cyclo Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Markus Persson notch Markus Persson @cwgabriel It wasn't intentional! It leaked! :-O 10 Sep jeb_ Jens Bergensten If I manage to solve this I will upload the jar file for "expert users" (ie most of you)... But currently it looks unlikely =( 9 Sep jeb_ Jens Bergensten It's good that our most eager players have got their needs satisfied for the moment =) I feel a lot less stressed up now 10 Sep 1.8 prerelease ligger også på minecraft.net sine sider, ville ikke kalt den ulovlig da. Og kremen av kaka (som naturligvis er en løgn) er at Notch sier at han ikke har noen problemer med at folk spiller den lekkede versjonen. notch Markus Persson (I am fine with you using it. Make sure you get it from the leaked url we are hosting, though) 9 Sep Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 vel vel , nå har de vel bare bugfix igjen før det blir sluppet til alle sammen , gleder meg enormt til en mer stabil release, Pre release lagger endel til meg . Lenke til kommentar
norgi Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Har også mye bugs, jeg har foreksempel uendelig weahts, men kan ikke bruke dem eller plukke dem opp når jeg kaste dem. Dessuten krasje spillet hver 2min nå. Får bruke creative intill 1.8 er ferdig^^ Lenke til kommentar
CapitalSheep Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Og kremen av kaka (som naturligvis er en løgn) er at Notch sier at han ikke har noen problemer med at folk spiller den lekkede versjonen. notch Markus Persson (I am fine with you using it. Make sure you get it from the leaked url we are hosting, though) 9 Sep Jeg tror ikke Notch har noe mot at folk spiller på pre-release. Det gjør bare at de slipper å offentliggjøre den med like mange/flere bugs som det har vært tidligere. 1.8 vill få mange færre bugs nå enn om den ikke ble leaked. Lenke til kommentar
igxx Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 noen som vet når bukkit kommer ut med 1.8 server? og når kommer 1.8 ut offesielt på minecraft ? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 noen som vet når bukkit kommer ut med 1.8 server? og når kommer 1.8 ut offesielt på minecraft ? Nei. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 (endret) Stuff Jeb har fiksa på av rapporter fra 1.8 pre-release: * SSP chunk memory leak * Mineshaft density (half now) * Increased stronghold count to 3 per map instead of one * Furnace tile entity crash * Crafting bench ghost items * Vines (and leaves) crash in nether * Use item animation in SMP (blocking and eating) * Blocking in SMP * Sprinting with right-click or sneaking * Added some blocks to creative mode * Fixed dropping items * Nothing can be eaten in creative mode * Enderman client-side problems * Chicken and cow drop burned food * Squids drop exp * 1.7 worlds should get structures * Farmlands rejecting melon and pumpkin seeds * Bonemeal on melons and pumpkins * Bonemeal on mushroom only works on dirt or grass * Added item drops for cracked and mossy smooth stone brick * Adjusted fog strength at low positions Also, this: Jeb I said this earlier, but tomorrow I will *at least* upload a new pre-release (actually, @mollstam will be doing the uploading) Endret 12. september 2011 av Leo_Khenir 1 Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Ser ut til at Jeb har bonna noen Red Bull... Satser på en god release på onsdag jeg Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Sick ! For et spill dette begynner å bli Første spillet jeg har spilt i over 1,5 år Lenke til kommentar
CapitalSheep Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 når kommer 1.8 ut offesielt på minecraft ? Det skal komme en oppdatering i morgen. Om det blir en offisiell 1.8 eller en ny pre-release vet ingen enda. There wont be an update today, but tomorrow I will *at least* update the prerelease Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 prereleasen gir meg etter 10 minutters spilling et skjermbilde som sier : SAVING CHUNKS ... Så kan jeg ikke gjøre noe , må tvinge avsluttning. Blir nok til at jeg reinnstalerer hele greia til 1.7.3 og venter til 1.8 er helt ferdig. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 Har fortsatt ikke spilt 1.8 pre-release, og ser ikke grunnen til å gjøre det. ALt for mye bugs til at det blir noe gøy. 1 Lenke til kommentar
Bentein Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 Du har ikke prøvd pre-release, men du vet at det er for mye bugs til at det er gøy? Har selv spillt pre-release uten å komme over en eneste bug, eneste jeg merker er at det kan lagge litt til tider 6 Lenke til kommentar
Borkiz Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 Spiller selv 1.8 pre-realease på en to år gammel laptop uten noen problemer i det hele tatt. Og elsker oppdateringen. Survival fikk en helt ny start for min del. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 1.8 prerelease 2, hilsen Jeb Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 Vel, lite info om den faktisk. Minecraftwiki bruker være rask, men der er den ikke nevnt. Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 Testa Pre-Release 2 nå og funker utmerket. Ikke merket noe til noen bugger så langt. Noen som har testet med en gammel verden og funnet ut om terrenget utafor der du har utforsket er blitt forandret til 1.8? Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 Pre2 ser ut til å funke godt i følge mange forumer. Derfor håper jeg på offisiell lansering i morra. Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 Jeg digger de nye mursteins-trappene! (Bildet er tatt av den ene kolonien på SMP(Betatesting atm) serveren hos minecraft.no) 2 Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 (endret) Nå som det kommer soppblokker kan man jo lage Smurfelandsby! Endret 13. september 2011 av vesleengen 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå