiplayer(desverre) Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Tv, build/industrial craft, gressklipper, rulletrapper, heiser mod =) Minecraft singleplayer mods er mye bedre enn multiplayer(desverre) Det er trolig at det i fremtiden ikke vil bli noen forskjell, fordi singleplayer vil kjøre en server, som multiplayer. Det er i alle fall et rykte. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Avien: Mens jeg har deg her, hva skjedde med Flammenes Hav? Kommer det flere episoder? Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Avien: Mens jeg har deg her, hva skjedde med Flammenes Hav? Kommer det flere episoder? Det gjør det, 7ern er på vei og 8ern er spilt inn. Bare abonner på Bjørn sin youtubekanal, så går du ikke glipp av noe Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Herlig! Abonnerer på kanalen allerede, så venter bare i spenning på neste episode! Lenke til kommentar
Borkiz Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Pre-release 2 ute nå ser det ut som. http://t.co/4bhb6ie6 Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 (endret) Herlig! Abonnerer på kanalen allerede, så venter bare i spenning på neste episode! Da er 7'ern her Endret 30. september 2011 av Avien Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Hva syns dere? 1 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Kult og godt gjennomført, men det var utrolig mye wooden planks 1 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Da er 7'ern her Takk, må se den når jeg får tid! -- Fikk endelig til å legge inn Buildcraft, på 1.7.3 vel og merke. Utrolig artig mod, og det gir en helt ny dimensjon til spillet. 1 Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Gleder meg så sinnsykt inni gleden til buildcraft blir oppdatert til 1.8/1.9 Orker ikke nedgradere, merker jeg. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Det skal jo egentlig funke på 1.8.1, men tror problemet ModLoader til 1.8.1? Det funker ikke her ihvertfall. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 (endret) Problemet er Minecraft Forge for 1.8.1. Ser mange har problemer med det og det der det som skaper svart skjerm ved startup her. Ikke ser jeg hvordan BuildCraft kan bli laget til 1.8.1 når Minecraft Forge for 1.8.1 ikke funker. Snakker om. Nå er Minecraft Forge oppdatert igjen og BuilderCraft funker for 1.8.1 Endret 30. september 2011 av Refsa Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Problemet er Minecraft Forge for 1.8.1. Ser mange har problemer med det og det der det som skaper svart skjerm ved startup her. Ikke ser jeg hvordan BuildCraft kan bli laget til 1.8.1 når Minecraft Forge for 1.8.1 ikke funker. Snakker om. Nå er Minecraft Forge oppdatert igjen og BuilderCraft funker for 1.8.1 Hei, det var gode nyheter. Da blir det nok litt rørlegging på meg i fremtiden, ja. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Problemet er nå at du ikke kan rørlegge i 1.8.1 :!: Den er så sykt bugga og det er veldig lite i den som funker. Ser ihvertfall at han gjør progress nå da. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Kult og godt gjennomført, men det var utrolig mye wooden planks En ting jeg bruker når jeg bygger hus i wooden planks, er å bytte ut hjørnene. Det synes ikke innvendig, men utvendig ser det ganske mye bedre ut. Enten med raw wood, eller cobblestone. Ser ganske pent ut. Taket ville jeg også lagt som enten cobble eller brick stairs (røde bricks, ikke de nye stone bricksa). Just my two cents. 1 Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Jeg skulle ønske det var mulighet å variere mye mer i farger og slikt på materialene. Maling for eksempel. For eksempel fargestoff og ei bøtte med vann lager X antall farge du kan male tre med. Man kan jo bruke forskjellige materialer men noe av poenget med maling er jo da å slippe å løpe land og strand rundt for de forskjellige stoffene. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 BuildCraft 2.2.0 Beta er releaset for minecraft 1.8. Ifølge utgiveren skal alt fungere nå, men kan være litt buggy. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå