NoNamesLeft Skrevet 23. august 2010 Forfatter Del Skrevet 23. august 2010 Er litt usikker på hva kits er. Hadde vært greit hvis du hadde fortalt meg hva det er Du kan skrive f.eks !kit stein. Og du får plutselig ca 128 stein Lenke til kommentar
Phoenix8 Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 mye bedre uten kits og give syns jeg ihvertfall, det er da man får den ekte minecraft følelsen. Diamant har endelig verdi slik at man kan lage huler og leite etter dem og gjemme dem vekk og oppbevare verdier på hemmelige steder :!: Lenke til kommentar
Phoenix8 Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 nei bare sier det synd at de alle på forumet her hoster servere med kits, jeg vil ha uten! Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 nei bare sier det synd at de alle på forumet her hoster servere med kits, jeg vil ha uten! Vel, uten så fungerer ikke ovner, kister eller vogner. Så da er det litt kjedelig å spille på slike servere. Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 det gir meg lite å lete etter diamanter i alt for mange timer om de er borte om jeg skulle finne på å legge meg og logge av. Når ting som dette er fikset så vil jeg slutte med kits ser jeg for meg, da spillet blir mye mer spillbart uten Lenke til kommentar
Stigah Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 det gir meg lite å lete etter diamanter i alt for mange timer om de er borte om jeg skulle finne på å legge meg og logge av. Når ting som dette er fikset så vil jeg slutte med kits ser jeg for meg, da spillet blir mye mer spillbart uten Det er mulig å bruke et program som heter Persister. Da slipper du å miste alt i inventoryen din, hver gang du logger på igjen. Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 har sjekket litt rundt persister og den er "utgått på dato" og funker derfor ikke(etter hva jeg forsto på det offisielle forumet) nå. vil uansett fra og med i morgen av kjøre en meget streng whitelist(er du ikke på lista slipper du ikke inn) da det har skjedd to tilfeller av griefing i dag(de første hendelsene ever og det har pasert en del folk i gjennom serveren) har hatt en litt for åpen politikk(les: vidåpen) om hvem som slipper inn tydelig vis og må desverre slutte med det da jeg har spilt en del med de fleste der og trives å bygge med de. Litt kjedelig om de skulle slutte å spille med meg fordi ting blir brent/ødelagt når de bygger fete ting. Lenke til kommentar
Stigah Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 (endret) Persister funket for meg, på fredag tror jeg. Har vært svært opptatt i helgen, så jeg har ikke fått spilt multiplayer i helgen. Men, er det mulig for meg å få tilgang til din server, thiscouldbeanyone? Endret 23. august 2010 av stigah Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 den er åpen for alle til jeg legger meg. men du er desverre en ukjent person (om ikke noen som er på lista kan gå 100% god for deg) og jeg vil derfor ikke slippe deg inn etter i morgen. ikke noe mot deg personlig, men vil ikke være naiv og slippe inn hvemsomhelst noe lengre. Lenke til kommentar
Dimethyltryptamine Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 En del bilder fra undervannsbyen vi lagde på serveren til thiscouldbeanyone Lenke til kommentar
Stigah Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Jeg skjønner deg godt Men et lite spørsmål: Hvorfor skriver du da "Den er åpen for alle"? Lenke til kommentar
Dimethyltryptamine Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Han sier at alle kan komme inn på serveren til han skal legge seg Lenke til kommentar
Stigah Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Men jeg aner ikke IP tingen :O Lenke til kommentar
Dimethyltryptamine Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1253773 bmundsen.endofinternet.net Lenke til kommentar
Erav Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Men jeg aner ikke IP tingen :O Står ikke dette i førsteposten? Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 har en egne tråd for min server da dette ble etterspurt. er nå flyttet til sosial spilling bmundsen.endofinternet.net der man vanligvis skriver inn ip Lenke til kommentar
Stigah Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Ah, ok Så raskt igjennom første post, og hvordan kunne jeg vite at serveren til thiscouldbeanyone het bmunds? Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 hehe, selvfølgelig kunne du ikke vite det utifra ingensteder:P Lenke til kommentar
Stigah Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Nei, hehe Men hvem er du på serveren? Borbra? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå