Leo_Khenir Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Istedetfor gruveånder, ble de kanskje angrepet av Silverfish? Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Silverfish-Leptismatidae Lenke til kommentar
Snytefant Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 (endret) Kjører en liten server hjemme, og etter 1.8 patchen skulle vi utforske litt for å finne landsbyer og slikt. Men der ble det jo "uendelig" med hav (se bilde) Dette har selvfølgelig resultert til at mappet har blitt litt stort i forhold til hva som er nødvendig. Endret 26. september 2011 av Erik 850 Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Kjører en liten server hjemme, og etter 1.8 patchen skulle vi utforske litt for å finne landsbyer og slikt. Men der ble det jo "uendelig" med hav (se bilde) Dette har selvfølgelig resultert til at mappet har blitt litt stort i forhold til hva som er nødvendig. Bilde av map: http://www.ebastoe.com/minecraft/world.png OBS: Stort Er det noen måte jeg kan fjerne den lange delen som går ut på høyre side som dere ser? Det gjør jo at mappet har økt med 20MB og det gir økt trafikk på webserveren. Mcedit kan du slette chunks. Det er enkelt å bruke! Lenke til kommentar
Snytefant Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Takk! Når jeg tenker meg om har jeg faktisk det på serveren. Hvorfor har jeg ikke tenkt på det .... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 (endret) HAHA brukte McGyver som world seed og den mest sinnsyke verdenen oppsto. (Case sensitive) Proof : En naturlig hule. Sinnsyke fjell og svevende fjell. Sinnsykt mye huler. Bruker du Norge som seed får du veldig mye vann og lave områder og øyer. Endret 26. september 2011 av Slettet+513 Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Huleprosjektet mitt får stadig ny dimensjoner Nå har jeg en 17x17-sjakt fra bakken og helt ned til bedrock, og fra ca layer 35 så er den 45x45. Har en lavasøyle i midten som skal lyse opp selve sjakten, og driver med trappebygging/tilrettelegging for minecart tracks. Problemet er at 45x45-sjakten er allerede gravd, og jeg har tenkt å benytte en spiral for trappen som skal følge den 17x17-sjakten, og de siste nivåene ned blir det litt vrient å få det som jeg vil Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Trur minecraft har klikka litt, mista alle savegamene mine. Noen som vet hvordan jeg kan få de igjen? Kjører win7 og de er ikke i roaming mappa. Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Noen som har prøvd "BuildCraft / IndustrialCraft" Mode(e) i 1.8? Ossen funker det (stabilt)? Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Nårtid ble hele minecraft laget? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Nårtid ble hele minecraft laget? Det er en pågående affære. Første release var vel 17. mai 2009. Da var det i følge wikipedia en uke inn i utviklingen. Release-versjon kommer i november. Så Minecraft "ble" laget i perioden mai 2009 til november 2011. Lenke til kommentar
Brandshal Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Slutta med minecraft nå. RIP Lenke til kommentar
Borkiz Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Slutta med minecraft nå. RIP Noe spesiell grunn til det? Lenke til kommentar
Brandshal Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Slutta med minecraft nå. RIP Noe spesiell grunn til det? Gikk lei, også prøvde jeg League of Legends på et lan, så ble helt forelsket. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 (endret) Faen så vanskelig det skulle være å få BuildCraft til å funke... Nå starter ikke Minecraften min i det hele tatt! EDIT: Ikke funket det å føre tilbake backupen heller. Hva faen?! EDIT 2: Vi prøver igjen. Helt clean install, en mod om gangen. Wish me luck! EDIT 3: Flott, den kræsjer allerede på første mod, altså ModLoader. Gjør akkurat som beskrevet i tråden til modden (http://www.minecraftforum.net/topic/75440-v181-risugamis-mods-everything-updated/) for Mac, men da lukker bare spillet seg når jeg prøver å logge inn. Endret 29. september 2011 av MartinF Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Faen så vanskelig det skulle være å få BuildCraft til å funke... Nå starter ikke Minecraften min i det hele tatt! EDIT: Ikke funket det å føre tilbake backupen heller. Hva faen?! EDIT 2: Vi prøver igjen. Helt clean install, en mod om gangen. Wish me luck! EDIT 3: Flott, den kræsjer allerede på første mod, altså ModLoader. Gjør akkurat som beskrevet i tråden til modden (http://www.minecraftforum.net/topic/75440-v181-risugamis-mods-everything-updated/) for Mac, men da lukker bare spillet seg når jeg prøver å logge inn. Nedgrader til 1.7 hvis du kan. Liker ikke buildcraft til 1.8 da jeg bare får noen av tingene og ikke alt, som pumper, motorer oljefelter etc. Lenke til kommentar
CapitalSheep Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 meanwhile, at mojang... http://www.youtube.com/watch?v=WgMx7E8LF1Q&feature=feedu 1 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Nedgrader til 1.7 hvis du kan. Skal prøve det i kveld tenker jeg. Når man ikke engang får ModLoader til å funke på 1.8.1 så er man passe fucked. Er det forresten noen som har prøvd BuildCraft på MP? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå