reversfaen Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 lagde meg arena ^_^ Edit: btw et spørsmål: har en kompis som er i creative mode selv om han er på min survival-server... har prøvd å slette minecraft mappa og sånt men det funker ikke.. prøvd en haug andre ting også, men ikke noe får han til å kunne dø osv. noen som har løsning til dette? prøvd /gamemode *username* 0? <3 Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Plukker blomster til meg Trodde Endermen IKKE skulle ta spillerplasserte blokker jeg?? Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Hvis de gjør det så er jo dette bare latterlig. Skal man bygge opp etter hver natt? Jeg håpet jeg skulle få et argument for å ikke bruke time set 0 på kvelden, men ser ut som jeg må fortsette med det, ingen kommer til å ville bygge opp alt på nytt hver dag. 2 Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Hvis de gjør det så er jo dette bare latterlig. Skal man bygge opp etter hver natt? Jeg håpet jeg skulle få et argument for å ikke bruke time set 0 på kvelden, men ser ut som jeg må fortsette med det, ingen kommer til å ville bygge opp alt på nytt hver dag. NPC byen min ser ut som en sveitserost... 1 Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 (endret) WHAT! Flere som har opplevd at Creepers forsvinner etter en stund når man har fanget de? Alle mobs forsvinner jo etterhvert... aka despawner Endret 16. september 2011 av cyclo Lenke til kommentar
Blodappelsin Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 Hva er NPC? Non-Player Character, aka folkene som kommer til å bo i villages etterhvert. Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 ARGH!!!! Jeg blir gal av disse møkkecreeperene... Tre ganger har de sprengt masse avanserte redstone-saker mens jeg idlet på serveren og jobbet med plugin-en min. :( Utrolig irriterende å måtte bruke masse tid på å bygge det opp på ny i stedet for å skrive kode... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354 Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 (endret) ARGH!!!! Jeg blir gal av disse møkkecreeperene... Tre ganger har de sprengt masse avanserte redstone-saker mens jeg idlet på serveren og jobbet med plugin-en min. :( Utrolig irriterende å måtte bruke masse tid på å bygge det opp på ny i stedet for å skrive kode... Det finnes vel muligheter for å skru av mobs? Mot endermen: Fakler overalt. Endret 16. september 2011 av Slettet+8974354 Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 (endret) Letteste er vel bare å bure seg inne? Funker rett nok dårlig over større områder. Endret 16. september 2011 av AltF4 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 Jeg plasserer alltid fakler med 7 i avstand fra hverandre over et større område når jeg slår meg til ro et sted. Mye mindre mobs som ødelegger da. Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 Det finnes vel muligheter for å skru av mobs? Mot endermen: Fakler overalt. heh... Enkeleste løsning er jo bare å ikke stå og henge på bebygde områder men jeg driver og koder, men heller finne et ubebodd område. Problemet var ikke å finne ut hvordan jeg skulle unngå det, men snarere at jeg var så fokusert på koden at det måtte skje hele tre ganger før jeg fant ut at jeg måtte gjøre noe med det. Lenke til kommentar
KiX Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 ARGH!!!! Jeg blir gal av disse møkkecreeperene... Tre ganger har de sprengt masse avanserte redstone-saker mens jeg idlet på serveren og jobbet med plugin-en min. :( Utrolig irriterende å måtte bruke masse tid på å bygge det opp på ny i stedet for å skrive kode... Det finnes vel muligheter for å skru av mobs? Mot endermen: Fakler overalt. Er jo bare å skru på peace mode. Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 Er jo bare å skru på peace mode. Dog ikke spesielt gunstig å endre serverinstillingene når man utvikler... Slikt kan man gjøre i etterkant når man tester om det evt. skulle være behov for å teste med ulike innstillinger. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 Hva med en mulighet til å bestemme hvilke mobs man vil ha, eventuelt at mobs er låst til vanskelighetsgrad? Eksempel: Easy: Zombies, Skeleton Medium: + Spider, Silverfish, Cave Spider Hard: + Creeper, Enderman Hadde vært en tanke, kunne kanskje fått flere til å spille på easy/medium også - jeg vet at jeg holder meg på peaceful fordi jeg har så utrolig lite lyst til å fikse opp ting som creepere (og tydeligvis kanskje også endermen) har ødelagt. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 (endret) Er jo bare å skru på peace mode. Dog ikke spesielt gunstig å endre serverinstillingene når man utvikler... Slikt kan man gjøre i etterkant når man tester om det evt. skulle være behov for å teste med ulike innstillinger. Krever som oftest en situasjon som det til å få endra det. Endret 16. september 2011 av Romis Lenke til kommentar
frds Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 Noen som kan hjelpe meg å finne en chestlock som fungerer på en server, har prøvd en del forskjellige nå, men ingen virker. Lenke til kommentar
Louigi Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 jeg bruker noexplode pluginen til bukkit, der kan jeg velge om creepers skal kunne ødelegge mapet, om man skal ta skade av de o.l. Gjelder også tnt og ghasts. Den er ikke oppdatert på lenge, men funker på 1.8.1 hvertfall Lenke til kommentar
frds Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 jeg bruker noexplode pluginen til bukkit, der kan jeg velge om creepers skal kunne ødelegge mapet, om man skal ta skade av de o.l. Gjelder også tnt og ghasts. Den er ikke oppdatert på lenge, men funker på 1.8.1 hvertfall Har du link? finner den ingen plass. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 Virker ikke helt som lvl systemet fungerer, fullt opp 3 linjer men ikke skjedd noe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå