Gå til innhold

Den store Minecraft tråden! (Servere i førstepost, support i egne tråder!)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei!

Jeg har lasten ned Beta 1.8.1 i dag, men har et stort problem. Jeg klarer ikke å koble på serveren til meg og dama. Eller rettere sagt, når jeg hoster på min pc kan jeg koble på, men hun finner meg ikke. Og vice verca når hun hoster. Hadde ingen problemer med dette på tidligere versjoner, så lurer litt på hva som kan være feil. Noen som vet noe? :) takk!

Lenke til kommentar

Dobbeltrykke W for å løpe er egentlig en vannvittig dårlig løsning. Fikk en stygg erfaring nå nettopp...

Står og skal hakke ut 2 diamanter på en sykt høy kant. setter opp litt stein rundt så ikke diamantene skal falle nedi, i det jeg skal plassere meg for å hakke klarte jeg å trykke w 2 ganger litt for fort og endte med at det ene sprint steget sendte meg utenfor og ned i lava... Vips så var 2 stacks jern og 20 diamanter borte..

Normalt er man jo vant med å kunne trykke på w raskt for å komme et bittelite steg nærmere men nå ble det litt andre saker...

Endermen er også utrolig irriterende da de total raserer NPC byen hver kveld.. Er masse hull i alle husene...

Ingen sauer jo :( Hvordan skal jeg få skaffa meg seng da? :(

9 string gir 1 ull

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...