Gjest Slettet+6132 Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 1.8 virker bra så langt, selv om ytelsen under OS X er temmelig dårlig (som alltid). Lenke til kommentar
Erratum Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Jeg har hatt noen forferdelige irriterende lagspikes i minecraft i det siste (ikke bare 1.8). Har god nok PC, og har ikke hatt noe problem med det før siste 2-3 ukene. Noem som har noe tips? Har satt ned grafikken, men det hjelper ikke. Det er ca. intevaller på 10-20 sek mellom og når jeg åpner ting. Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Jeg har hatt noen forferdelige irriterende lagspikes i minecraft i det siste (ikke bare 1.8). Har god nok PC, og har ikke hatt noe problem med det før siste 2-3 ukene. Noem som har noe tips? Har satt ned grafikken, men det hjelper ikke. Det er ca. intevaller på 10-20 sek mellom og når jeg åpner ting. Update java Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Jeg har hatt noen forferdelige irriterende lagspikes i minecraft i det siste (ikke bare 1.8). Har god nok PC, og har ikke hatt noe problem med det før siste 2-3 ukene. Noem som har noe tips? Har satt ned grafikken, men det hjelper ikke. Det er ca. intevaller på 10-20 sek mellom og når jeg åpner ting. Har du noen ting som kjører i bakgrunnen (server, spill etc)? Spesifikasjoner på pc? Single/Multiplayer? Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Så, nå er altså 1.8 offisielt ute? Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Virker sånn. Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Jaaaa Endelig Offisielt Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Noen som vet om en savegame som innebærer at mappet er norge eller europa? Har lasta ned hele jorden, men vanskelig å komme seg til norge. + Noen som vet om en add on som forteller deg hvilket layer du er på? Lenke til kommentar
Erratum Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Jeg har hatt noen forferdelige irriterende lagspikes i minecraft i det siste (ikke bare 1.8). Har god nok PC, og har ikke hatt noe problem med det før siste 2-3 ukene. Noem som har noe tips? Har satt ned grafikken, men det hjelper ikke. Det er ca. intevaller på 10-20 sek mellom og når jeg åpner ting. Har du noen ting som kjører i bakgrunnen (server, spill etc)? Spesifikasjoner på pc? Single/Multiplayer? Det eneste jeg kjører i bakgrunnen er wimp, spotify o.l. 4gb ram GTX 460 i5 m460 @ 2.53 ghz Lagspiksene gjelder både single- og mulitplayer.. Nå har jeg oppdatert java, skal se om det fungerer. Lenke til kommentar
pxK Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Hvordan slår man av "sulten" i multiplayer servere? Lenke til kommentar
TheSoapmaker Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Slenger opp Minecraft filene til 1.8, viss noen har vanskeligheter med og få lasta de ned:) Er dette det ferdig oppdaterte? Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Slenger opp Minecraft filene til 1.8, viss noen har vanskeligheter med og få lasta de ned:) Er dette det ferdig oppdaterte? Jepp, bare legg de i .minecraft mappa, så har du 1.8 Lenke til kommentar
TheSoapmaker Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Nvm. Det updata seg sjøl! Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 i Launcheren er det bare å gå på Option og trykke force update så fikser seg det om den ikke updater utenom Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Noen andre som har merket grafikk buggs? Lenke til kommentar
Brian Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Ja, samma her. Fikk plutselig ei mørkere stripe opp langs ett fjell. Det forsvant derimot så snart jeg plasserte en blokk der. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 For å fjerne det plaser du en torch i det møre området og fjerner den igjen. Plagsomt er det uansett. Lenke til kommentar
Dr.Satan Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Genererte ett nytt map nå i 1.8 offisiell beta. Kom ikke ett eneste tre av noe som helst slag i mils omkrets 1 Lenke til kommentar
whorebeast Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Fungerer experience systemet nå? Hva med NPCer? Litt uklarhet, da minecraft wikien opplyser flere endringer enn den offisielle patchlista. Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Jeg spawnet på en øy uten et eneste tre Selv på lengst render kan jeg ikke se land Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå