Gå til innhold

Den store Minecraft tråden! (Servere i førstepost, support i egne tråder!)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

notch Markus Persson

(I am fine with you using it. Make sure you get it from the leaked url we are hosting, though)

10 hours ago

notch Markus Persson

If you do use it, remember to report bugs, and to feel slightly bad. ;)

10 hours ago

notch Markus Persson

Ooh, looks like 1.8 has leaked, not that I'd ever admit that. ;) Be careful when installing software you don't trust though.

10 hours ago

No one like Notch, no one

Lenke til kommentar

Notch kunne ikke akkurat hindre den i å leake når skaden var skjedd, så i stedet har han lagt ut samme versjonen selv, slik at de som vil kan få den fra en legit kilde, mot at vi rapporterer bugs. Genialt, egentlig.

Versjonen som ble lekket har vel alltid vært den som lå på minecraft.net?

Lenke til kommentar

Notch kunne ikke akkurat hindre den i å leake når skaden var skjedd, så i stedet har han lagt ut samme versjonen selv, slik at de som vil kan få den fra en legit kilde, mot at vi rapporterer bugs. Genialt, egentlig.

Åja, det visste jeg ikke. Trodde den hadde blitt tatt fra PCene som ble brukt på standen på PAX jeg. Aner ikke hvorfor jeg trodde det. Godt du retter opp.

Lenke til kommentar

Om jeg skjønner det rett(Twitter feeden til Notch) så har 1.8 lekket fra en ukjent kilde, og så la han ut en "trygg" versjon slik at ingen fikk sjangsen til å legge virus i den.

Notch twitter:

If you do use it, remember to report bugs, and to feel slightly bad. ;

Edit: Noen som vet hva linken til RSS feeden på Notch sin twitter er?

Endret av Mr. A
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...