TheSoapmaker Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 (endret) Windows 7 Enterprise 64-bit Intel Celeron CPU P4500 @ 1.87 GHz 4 GB minne Well there's your problem... CPU er ikke av typen til spill generelt.. Og du har ikke noe grafikk som kan hjelpe? Nope. Jeg bruker bare skolepc'en. Strømforsyninga på privatpc'en min sprengte i sommer Endret 24. september 2011 av TheSoapmaker Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 aha nå vet jeg hva MineCraft minner meg om. LEGO Klossene mangler bare de runde spissene. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 aha nå vet jeg hva MineCraft minner meg om. LEGO Klossene mangler bare de runde spissene. Velkommen etter. Minecraft er Lego for voksne. 4 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 (endret) Er i full gang med en verden der jeg lager ancient ruiner. Hadde vært toppers om MineCraft kunne fått en stargate. Raise raskt mellom verdener man lager eller til andre gates i samme verden. Osv. hade vært toppers. Prøver med stargate Atlantis men høyden i minecraft er for liten. Endret 24. september 2011 av Slettet+513 Lenke til kommentar
reversfaen Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Prøv 85.166.168.12 Har Telenor nett, så det blir nok litt lag. Må vel ha porten og? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 (endret) Er i full gang med en verden der jeg lager ancient ruiner. Hadde vært toppers om MineCraft kunne fått en stargate. Raise raskt mellom verdener man lager eller til andre gates i samme verden. Osv. hade vært toppers. Prøver med stargate Atlantis men høyden i minecraft er for liten. Det er jo portaler. Riktignok går de bare til Nether og tilbake, men du kan lage 2 i vanlig verden, så gå til nether for å lage en vei mellom dem. Distansen blir mye kortere da. Les mer her: http://www.minecraftwiki.net/wiki/Portal Endret 24. september 2011 av Slettet-J0FoqSqMwq Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Noen som jeg kan leie nettet hos? for og kjøre minecraft server. Dere får 5 euro uken for 24/7??? Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 (endret) Noen som jeg kan leie nettet hos? for og kjøre minecraft server. Dere får 5 euro uken for 24/7??? Jeg eier ett VM cluster på 100/100 linje. Hvilke systemkrav og OS trenger du, så kan jeg se om jeg får til noe. Endret 24. september 2011 av Rudde93 1 Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Noen andre? som kan gjøre dette og jeg trenger 4gb eller 8gb for 5 euro Lenke til kommentar
Romis Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 (endret) aha nå vet jeg hva MineCraft minner meg om. LEGO Klossene mangler bare de runde spissene. Velkommen etter. Minecraft er Lego for voksne. Et jævlig godt gjennomført lego spill også, når det skal nevnes. Endret 24. september 2011 av Romis Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Noen som har noen gode guides på å lage sliding doors, ved hjelp av knapper? Døren vil jeg helst at skal være 3 i høyde, 2 i bredde. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Har flere problemer med at noen blokker ikke forsvinner når man slår på dem? Light source fra torches bugger seg også så jeg ikke får noe lys opp. har noen en fix? Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Stronghold finder! http://www.minecraftforum.net/topic/626786-v042-stronghold-finder-now-with-more-caps-lock/ Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Er det en server bug at jeg heletiden får "Server overloaded" error i console?? Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 På min fine, nye 1.8-save så begynner det å bli bra! Startet midt i en sump, og bygde meg først en pen hytte med 5x5 innvendig gulvflate. Plantet trær for å få hjørner i huset, så jeg har 7 brede vegger der hjørnene pluss midt på er trær (altså tre trær på veggen). Deretter begynte jeg å mine. Gravde meg en ti-tolv blokker ned, og begynte først med mining etter kull og jern. Valgte 2x1 ganger innover med 1 blokks mellomrom, og det samme rett under bare forskyvd 1 blokk, slik at jeg får med meg alle ores. Jeg har en pit med trapp ned, går helt ned til bedrock. Sånn ca rett under spawn fant jeg 8 diamanter Har nå begynt å grave ut en stor hall under spawn, er vel omtrent 45x45 anslår jeg, og har tenkt å ha den helt fra en 3-4 blokker over bedrock og til toppen. Vi får se hvor ivrig jeg gidder å være. Lenke til kommentar
LostOblivion Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Hvorfor er det masse ferdige tuneller under bakken med minecart skinner? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Det skal forestille at NPC'ene har laget dem. Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Hvorfor er det masse ferdige tuneller under bakken med minecart skinner? Mine tanker; Gruve arbeiderene jobbet i gruvene, men ble besatt av gruneåndene og ble "Endermen". Endermen har en designmessig sans, og dermed liker å flytte på blokker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå