Gå til innhold

Den store Minecraft tråden! (Servere i førstepost, support i egne tråder!)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ingen sauer jo :( Hvordan skal jeg få skaffa meg seng da? :(

Kan mekke 1 wool av 4 strings fra spiders :) Har samme problemet selv, absolutt ingen dyr. Så dønn avhengig av åkre og fisking for å få mat :p

EDIT: så det var mange før meg :p men kan bruke posten til å spørre minecraft server. Hoster en på datan og spillt en del tidligere med damen, men klarer ikke å koble opp minecraft LAN nå etter 1.8.1, aner ikke hva det kan være. Annyone got any ideas?

Endret av Bentein
Lenke til kommentar

Ny og ny, den nyeste ihvertfall.

Den klienten med login nede i hjørnet, og ikke midt på. Det er den nye. Den lastes ned fra minecraft.net

Du må forklare litt nærmer hvor jeg finner klienten?

Tror jeg fant det ut, men får fortsatt login failed ...

Endret av Erratum
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354

Ny og ny, den nyeste ihvertfall.

Den klienten med login nede i hjørnet, og ikke midt på. Det er den nye. Den lastes ned fra minecraft.net

Du må forklare litt nærmer hvor jeg finner klienten?

Gå inn på Minecraft.net -> under "Buy Now" står det "Play minecraft Beta" velg "Download" -> Trykk på minecraft.exe = Du laster ned den nyeste minecraft-klienten.

Lenke til kommentar

lagde meg arena ^_^

post-186311-0-59291100-1316122724_thumb.png

Edit: btw et spørsmål: har en kompis som er i creative mode selv om han er på min survival-server...

har prøvd å slette minecraft mappa og sånt men det funker ikke.. prøvd en haug andre ting også, men ikke noe får han til å kunne dø osv.

noen som har løsning til dette?

Endret av reversfaen
Lenke til kommentar

lagde meg arena ^_^

post-186311-0-59291100-1316122724_thumb.png

Edit: btw et spørsmål: har en kompis som er i creative mode selv om han er på min survival-server...

har prøvd å slette minecraft mappa og sånt men det funker ikke.. prøvd en haug andre ting også, men ikke noe får han til å kunne dø osv.

noen som har løsning til dette?

prøvd /gamemode *username* 0?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...