Gå til innhold

Den store Minecraft tråden! (Servere i førstepost, support i egne tråder!)

Anbefalte innlegg

Windows 7 Enterprise 64-bit

Intel Celeron CPU P4500 @ 1.87 GHz

4 GB minne

Well there's your problem...

CPU er ikke av typen til spill generelt..

Og du har ikke noe grafikk som kan hjelpe?

Nope. Jeg bruker bare skolepc'en. Strømforsyninga på privatpc'en min sprengte i sommer :(

Endret av TheSoapmaker
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+513

Er i full gang med en verden der jeg lager ancient ruiner. Hadde vært toppers om MineCraft kunne fått en stargate. Raise raskt mellom verdener man lager eller til andre gates i samme verden. Osv. hade vært toppers.

Prøver med stargate Atlantis men høyden i minecraft er for liten.

Endret av Slettet+513
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq

Er i full gang med en verden der jeg lager ancient ruiner. Hadde vært toppers om MineCraft kunne fått en stargate. Raise raskt mellom verdener man lager eller til andre gates i samme verden. Osv. hade vært toppers.

Prøver med stargate Atlantis men høyden i minecraft er for liten.

Det er jo portaler. Riktignok går de bare til Nether og tilbake, men du kan lage 2 i vanlig verden, så gå til nether for å lage en vei mellom dem. Distansen blir mye kortere da.

Les mer her: http://www.minecraftwiki.net/wiki/Portal

Endret av Slettet-J0FoqSqMwq
Lenke til kommentar

På min fine, nye 1.8-save så begynner det å bli bra! Startet midt i en sump, og bygde meg først en pen hytte med 5x5 innvendig gulvflate. Plantet trær for å få hjørner i huset, så jeg har 7 brede vegger der hjørnene pluss midt på er trær (altså tre trær på veggen).

Deretter begynte jeg å mine. Gravde meg en ti-tolv blokker ned, og begynte først med mining etter kull og jern. Valgte 2x1 ganger innover med 1 blokks mellomrom, og det samme rett under bare forskyvd 1 blokk, slik at jeg får med meg alle ores.

Jeg har en pit med trapp ned, går helt ned til bedrock. Sånn ca rett under spawn fant jeg 8 diamanter :D

Har nå begynt å grave ut en stor hall under spawn, er vel omtrent 45x45 anslår jeg, og har tenkt å ha den helt fra en 3-4 blokker over bedrock og til toppen. Vi får se hvor ivrig jeg gidder å være.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...