Gå til innhold

Den store Minecraft tråden! (Servere i førstepost, support i egne tråder!)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fikk oppdatert.. men har måtte spille offline i hele kveld..

Spillet kræsjer hver 5 minutt grunnet mangel på minne... vet ikke helt hvordan jeg skal fikse det.. skulle ellers ha gitt spillet nok minne..

Har ikke funnet noen by ennå.. men fant en dungeon med gamle jernbanespor og støttepillarer i tre.. Lå i bunnen av en kløft som gikk helt ned til bedrock.. Eller det vil si, det var to kløfter.. en som gikk halveis ned.. som krysset en ny en som lå under.. og den gikk helt ned... Vet ikke om det er oppdateringen, eller jeg som har vært heldig, men det er noen fantaskiske huler og formasjoner i det nye mappet jeg genererte..

• Liker 1
Lenke til kommentar

dere må prøve seed : GREATEST SEED EVER

Spawner deg på en øde øy uten en eneste ressurs, eller du spawner med 1 eneste tre

Jeg måtte svømme i 10 minutter for å finne en annen øy med et stakkars tre på :)

Et eneste stort hav med mange små øyer , ganske store avstander

Den var da ikke så vanskelig.... er allerede fult i gang jeg.. har shitloads med tre... Tok meg ca 3 minutter å finne et annet sted med 1 enslig tre.. Denne droppet 1 sappling og siden det spawnet skjelletter på natten som døde i sola fikk jeg bone meal... tre nr 2 ga 5 sappling.. bone meal... and on and on..

• Liker 1
Lenke til kommentar

Spawner deg på en øde øy uten en eneste ressurs, eller du spawner med 1 eneste tre

Jeg måtte svømme i 10 minutter for å finne en annen øy med et stakkars tre på :)

Jeg spawna på en øy uten trær...

forever-alone.gif

• Liker 2
Lenke til kommentar

Den var da ikke så vanskelig.... er allerede fult i gang jeg.. har shitloads med tre... Tok meg ca 3 minutter å finne et annet sted med 1 enslig tre.. Denne droppet 1 sappling og siden det spawnet skjelletter på natten som døde i sola fikk jeg bone meal... tre nr 2 ga 5 sappling.. bone meal... and on and on..

Kan også nevne at denne øya også hadde 8 kull lett tilgjengelig på overflaten, og masse med reeds. Drepte en spider rimelig lett og fikk 2 string: Fiskestang.

Lenke til kommentar

128908464637815459.jpg

• Liker 5
Lenke til kommentar

Jeg spawna på en øy uten trær...

forever-alone.gif

Samme her , måtte svømme rimelig langt for å finne trær :

Rød ring : Hvor jeg starten uten en shit tilgjengelig

Hvit ring : Første øya jeg fant med 1 stykk tre

Rosa ring : Øy Nummer 2 Med flere trær

:)

Lenke til kommentar

Fikk oppdatert.. men har måtte spille offline i hele kveld..

Spillet kræsjer hver 5 minutt grunnet mangel på minne... vet ikke helt hvordan jeg skal fikse det.. skulle ellers ha gitt spillet nok minne..

Har ikke funnet noen by ennå.. men fant en dungeon med gamle jernbanespor og støttepillarer i tre.. Lå i bunnen av en kløft som gikk helt ned til bedrock.. Eller det vil si, det var to kløfter.. en som gikk halveis ned.. som krysset en ny en som lå under.. og den gikk helt ned... Vet ikke om det er oppdateringen, eller jeg som har vært heldig, men det er noen fantaskiske huler og formasjoner i det nye mappet jeg genererte..

Lagd en fin manual ossen gi minecraft mere minne(pga minne bugen som de sliter med å fikse)

Min tråd

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...