igxx Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Er det noen jeg kan snakka med for å få hjem med plugins osv til bukkit? fordi jeg har et par lette spørsmål, som jeg undrer på. tar kanskje 5-10 min maksimalt. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Bare å fyre løs noe spørsmål det. Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Bruke servertråden tjnome opprettet? Lenke til kommentar
StonedWarrior Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Noen som vet dato 1.8 kommer? Har hørt rykter om at det skulle komme idag. Lenke til kommentar
eiik Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Tidligst mandag ifølge jeb på twitter Lenke til kommentar
SkrattStein Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Driver å lager en Minecraft Complete the monument map. Sterkt inspirert av Thousand Needles (WoW), Legendary (Super Hostile Series) og Grand Canyon. (Jordkloden) 1 Lenke til kommentar
igxx Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Bare å fyre løs noe spørsmål det. har du muligheten med en live chat? som eks: - skype - msn - steam - xfire ect? for det kan bli litt frem og tilbake Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Lagde meg selv i MC akkuratt^^ Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Det hadde vært artig å se hvordan du har lagt opp kretsen for det, ja. Prøver selv å teste ut dette med å lage gjemte trapper og skjulte åpninger som aktiveres av trykkplater eller ulike former for knapper. Men jeg klarer ikke å få alt til å samarbeide, siden bare "halve" kretsen min funker. Faen, saven min er broken. Gi meg litt tid, så skal jeg snarbygge det i en annen save. Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Jeg og en kompis har startet en serie, hvor vi spiller sammen. Nå har vi valgt ut et kart i serien Super Hostile. Håper dere liker den. Episode 2 er også online og kan finnes her. Bjørn og Eivind - Flammenes Hav, Episode 1: Killayouah http://www.youtube.com/watch?v=COpQaVQrgrk Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Jeg og en kompis har startet en serie, hvor vi spiller sammen. Nå har vi valgt ut et kart i serien Super Hostile. Håper dere liker den. Episode 2 er også online og kan finnes her. Bjørn og Eivind - Flammenes Hav, Episode 1: Killayouah http://www.youtube.com/watch?v=COpQaVQrgrk veldig stor fan av Arbeidet til Addexio. og den nye serien virker underholdende. fortsett sånn! 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354 Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Jeg anbefaler Avien og Addexios serie veldig. Utrolig underholdene og bra redigert. Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Liker også Musikk bruken i Seriene, er en veldig stor fan av Two Steps from Hell. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Badampish: Sånn har jeg bygd kretsen for Hidden Staircase: For knappen under som er i førstevideoen, så er det naturligvis bare å koble den inn i en OR-port sammen med bryteren oppe. Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Badampish: Sånn har jeg bygd kretsen for Hidden Staircase: For knappen under som er i førstevideoen, så er det naturligvis bare å koble den inn i en OR-port sammen med bryteren oppe. Nice hadde det vært mulig å få world/schimatic av det der? Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Badampish: Sånn har jeg bygd kretsen for Hidden Staircase: Stilig, hadde sett bedre ut om du hadde lagt inn litt delay slik at man ser ting lukke seg nivå for nivå. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Ja, det er bare å modifisere designet. Det der er minstekravet for å få det til å fungere. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Skjønner, skal ta en dypere titt på videoen du la ut litt senere og se om jeg får duplisert designet ditt Lenke til kommentar
Thomas. Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Noen som kan vise hvordan Z1 lages? Forstår ikke hva den tourchen med hvite rektangelet er. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå