frds Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Spiller Minecraft på en MBP og hele tiden ingame små "lagger" det og stopper opp med jevne mellomrom, hva kan dette skyldes? Har prøvd å stille på settings ingame, men det funker ikke Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Samme her, med samme maskin. Innstallerte en liten WIndows-partisjon (40GB) for å se an forskjellene i Windows 7 kontra OSX ytelse på samme maskin. Ytelsen er rett og slett dårligere i OSX enn den er i Windows. Alt går mye bedre i W7. Er nok OSX sin håndtering av Java som er problemet. For min del er løsningen å beholde denne partisjonen. Når jeg vet at jeg skal mine i noen timer så booter jeg fra den og inn i Windows 7. Om du ikke vil gå helt så langt kan du prøve OptiFine, en mod som får Minecraft til å kjøre litt bedre, blant annet ved å fjerne hakkingen du nevner til en viss grad. Men ytelsen i Windows uten denne modden slår OSX med mod. Lenke til kommentar
frds Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Hmm, får neste OptiFine å se om det ikke blir bedre Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Bare jeg som syns landsbyene i 1.8 er stygge? Rare tak, gravel og cobblestone. Fysj. Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Bare jeg som syns landsbyene i 1.8 er stygge? Rare tak, gravel og cobblestone. Fysj. En annen texturepac og problem solved Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Etter å ha sett en del YouTube-videoer fra 1.8 syns jeg de er stilige jeg. Greit nok, ikke noe jeg ville bygd selv, men enkelte ideer skal tas med videre, som smier og ting på tak fremfor skråtak hver eneste gang Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Liker de landsbyene som er i 1.8 selv, ser jo rimelig stilige ut. For å ikke snakke om strongholds! Lenke til kommentar
TheSoapmaker Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Noen som veit om når 1.8 kommer ut? Klokkeslett. Lenke til kommentar
Rgr00n Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Ser ut til at monster-spawninga trenger litt fix Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Jeg får angst av den totalt randome fakkelplasseringen din. 5 Lenke til kommentar
Nakmus Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Happy Nyan/Eleven! (litt forsinket) 3 Lenke til kommentar
Rgr00n Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Jeg får angst av den totalt randome fakkelplasseringen din. Haha, det var for å stoppe spawninga av mobsa i første omgang. Har sjølvsagt tenkt å få det til å se meir "estetisk" ut seinare. Og det hjalp forresten ikkje med fakler angåande mob-spawninga Lenke til kommentar
TheSoapmaker Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 NÅR KOMMER 1.8 UPDATEN! Får snart abstinenser her :S Lenke til kommentar
Weir Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Overgangen mellom gammelt->nytt vil bli litt rar, men det er jo kjapt å fikse med WE. Litt? Den lille ikke-så-awesome verdenen min har ett gigantisk hav rundt hele seg etter jeg fjernet chunks som jeg ville skulle bli regenerert. Håper det blir endringer i generatoren slik noe annet enn hav blir generert. Kanskje jeg får en stronghold rett ved siden av basen? Etter det jeg har lest er det bare én, ja du leste riktig én eneste pinglete stronghold per verden. -snip- Happy Nyan/Eleven! (litt forsinket) Å spøke med noe der nesten 3000 mistet livet er rett og slett idiotisk. Lenke til kommentar
Nudel Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Overgangen mellom gammelt->nytt vil bli litt rar, men det er jo kjapt å fikse med WE. Litt? Den lille ikke-så-awesome verdenen min har ett gigantisk hav rundt hele seg etter jeg fjernet chunks som jeg ville skulle bli regenerert. Håper det blir endringer i generatoren slik noe annet enn hav blir generert. Kanskje jeg får en stronghold rett ved siden av basen? Etter det jeg har lest er det bare én, ja du leste riktig én eneste pinglete stronghold per verden. Smooth brush fikser biffen! Kanskje din seed setter strongholdet der du allerede har bygget. Høhø. Lenke til kommentar
TheSoapmaker Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Flere enn meg som syns stonebrick og planks funker veldig fett sammen? Lenke til kommentar
Weir Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 (endret) Smooth brush fikser biffen! Kanskje din seed setter strongholdet der du allerede har bygget. Høhø. Hva skal jeg med svære hav med 100mil i per retning? Endret 12. september 2011 av Onkel W Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Jeg har forresten sluppet min første plug-in WarpMarkers Bukkit side Github This plugin outputs a JSON file containing the locations of Warppoints from the Essentials Bukkit plugin for use with various Minecraft mapping software. When clicking on a marker on the map, the following information is shown: The name of the warppoint, who created it, and when, who last used it, and when. In addition WarpMarkers shows live messages for any Warppoint related event on the map (can be turned off). The project includes all of the files needed and installation instructions for the Minecraft Overviewer map generator. The events shown are: warppoint created, warppoint used and warppoint deleted. A live map using WarpMarkers is found at mc.minecraftstuff.net Lenke til kommentar
xabo Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Mulig å bli lagt til i denne listen? mc.networld.no - Creative/Survival server, 24/7 med en god del aktive spillere. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1315296 Lenke til kommentar
Romis Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Er patch 1.8 ute nå? Har ikke vært på Minecraft de siste dagene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå