FrankBjarne Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 fordi det ikke er fullstendig implementa enda Lenke til kommentar
Grøgger Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 (endret) Vet jeg spør veldig mye rundt problem med Minecraft, men jeg har også problemer med at PC'en kjører på 100% og gir alt den har. Derfor hører jeg høyfrekvense lyder som tyder på at jeg sliter PC'en hardt idet jeg starter (og men jeg spiller) Minecraft. På Fraps viser det at jeg har opp til 2000 på Max FPS! !PS: Ja, jeg har en mer en god nok PC til å kjøre minecraft. Endret 16. september 2011 av Grøgger Lenke til kommentar
Grøgger Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 Virker ikke helt som lvl systemet fungerer, fullt opp 3 linjer men ikke skjedd noe. Det skal tydeligvis komme i 1.9 patchen siden 1.8 ble "delt i to". Lenke til kommentar
Grøgger Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 Fant ut svaret til spørsmålet mitt! Hvis noen noen gang lurer så er det bare til å gjøre slik; I Nvidia kontrollpanel (for de som har det), ikke velg vert.synk på Minecraft, men på javaw.exe! Tripple buffering hjelper også. Funker som smurt! Lenke til kommentar
Grøgger Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 Får hele tiden out of memory krasjen! Til og med mine 8g ram! WRAH Jeg hadde dette problemet før. Viste seg at jeg hadde 32bit versjonen av java installert, og jeg har 64bit versjonen av windows. etter at jeg uinstallerte 32bit versjonen og lastet ned og installerte 64bit java virker alt perfekt. Høres logisk ut, men jeg strever med å finn 64-bit versjonen. Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 Noen som vet om en nice texture pack som er highres, men fortsatt lik orginalen? Den burde jo helst være 1.8 ready også! Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 (endret) Høres logisk ut, men jeg strever med å finn 64-bit versjonen. Google er din venn! 64-bit java her! Endret 16. september 2011 av Puke Nukem Lenke til kommentar
Grøgger Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 Høres logisk ut, men jeg strever med å finn 64-bit versjonen. Google er din venn! 64-bit java her! Trodde jeg også, men det tror jeg bare gir meg den "vanlige" siden igjen. Kansje Solaris har noe med dette å gjøre? Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 (endret) Du kjører altså ikke windowns? Endret 16. september 2011 av Puke Nukem Lenke til kommentar
Grøgger Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 (endret) Vent nå litt! Opera din stygge... Var visst bare jeg som ikke kunne se at det sto 32- og 64-bit. Takk for hjelpen tho! Jo, jeg kjører windows, men etter Java problemet fryser bare skjermen istedet for å klikke. Endret 16. september 2011 av Grøgger Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 Prøver å laste ned den 64-bits versjonen i Chrome, men det skjer ingen verdens ting. Minecraft stopper mer eller mindre en gang i minuttet for meg nå, og det begynner å tære på tålmodigheten min. Lenke til kommentar
Grøgger Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 Out of Memory crash var tydeligvis ikke fjernet heller her, tror kanskje jeg bare gir opp. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 Har ingen problemer i nye oppdateringen, alt går faktisk lettere, sært mtp. det jeg leser her. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 Haha, fler enn meg som har lagt merke til at bedrock lar seg ødelegge med ett hakk i creative? Plutselig datt jeg gjennom alt og forsvant ned i et svart hull og døde. Lenke til kommentar
TheSoapmaker Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 Haha, fler enn meg som har lagt merke til at bedrock lar seg ødelegge med ett hakk i creative? Plutselig datt jeg gjennom alt og forsvant ned i et svart hull og døde. Fant ut det ganske tidlig. Gjør det hver gang jeg går meg vill i undergrunnen Lenke til kommentar
Grøgger Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 Ingen som har opplevd Minecraft out of memory her på diskusjon, trenger virkelig hjelp ! Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 Har en 1.8 server med noen venner som funka fint fram til i dag. Nå er den plutselig helt klikk med massiv lag der det er umulig å gjøre noe. Kommer denne feilmeldingen: "warning can't keep up did the system time change or is the server overloaded". Testa med å lage en ny verden og da funker alt smertefritt, men ikke i den verdenen vi har bygd på. Altså er det ikke noe feil med pc'n, men tydligvis med verdenen. Fungerte helt fint tidligere i dag, men er nå helt ødelagt, det skjedde bare plutselig. Noen som har peiling hvordan det kan fikses? Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 Eg får ikkje out of memory, men på laptopen er det horrible minnelekkasjer. Plutseleg brukar javaw.exe 3GB ram. Lenke til kommentar
Benleo Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 Ingen som har opplevd Minecraft out of memory her på diskusjon, trenger virkelig hjelp ! Du må kjøre minecraft i CMD. Da vil du ikke ha det problemet. Når du kjører minecraft i server programmet dems er det begrenset RAM, når det blir brukt5 opp lagger det, og den feilmeldingen kommer opp. Har lagd et google docs dokument der jeg har lakt inn linkene til forskjellige turtorials, på norsk også Link til dokument der turtorialsene er: http://j.gs/KIA Eg får ikkje out of memory, men på laptopen er det horrible minnelekkasjer. Plutseleg brukar javaw.exe 3GB ram. Du må kjøre minecraft i CMD. Da vil du ikke ha det problemet. Når du kjører minecraft i server programmet dems er det begrenset RAM, når det blir brukt5 opp lagger det, og den feilmeldingen kommer opp. Har lagd et google docs dokument der jeg har lakt inn linkene til forskjellige turtorials, på norsk også Link til dokument der turtorialsene er: http://j.gs/KIA Ingen som har opplevd Minecraft out of memory her på diskusjon, trenger virkelig hjelp ! Du må kjøre minecraft i CMD. Da vil du ikke ha det problemet. Når du kjører minecraft i server programmet dems er det begrenset RAM, når det blir brukt5 opp lagger det, og den feilmeldingen kommer opp. Har lagd et google docs dokument der jeg har lakt inn linkene til forskjellige turtorials, på norsk også Link til dokument der turtorialsene er: http://j.gs/KIA Lenke til kommentar
Grøgger Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 Tror jeg fikk fikset det i midlertiden, men har étt siste problem. Minecraft har lagspikes hvert tredje sekund! Prøvde meg på en mod, som ser ut til å være litt for foreldret til 1.8.1. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå