Gjest Slettet+513 Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 (endret) Min ide til spillet er å istedenfor å bruke firkantete faste blocks. Kan man designe blocks som er runde og bare noen milimeter store og ihundretusentall kan disse små komponentene forme firkanta blocks. Det positive er at man da kan lage hauger og huler og ganger som ser mer naturlig ut. Hvis oppløsningen til texturene blir bedret blir spillet perfekt. Men vet ikke om noen skjønner hva jeg mener her? Endret 22. september 2011 av Slettet+513 Lenke til kommentar
Runar Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Men vet ikke om noen skjønner hva jeg mener her? Jeg skjønner hva du mener, men litt av poenget med Minecraft er jo blokkene. 5 Lenke til kommentar
madsc90 Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Litt av poenget med minecraft er også at det skal gå ann å spille i en verden større enn 1x1x1 meter. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Men vet ikke om noen skjønner hva jeg mener her? Jeg skjønner hva du mener, men litt av poenget med Minecraft er jo blokkene. Noen er for opptatt av grafiske detaljer... MineCraft hadde ikke blitt noe bedre om det hadde sett sånn ut: Lenke til kommentar
bigggan Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 (endret) Finnes det en plugin som hinder at creepere sprenger? Skulle likt å ha monstre på, men creepere ødelegger rett og slett for mye av omgivelsene til at det er gøy. Worldguard, mange fine beskyttelser som går an å stille på. Eks creepers som dreper, men ødeleger ikke område rundt. Endret 22. september 2011 av bigggan Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Jeg lanserer nok en gang ideen om valgfrie mobs, eventuelt at mobs er relatert til vanskelighetsgrad. Zombie/Spider/Skeleton på easy, + Skeleton Riders, Cave Spider, Silverfish på medium, og pluss Creeper/Endermen på hard. Glemte jeg noen? Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 http://www.pressfire.no/nyheter/PC/4015/-FortressCraft-er-ikke-en-ripoff Hva tenker dere om denne? Mojang burde saksøke dem Lenke til kommentar
bigggan Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 kunne likt å kunne lage en blacklist/whitelist i vanilla. Er ikke så sikker med at mobs spawner på vanskelighets grad. Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 http://www.pressfire.no/nyheter/PC/4015/-FortressCraft-er-ikke-en-ripoff Hva tenker dere om denne? Mojang burde saksøke dem La nå folk få gjøre hva de vill? jeg mener, alle Call of Duty`ene er like, burde jeg få pengene tilbake? Lenke til kommentar
Bark1Steinar Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 (endret) http://www.pressfire.no/nyheter/PC/4015/-FortressCraft-er-ikke-en-ripoff Hva tenker dere om denne? Mojang burde saksøke dem Notch sier jo selv at han vil ha konkurranse - han gratulerte til og med FortressCraft med 500k solgte kopier. Det er vi - spillerne - som får et større mangfold, og å klage på det synes jeg blir litt for dumt. Edit: skrivefeil Endret 22. september 2011 av janovi Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 Jeg så på en enderman laaangt borte i landskapet, han klikka vinkel og teleporta bak meg De er jo enklere og drepe en zombier Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 Jeg så på en enderman laaangt borte i landskapet, han klikka vinkel og teleporta bak meg De er jo enklere og drepe en zombier Det mest irriterende, spesielt i multiplayer er at de driver å flytter på blokker heletiden. Hus og vegger ser jo ut som sveitserost etter endermen er ferdige med dem. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 Gjentar, spawner slimes fortsatt? I såfall er det noen spesielle steder de spawner? Ikke sett en enda :S Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 Detta kan jo bli gøy:P Kilde: http://twitter.com/#!/notch/status/117149170120400896 1 Lenke til kommentar
laowi Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 Gjentar, spawner slimes fortsatt? I såfall er det noen spesielle steder de spawner? Ikke sett en enda :S Ja, de spawner. Men det er fra lvl 16 og ned, i tillegg til at det bare er på spesielle chunks. Lysnivå har forøvrig ingenting å si. Jeg har lagt en slimespawner ved hjelp av dette verktøyet som fungerer ganske bra. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 Den finner ikke noen her ser det ut som :S Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 Finnes det en plugin som hinder at creepere sprenger? Skulle likt å ha monstre på, men creepere ødelegger rett og slett for mye av omgivelsene til at det er gøy. Worldguard, mange fine beskyttelser som går an å stille på. Eks creepers som dreper, men ødeleger ikke område rundt. Virket som en kjekk plugin, men jeg får den ikke til å virke. Bukkit-en sier bare at den ikke klarer å laste jar-fila. Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 Detta kan jo bli gøy:P Kilde: http://twitter.com/#...149170120400896 OMG YES!!!!! Endelig en grunn til å tenke seg om 2 ganger før man gjør noe. Hardcore burde også automatisk sette difficulty til High og kreve at man spiser mer mat. Jeg så på en enderman laaangt borte i landskapet, han klikka vinkel og teleporta bak meg De er jo enklere og drepe en zombier Enig i den ja... På PAX videoen der Endermen først ble vist var de jo helt ville! Det var 2-3hits så var man død, og de spawnet da bak deg. Nå spawner de foran deg og tåler 2 slag med iron sword... Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 Hardcore har vel vore her lenge? Lenke til kommentar
bigggan Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 Finnes det en plugin som hinder at creepere sprenger? Skulle likt å ha monstre på, men creepere ødelegger rett og slett for mye av omgivelsene til at det er gøy. Worldguard, mange fine beskyttelser som går an å stille på. Eks creepers som dreper, men ødeleger ikke område rundt. Virket som en kjekk plugin, men jeg får den ikke til å virke. Bukkit-en sier bare at den ikke klarer å laste jar-fila. Tror du må ha worldedit også. Hvis du ikke vil ha worldedit må du legge .jar i hovedmappen, ikke inni /plugins Med den så kan du lage bokser/cuboids og brush og sånt. Den har også en kjekk compass ting som gjør at du kan reise til plassen du ser på, også gjennom blokker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå