Gå til innhold

Den store Minecraft tråden! (Servere i førstepost, support i egne tråder!)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vet jeg spør veldig mye rundt problem med Minecraft, men jeg har også problemer med at PC'en kjører på 100% og gir alt den har. Derfor hører jeg høyfrekvense lyder som tyder på at jeg sliter PC'en hardt idet jeg starter (og men jeg spiller) Minecraft.

På Fraps viser det at jeg har opp til 2000 på Max FPS!

!PS: Ja, jeg har en mer en god nok PC til å kjøre minecraft.

Endret av Grøgger
Lenke til kommentar

Får hele tiden out of memory krasjen! Til og med mine 8g ram! WRAH

Jeg hadde dette problemet før.

Viste seg at jeg hadde 32bit versjonen av java installert, og jeg har 64bit versjonen av windows.

etter at jeg uinstallerte 32bit versjonen og lastet ned og installerte 64bit java virker alt perfekt.

Høres logisk ut, men jeg strever med å finn 64-bit versjonen.

Lenke til kommentar

Vent nå litt! Opera din stygge...

Var visst bare jeg som ikke kunne se at det sto 32- og 64-bit. Takk for hjelpen tho!

Jo, jeg kjører windows, men etter Java problemet fryser bare skjermen istedet for å klikke.

Endret av Grøgger
Lenke til kommentar

Har en 1.8 server med noen venner som funka fint fram til i dag. Nå er den plutselig helt klikk med massiv lag der det er umulig å gjøre noe. Kommer denne feilmeldingen: "warning can't keep up did the system time change or is the server overloaded".

Testa med å lage en ny verden og da funker alt smertefritt, men ikke i den verdenen vi har bygd på. Altså er det ikke noe feil med pc'n, men tydligvis med verdenen. Fungerte helt fint tidligere i dag, men er nå helt ødelagt, det skjedde bare plutselig. Noen som har peiling hvordan det kan fikses?

Lenke til kommentar

Ingen som har opplevd Minecraft out of memory her på diskusjon, trenger virkelig hjelp !

Du må kjøre minecraft i CMD. Da vil du ikke ha det problemet. Når du kjører minecraft i server programmet dems er det begrenset RAM, når det blir brukt5 opp lagger det, og den feilmeldingen kommer opp.

Har lagd et google docs dokument der jeg har lakt inn linkene til forskjellige turtorials, på norsk også :) Link til dokument der turtorialsene er: http://j.gs/KIA

Eg får ikkje out of memory, men på laptopen er det horrible minnelekkasjer. Plutseleg brukar javaw.exe 3GB ram.

Du må kjøre minecraft i CMD. Da vil du ikke ha det problemet. Når du kjører minecraft i server programmet dems er det begrenset RAM, når det blir brukt5 opp lagger det, og den feilmeldingen kommer opp.

Har lagd et google docs dokument der jeg har lakt inn linkene til forskjellige turtorials, på norsk også :) Link til dokument der turtorialsene er: http://j.gs/KIA

Ingen som har opplevd Minecraft out of memory her på diskusjon, trenger virkelig hjelp !

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...