svelemoe Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 1.8 pre-release (mest sannsynlig PAX-versjonen) er lagt ut på reddit og 4chan. Eg har ikkje umiddelbare planar om å prøve, er fortsatt skeptisk til phishing. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Jeg har prøvd den. Liker det forsåvidt, er kult med animated chests med mer Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Eg fekk grusom fps. Høg, men hakkete. Utruleg hakkete. Ellers er det mange gode forandringar, og terrenget er enormt forbetra. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Enig. Hakka som faen her og avogtil. La og merke til at jævelsvære skoger også ble generert Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Tror ikke jeg har venta så standhaftig på en update til et spill, noensinne i mitt liv. Muligens når jeg fikk høre at Red Alert 2 skulle få en expansion pack , Yuris Revenge, men sånn ellers, så er det ferdige spill jeg har ventet mest på , ikke updates Lenke til kommentar
Pytagoras Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 1.8 Pre-release går helt fint uten hakking her. Kjører java i 64-bit. Lenke til kommentar
bigggan Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 (endret) Trenger ikke å google --->http://assets.minecr...e/minecraft.jar Endret 9. september 2011 av bigggan Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 (endret) Dæven. Forventet nesten at det skulle bli den phishing-skandalen, helt til jeg så hva som stod i linken! Endret 9. september 2011 av Hansien Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Venter på at Minecraft slipper den oppdateringen offisielt jeg, før jeg prøver den ut. Lenke til kommentar
Thomas. Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Endel endringer i landskap Noen som har sett noe til de "forlatte byen" som man kan finne? Nye monster-spawnere hvertfall: Mye planker og spindelvev under bakken Lenke til kommentar
bigggan Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 (endret) 1.8 server: 89.160.180.167:25565 *Den skal virke nå. Endret 9. september 2011 av bigggan Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 notch Markus Persson (I am fine with you using it. Make sure you get it from the leaked url we are hosting, though) 10 hours ago notch Markus Persson If you do use it, remember to report bugs, and to feel slightly bad. 10 hours ago notch Markus Persson Ooh, looks like 1.8 has leaked, not that I'd ever admit that. Be careful when installing software you don't trust though. 10 hours ago No one like Notch, no one Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Så den er på sett og vis "offisiell"? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 På en måte, ja. Men fortsatt bugs. Jeg får ikke endret grafikkmodus (fra fancy til fast). Hvis jeg prøver å endre blir spillet svart og må avsluttes. Lenke til kommentar
Bark1Steinar Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Så den er på sett og vis "offisiell"? Notch kunne ikke akkurat hindre den i å leake når skaden var skjedd, så i stedet har han lagt ut samme versjonen selv, slik at de som vil kan få den fra en legit kilde, mot at vi rapporterer bugs. Genialt, egentlig. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Notch kunne ikke akkurat hindre den i å leake når skaden var skjedd, så i stedet har han lagt ut samme versjonen selv, slik at de som vil kan få den fra en legit kilde, mot at vi rapporterer bugs. Genialt, egentlig. Versjonen som ble lekket har vel alltid vært den som lå på minecraft.net? Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Ja, det er jo egentlig ganske fint gjort da. Men tror jeg venter til den endelige versjonen. Når patchen kommer forresten. Er det noen som kjører survival multiplayer da? Lenke til kommentar
Bark1Steinar Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Notch kunne ikke akkurat hindre den i å leake når skaden var skjedd, så i stedet har han lagt ut samme versjonen selv, slik at de som vil kan få den fra en legit kilde, mot at vi rapporterer bugs. Genialt, egentlig. Versjonen som ble lekket har vel alltid vært den som lå på minecraft.net? Åja, det visste jeg ikke. Trodde den hadde blitt tatt fra PCene som ble brukt på standen på PAX jeg. Aner ikke hvorfor jeg trodde det. Godt du retter opp. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Versjonen har alltid kommet fra minecraft sine sider. Ifølge twitteren hans er det jo over 10 timer siden den leaket. Veldig mange har performance issues i form av dårlig FPS. Er og noen småfeil i block generatoren. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 (endret) Notch kunne ikke akkurat hindre den i å leake når skaden var skjedd, så i stedet har han lagt ut samme versjonen selv, slik at de som vil kan få den fra en legit kilde, mot at vi rapporterer bugs. Genialt, egentlig. Versjonen som ble lekket har vel alltid vært den som lå på minecraft.net? Om jeg skjønner det rett(Twitter feeden til Notch) så har 1.8 lekket fra en ukjent kilde, og så la han ut en "trygg" versjon slik at ingen fikk sjangsen til å legge virus i den. Notch twitter: If you do use it, remember to report bugs, and to feel slightly bad. ; Edit: Noen som vet hva linken til RSS feeden på Notch sin twitter er? Endret 9. september 2011 av Mr. A Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå