madsc90 Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Du må velge lagre som plain text documet, og selv angi navnet "*.bat". *=hva som helst. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 (endret) Aha. Da ligger begge filer på skrivebordet. Kræsjer enda. Nå har det faktisk holdt seg stabilt i creative mode lenge, skal jaggu meg prøve online etterpå. Endret 18. september 2011 av AltF4 Lenke til kommentar
sirk800 Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 hei eg vet hvordan dere kan fikse out of memory. det er veldig simpelt dere trenger ikke bat fil. gå til Kontrollpanel\System og sikkerhet\System avansertesysteminstilnger miljøvaribar. da er du der du skal gjøre noe. trykk på ny med brukervaribar skriv inn varibarnavn: _JAVA_OPTIONS varibarverdi: -Xmx1g - Xms1g Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 (endret) Husk at du må aktivere sånn at du ser hvordan filtype det er (det skal stå .txt bak fila originalt, hvis ikke du ser det, så har du bare kalt fila xxx.bat.txt nå. Windows 7: Trykk F10 i Explorer, uansett hvor, Min Datamaskin f.eks, Verktøy oppe på menylinja som dukka opp oppe, Mappealternativer, View (usikker på norsk her, den i midten av tabbene), så skal det være en "Skjul kjente filtyper", slå av den og Bruk og OK, så skal du se .txt, .avi, .zip osv I Windows Xp er det akkurat det samme, men menylinja er der hele tida, så hopp over F10 Endret 18. september 2011 av Jimbolaia Jones Lenke til kommentar
Grøgger Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 (endret) hei eg vet hvordan dere kan fikse out of memory. det er veldig simpelt dere trenger ikke bat fil. gå til Kontrollpanel\System og sikkerhet\System avansertesysteminstilnger miljøvaribar. da er du der du skal gjøre noe. trykk på ny med brukervaribar skriv inn varibarnavn: _JAVA_OPTIONS varibarverdi: -Xmx1g - Xms1g Har prøvd det også, funka ikke for meg. Gratulasjoner AltF4, jeg vet hvor deilig der er å endelig være kvitt den. Endret 18. september 2011 av Grøgger Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Jeg fiksa out of memory og blackscreen slik: 1: Avinstaler Java på PCen under min datamaskin og programmer 2: Last ned og installer 64-bit Java fra denne linken: http://www.filehippo.com/download_jre_64/ Spill i vei! 1 Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Gratulasjoner AltF4, jeg vet hvor deilig der er å endelig være kvitt den. Singelplayer fungerer som bare rakkeren, på flerspiller kræsjer det så det synger etter bare det har gått noen sekunder. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Sikker på at det ikke er serveren det er noe rart med? Er noen servere som har oppført seg rart etter 1.8 kom ut. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 (endret) Er sånn på begge serverne jeg har testet. Den ene er fra pre 1.8, den andre ble startet på fredag natt. Endret 18. september 2011 av AltF4 Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Noen som sliter med at edermen driver og tar blocker? gjør som meg og bygg huset høyt Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Bare plassere litt fakler rundt huset det så de ikke spawner så nære at de tar fra bygninger... Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 (endret) Jeg fiksa out of memory og blackscreen slik: 1: Avinstaler Java på PCen under min datamaskin og programmer 2: Last ned og installer 64-bit Java fra denne linken: http://www.filehippo.com/download_jre_64/ Spill i vei! Takk, prøver dette nå. Funker fremdeles! Takk så mye Endret 18. september 2011 av AltF4 1 Lenke til kommentar
TheSoapmaker Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Har bygd mitt første en etasjes hus som jeg er fornøyd med! Tok meg 1.5 år :new_woot: Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 hei eg vet hvordan dere kan fikse out of memory. det er veldig simpelt dere trenger ikke bat fil. gå til Kontrollpanel\System og sikkerhet\System avansertesysteminstilnger miljøvaribar. da er du der du skal gjøre noe. trykk på ny med brukervaribar skriv inn varibarnavn: _JAVA_OPTIONS varibarverdi: -Xmx1g - Xms1g Hmm... Det hørtes ut som en riktig dårlig idé. Da vil vell java be om 1GB minne uansett når, hvorfor og hvordan den kjøres. Litt kjipt om bankID-pålogging og lignende sluker 1GB minne... Lenke til kommentar
frds Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Har bygd mitt første en etasjes hus som jeg er fornøyd med! Tok meg 1.5 år :new_woot: Grattis, bilde? Lenke til kommentar
TheSoapmaker Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Jeg har ikke satt i vinduer enda, men sjølve bygget er ferdig. 2 Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Patch 1.8 har jo fucked opp alt! Exp. buggen som skjer fra tid til tid! Og de har rotet med spaning av dyr og slik! JEG SULTER!!! Skal de fikse dette eller hva er kommentarene rundt det? Lenke til kommentar
TheSoapmaker Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Vel.. Dette har holdt meg oppe i natt: Vurderer å fjerne korset på utsia. Syns det blei for stort. Men vi får se i morra. ALT ser tross alt bedre ut på kvelden/natta GOD NATT! Lenke til kommentar
Romis Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Har et par spørsmål: Går det ann å innstallere Plugins til en vanlig SMP server som du laster ned fra Minecraft.net? Er det en 1.8.1 release av CraftBukkit? Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Patch 1.8 har jo fucked opp alt! Exp. buggen som skjer fra tid til tid! Og de har rotet med spaning av dyr og slik! JEG SULTER!!! Skal de fikse dette eller hva er kommentarene rundt det? Du har ikke forstått at man kan farme hvete og fiske ser jeg... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå