AltF4 Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 Takk og lov for at Minecraft står som en oase i dagens mas etter grafikk. Jeg kunne virkelig ikke tenke meg å hamre løs på en verden som er som vår, det ville blitt forferdelig. Og rart. Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 Det er pga håpløse low res texturer .. argg. Low res 1990 talls. Dere får sikkert spillet til å virke på en windows 95-98 maskin. (Windows 4.1) Så direkte oversatt mener du at jo bedre grafikken er jo bedre er spillet og jo lengre spiller du det? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 (endret) Dette Spillet er ennå i Alpha men har annonsert seg som en direkte MineCraft Konkurrent. Spillet har ennå ikke fått noen navn. Texturene er litt skarpere enn de i MineCraft. Endret 23. september 2011 av Slettet+513 Lenke til kommentar
D02 Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 (endret) kan ikke folk slutte og prøve og klone Minecraft. er lei av og se halvferdige og dårlige mc kloner Edit: takk og lov for at minecraft ikke ser sånn ut Endret 23. september 2011 av D02 3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 (endret) Problemet er vel bare at MineCraft er så enkelt kodet og texturet at det lett kan lages kloner. Endret 23. september 2011 av Slettet+513 Lenke til kommentar
Blodappelsin Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 Det er vel mer det at det er en god spillide, som veldig mange liker, som selger bra, og dermed er det veldig lukrativt å lage kloner. Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 (endret) Ja det tror jeg. åssen fikser jeg dette da? Bigbrother er utdatert og ikke supportet lengre og jeg var lei bugsene og crashene med worldedit, så jeg gikk over til Hawkeye, og det er nesten det samme som bigbrother. Det er også en funksjon som konverterer gamle databaser, men er ikke sikker på hvor bra den er siden jeg ikke brukte den. Du kan prøve å slette gamle logger men hvis du ikke har gått og modifisert configen noe, så tror jeg det ikke vil hjelpe noe serlig. Funker hawkeye til bukkit? finnes den til 1.8 finnes det noen som logger og rollback? Hva syns dere? om mitt hotell; Vil dere ha bilde av rommene også? er ikke ferdig med hotellet da Endret 23. september 2011 av fsx v1.1 Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 "Only hotel staff here" Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 Om bransjen hadde sluttet å kun fokusere og legge hele budsjettet i grafikken, hadde vi kanskje hatt litt flere gode spill? Det finnes masse eksempler på dette problemet.. Feks Crysis. Crysis var et wow! element da folk så det og alle gledet seg og kjøpte nye maskiner bare for å spille det. Realiteten var at spillet bare så bra ut, men alt annet var et uferdig makkverk. Kontrolleren fungerte dårlig, fysikken var sær og bugget, gameplayet var helt linjert og hadde flere store problemer. Spillet var bare eyecandy og ikke noe mer. Spillet var ikke mer en en ca 10-15 timer laber underholdning. Men så har man andre småspill som ikke har noe spesielt med dem, men folk bruker utallige timer på å spille de og de syntes det er mer underholdningsverdi i et spill til noen kroner en til et AAA spill. Angry Birds og Minecraft er gode eksempler her. Spillene kostet lite å kjøpe, men holder utallige timer underholdningsverdi, selv om de har mangel på grafikk, fysikk, og måter å spille på. Begge to er veldig repetitive når det gjelder gameplay, men enda spiller folk disse spillene i mange hundre timer.. 2 Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 Driver å bygger meg en skyskraper, men jeg føler det mangler litt former på selve veggene.. Noen ideer? 2 Lenke til kommentar
toxiciity Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 (endret) kan ikke folk slutte og prøve og klone Minecraft. er lei av og se halvferdige og dårlige mc kloner Edit: takk og lov for at minecraft ikke ser sånn ut Nå er jo minecraft en "klone" av infiminer da Personlig så synes jeg det er bra med kopier fordi da må utviklerne finne på nye ting for å trekke til seg kunder igjen. Endret 23. september 2011 av toxiciity Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 Driver å bygger meg en skyskraper, men jeg føler det mangler litt former på selve veggene.. Noen ideer? Hva med en liten bue som hotellet i Dubai? Lenke til kommentar
samco Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 Lurer på når xbox 360 versjonen kommer kansje verd en download? ser litt basic ut dette spillet Lenke til kommentar
reversfaen Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 Lurer på når xbox 360 versjonen kommer kansje verd en download? ser litt basic ut dette spillet du er basic >:0 Lenke til kommentar
bigggan Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 Ja det tror jeg. åssen fikser jeg dette da? Bigbrother er utdatert og ikke supportet lengre og jeg var lei bugsene og crashene med worldedit, så jeg gikk over til Hawkeye, og det er nesten det samme som bigbrother. Det er også en funksjon som konverterer gamle databaser, men er ikke sikker på hvor bra den er siden jeg ikke brukte den. Du kan prøve å slette gamle logger men hvis du ikke har gått og modifisert configen noe, så tror jeg det ikke vil hjelpe noe serlig. Funker hawkeye til bukkit? finnes den til 1.8 finnes det noen som logger og rollback? Hva syns dere? om mitt hotell; Vil dere ha bilde av rommene også? er ikke ferdig med hotellet da Hawkeye er nesten det samme som bigbrother, den er ikke opdatert enda til 1.81 men den funker hos meg, bare noen problemer noen ganger den ikke logger tnt eksplosioner, men TnT vil bli avslått hos meg uansett. Den bruker nesten de samme argumentene som bb. ala rollback, undo, og r: t: a: p: Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 Hva med en liten bue som hotellet i Dubai? Nå synes jeg du setter litt vell høye krav her! Enda en bue på dette bygget her og jeg går bananas. :!: Jeg tror ikke det vil passe så bra inn på helheten av bygget her. Også tenkte jeg mer i retningen av om det gikk an å legge til flere enklere former på selve fasaden, uten at det ble for mye! Lenke til kommentar
TheSoapmaker Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 Har et problem jeg trenger hjelp med! Minecraft bruker 85% av prosessorforbruket! Når jeg ikke har minecraft oppe så står prossessorforbruket å hopper på 5% og 15%. Men når jeg har minecraft oppe står den på 100% og pc'en er ikke til å bruke. What to do? Lenke til kommentar
TheSoapmaker Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Windows 7 Enterprise 64-bit Intel Celeron CPU P4500 @ 1.87 GHz 4 GB minne Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 (endret) Windows 7 Enterprise 64-bit Intel Celeron CPU P4500 @ 1.87 GHz 4 GB minne Well there's your problem... CPU er ikke av typen til spill generelt.. Og du har ikke noe grafikk som kan hjelpe? Endret 24. september 2011 av vesleengen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå